4/11/07
מכתב לאהוב שנדמה.
במרוצת השנים התרגלתי לעשות את כל הדברים החשובים לבדי. להכניס אוטו למוסך, להכין תיק מס הכנסה לרואה חשבון, להתווכח עם הבנק על העמלה , לנהל את החיים מול עולם טכנולוגי ועויין, ללכת לאספות הורים כהורה יחיד. והשארתי לך פינה פנויה שכולה פנויה, לאהבה. לדואט ביני לבינך ומה אתה עושה עם זה?. נדמה לי שאתה לא תופס את מקומך.
חוה פנחס כהן משוררת, מנחה ומרצה. עורכת כתב העת דימוי
מקום רק לאהבה והוא לא תופס את מקומו? ההפסד כולו שלו…
אני הייתי מעדיפה חלוקה מסויימת בינינו, ולא לעשות לבד את כל הרשימה…