בננות - בלוגים / / עוד ועוד בסדרת הלאן הגענו
הפוך קטן ודי
  • אומי לייסנר

    בקשר לכתיבה משלי בבלוג זה -- כל הזכויות שמורות לאומי (נעמי) לייסנר

עוד ועוד בסדרת הלאן הגענו

 

בכדי שאוכל להתפלל בבית הכנסת בראש השנה לבריאות ולפרנסה לי ולבני ביתי ולכל עם ישראל אמן סלע, אני חייבת להשתיק את ילדיי. ובכדי להשתיק את ילדיי, אני חייבת לשלם הון תועפות על כל מיני ממתקים עבורם. יוצא שבכדי לבקש בריאות ופרנסה, חייבים לשלם בבריאות ובפרנסה.

ובכל זאת  
שנה טובה ומתוקה!

 

5 תגובות

  1. חחחח

    שנה נהדרת אומי המתוקה!!

  2. אומי

    בעוונותיי, לא ממש הבנתי. את אם משחדת? משחדת את ילדיך שיתנו לך להתפלל? לא סוכריה, אלא "הון תועפות" על ממתקים? שתהיה לך שנת מנוחה ולהם שנה מתוקה! (סוכריות – זה בריאות?)
    ממש לא ממש הבנתי.

    • היי משה. בימים אלה, כשהולכים לביה"ס, הוא מוקף בילדים עם ממתקים ביד. ככה נהוג להעסיק את הילדים הקטנים ולמרות שאינני אוהבת את זה, אין ברירה אלא לצייד את הילדים שלי ככה גם כי הם רואים את כל הילדים האחרים… הסיבה שזה עולה הון היא בעצם שאני מאד מנסה לקנות "ממתקים" בריאים ככל האפשר, אם יש דבר כזה, וכמובן הם גם יקרים יותר. אך ברור שגם זה לא בריא. יוצא שכדי להיות קצת בבית הכנסת, אני צריכה לשלם על כך — בכסף של הורים ובבריאות של הילדים!!

  3. קטורזה ומלאכי חזקיה

    אומי, לענין הזה קוראים מעגל שוטה.

    ואם מבחן התוצאה החומרי הוא הקובע – הנה לך עצה של רואה חשבון כופר :

    אפשר לוותר על התפילה, לשחק עם הילדים ולחסוך את דמי הממתקים (שאפשר לכנותם: דמי 'לא יחרץ'), ומצבך הכספי עשוי אפילו להשתפר – בגלל החיסכון בסעיף רפואת השיניים.

    שנה מצוינת וקצת פחות מתוקים !

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאומי לייסנר