יש סוג של תלונות שעשויות להיות בעיתיות כשהן מושמעות במסגרת זוגית, כגון, "לא הצלחתי לעבוד" ו"לא הצלחתי לישון" וכד'. הבעיות מתעוררות כאשר אחד מבני הזוג עשה הכל על-מנת לאשפר לשותפו לעבוד/לישון/וכד'. אחרי השקעת מאמצים אלה, הדבר האחרון שאת רוצה לשמוע זה שהשני בכל זאת לא הצליח לעבוד/לישון/וכד'. לפיכך, גם אם בפועל לא הצלחת לעבוד/לישון/וכד', עדיף לבלוע ולומר שהיה מציון ותודה רבה ואחר-כך לבלוע שוב אם צריך.
הפוך קטן ודי חוקרת וכותבת אקטיוויסטית