משהו שקראתי היום ואהבתי – עשרה טיפים שהוצעו למניעת סטרס, מאת עדנה מימון (פורסם ב-מגזין נשים, ספטמבר, 2011, של "העיר" י-ם).
הנה הרשימה השלמה (אם כי אני חייבת לסייג ולציין כי ברוב המקרים, אני לא ממש רואה את עצמי מיישמת את הדברים לצערי):
1. תאמר לעצמך: "ואם זה יקרה – אז מה"
2. תראה את חצי הכוס המלאה
3. תאמין בעצמך
4. כשיש בעיה, תתיחס אליה כאל אתגר (את זה אהבתי במיוחד)
5. כל יום תעשה משהו חדש, או תעשה את אותו הדבר באופן שונה
6. תפסיק להסביר את עצמך
7. תתכונן ליום גשום
8. כל יום תודה על 5 דברים שקרו לך או 5 דברים שיש לך
9. אם אתה פרפקציוניסט, תבדוק היכן אתה יכול לשחרר
10. תחייך – גם אם לא בא לך
הפוך קטן ודי חוקרת וכותבת אקטיוויסטית
חותמת על כל העשרה אומי
הצרה היא שיודעים אבל קשה לממש
בואי נתחיל קודם בהודיה , כי שפע מזמין עוד שפע
שבוע טוב יקירה
כן, חנה, את צודקת. תודה:)
אומי כל מילה נכונה,
אבל גם סבל זה בסדר בעיניי,
אני חושבת שחשוב שהסובבים אותנו לא יסבלו מהבסל שלנו… שזאת אמנות בפני עצמה
להתראות טובה
לגמרי!