בננות - בלוגים / / שנה מצחיקה
הפוך קטן ודי
  • אומי לייסנר

    בקשר לכתיבה משלי בבלוג זה -- כל הזכויות שמורות לאומי (נעמי) לייסנר

שנה מצחיקה

 

 

 

לכבוד עונת הסליחות ברצוני להודות כאן לכל עמיתיי הבלוגרים וכל קוראיי המפרגנים ומתקנים אותי בצורה כל כך יפה ובתמורה הנה בפניכם שלוש בדיחות הנוגעות לחווית העולה החדש. את הראשונה סיפרה לי אחותי העדינה מכל שזה עתה הגיעה ארצה ועוד לא ידעה שכשמישהו מתקשר למספר הלא-נכון אומרים "טעות" וטורקים לו את הטלפון. במקום זה, היא ביקשה לעשות שימוש בשורש המילה "שגא" ובפועל אמרה "סליחה אדוני השתגעת." והנה סיפור על חבר של חבר שהתבלבל בין המילים "סליחה" ו"שלשול" — זה עבד פלאים כשרצה לרדת מאוטובוס צפוף. ובענייני אוטובוסים, עוד מן הימים של הכרטיסיות והנהגים המנקבים, חבר שלנו בעודו עולה טרי חשב שכל פעם שעולים על אוטובוס צריכים לומר לנהג "פעמיים."

  
אני מאחלת לכולנו שנה טובה ומתוקה וגדושה בסיבות טובות לצחוק ובכלל, ככל שאני עולה בשנים עולה בעיני רמת החשיבות — לא הנחיצות — של היכולת לצחוק.
 
  

 

 

 

19 תגובות

  1. אין כמוך מכשפת מילים!

    נשיקות ושנה טובה וגמר חתימה טובה

    • צחקתי כמובן וזה טוב.
      מצטרפת לאיחולים, מאחלת לך רק סיבות לצחוק ויכולת להמשיך ולראות את המצחיק החיים שלנו – ולי אני מאחלת עוד הרבה פוסטים משלך, שמעלים חיוך.

    • רותפ, עשית לי את השנה! שנה טובה ומתוקה מכל הלב. O.

  2. מירי פליישר

    תודה אומי הצחקתיני
    שנה נפלאה
    מירי

  3. שנה טובה גם לך, אומי, והרבה שמחה וצחוק.
    פוסט מתוק. שיבושי שפה ותקשורת מצחיקים.

  4. אומי, אנסה לספר לך בדיחה שאולי אינך מכירה: יהודי אמריקאי עשיר בנה בית ונתן לקבלן הגוי לעשות הכל כולל התקנת המזוזות. בסוף אמר הקבלן: "זהו הכל מוכן שמתי 60 מזוזות, הוצאתי את פתקי האחריות והם שם במגרה".

  5. אומי יקרה, כידוע אצל היהודים, נולדים ילדים מהצחוק וקוראים להם אחר כך יצחק ומאחר והם נולדו לשחק ולצחוק, אז מקצרים להם את השמחה בעקדה. שתהיה לך שנה טובה ושמחה

  6. צחקתי פעמיים מהפעמיים! שנה עם הרבה צחוק לך!

  7. חחח… שנה טובה אומי. שמחה שהכרתי אותך דרך הבלוג.

  8. רונית בר-לביא

    :))

    שנה טובה..
    פעמיים.

  9. חחח…

    שנה טובה, אומי!
    ושתמשיכי להשתגע לנו ככה.
    🙂

    • שנה טובה אומי, בענין הפעמיים, כשהייתי קטנטנה גם אני חשבתי שצריך לומר לנהג פעמיים, תמיד ובכל מקרה. זה הצחיק אותי שגם עולה חדש … שנה שמחה אומי.

  10. מודה לכם מקרב לב על הברכות החמות. א.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאומי לייסנר