בארץ אני חייה כבר מעל שני עשורים ועדיין לא הצלחתי להתאקלם. זאת אומרת, עד כה הבנתי שאין מה להביא את בגדי עונת המעבר מחו"ל כי כאן עונת המעבר היא יום חם-יום קר, ואין מצב ביניים. אם כן, איך אני אמורה להתכונן כשמחברי מדור "מזג האוויר" מבשרים לנו לצפות בימים אלה ל"טמפרטורות רגילות לעונה"?
חג שמח
הפוך קטן ודי חוקרת וכותבת אקטיוויסטית
הצחקת אותי, אוי, כמה שאת צודקת
לייק:) יש לך סטטוסים מנצחים:) שצריך לכנס לספר.
"יום עצל יום בצל " הברקה ששום קופירייטר לא היה מצליח להמציא 🙂
חג ירוק ושמח