יש להניח שבאמצע הלילה, קצת אחרי חצות, הוא קם, הדליק את מחשב, התחבר לאינטרנט, נכנס לבננות, קרא את הפוסט הזה, יצא ממנו, כיבה את מחשב, חזר למיטה, העיר אותי לצורכי הנקה וחיבוק, וחזר לישון. בכל אופן, הבוקר הוא התעורר וקרא לי אמא, בערך. הוא קרא לי מממממה. ואיך אני? מבסוטה.
הפוך קטן ודי חוקרת וכותבת אקטיוויסטית
בן כמה הגאון היונק לשד אימו המבסוטה תמיד?
שנה ו9, בע"ה:))
איזה כיף זה אה? עכשיו יהיה לך קשה להיפרד בבוקר…