לאורך שנות לימודיי בביה"ס, רק פעם אחת נכנס המנהל לתת לנו שיעור. הנושא היה פרסומות ובין השאר הוא הסביר לנו כי אחת הטכניקות הידועות בתחום היא ההכרזה על איזו תוספת חדישה למוצר הנבחר שעשויה לחולל פלאים עלי אדמות. אני חושבת על השיעור הזה בכל פעם שאני נתקלת בפרסומת לקרם לחוט אלא שנראה כי במאבק עתיק היומין מול סימני הגיל כבר אין סיכוי להכריז על המצאות חדשות ובנסיבות אלה, עבר מיקוד המאבק אל ההמצאה של שם מגניב ומושך לתכשיר. התוצאות הן מרהיבות — הנה דוגמאות ספורות שאספתי בינתיים:
Regenerist Micro-Sculpting Cream
Absolute Night Treatment
Hydramax
Biore Dual Fusion
Anew Ultimate Age Repair Day Cream
Magix Illuminating Face Perfector
Rich Moisture Comforting Nourishing Cream
Timeless Skin Collagen Elastin Facial Moisturizer
Complete
Moisture Surge Extended Thirst Relief
A Movin' On Facial Cream
Day Wear Plus
Skin Brightening Daily Inormation
Strobe Cream Hydratant Lumineux
Visible Difference Refining Moisture Cream Complex
Skin Caviar Luxe Cream
Intelligent Nutrients Certified Organic Anti-Aging Moisture
Benefit
Professional Pro-X Age Repair Lotion
The Cure Sheer Cream
Nutritioniste Skin Renew Awakening Face Massager Facial Treatment
Repair Youth-activating Night Cream
Ageless Intensives Tone Correcting Concentrated Night Serum
Drink-up intensive Overnight Mask
וזה רק קצה הקרחון. באשר לעצמי, וככל שנכנסתי למלחמה הזאת, הגעתי למסקנה שיש רק פתרון אחד מובטח למניעת סימני הגיל – מוות. Death — שם אידיאלי לקרם פנים, לא?
נוּ. אז יש לך קרמים מ/של ה-Dead Sea.
לא רחוק כל כך :)).