בננות - בלוגים / / איזה יום שמח
הפוך קטן ודי
  • אומי לייסנר

    בקשר לכתיבה משלי בבלוג זה -- כל הזכויות שמורות לאומי (נעמי) לייסנר

איזה יום שמח

 

 

 

לילד האמור נערכה מסיבת יום הולדת בגן. נזכרנו בזה בדקה האחרונה ובעלי נאלץ לאפות עוגה-מן-הקופסה תוך כדי הלחץ של היציאה-מן-הבית בבוקר. בחזרה מן העבודה הוא עצר לקנות כמה משאיות כבדות ואבנים צבעוניות עשויות שוקולד. הדבקנו אותם על העוגה בעזרת ממרח שוקולד לבן, העמסנו את התינוק ויצאנו לדרך. הגן היה צפוף ומלא ריח של קקי. חתן השמחה ישב לבדו באמצע. הוא נראה חיוור, בקושי הצליח להרים את עיניו מעל ראשו המורד. גם כשהנחנו את העוגה לפניו והתיישבנו לצדיו, לא מצא החיוך את פיו. רק את ידו הקטנטנה חשבתי שראיתי אותו מושיט מהר במטרה לאשר כי אותן אבנים אכן שוקולדים הן ומשאישר את הדבר, הקפיד להחזיר את החצי השני למקום. את הריקוד של בן הארבע הוא הצליח לבצע כמעט בלי לטעות אפילו פעם אחת. אחר-כך חילק חתיכות של עוגה, חילק-ליקק-חילק-ליקק, קיבל ספר אמנות מתנת ילדי הגן, לקח לנו את הידיים והלכנו הביתה ביחד, מבסוטים עד השמיים. 

 

8 תגובות

  1. חמוד. ולהבדיל אצלינו יום הולדת 8 למאיה הנכדה (המאותגרת) וכמה כולנו קופצים משמחה כשהיא מבטאת את המלים 'יום הולדת' 'שמונה' 'מתנה' ואנחנו מקרווים שהיא גם מבינה מה היא אומרת.

  2. יעל רוזן-בר שם

    יום הולדת שמח לילד האמור. סיפור מתוק כמו עוגת שהכין בעלך.

    מזל טוב.

  3. יעל ישראל

    אוי, איזה תיאור מתוקון. אפשר להרחיב קצת, וייצא ספר ילדים מקסים.

  4. את כל כך מקסימה בכתיבתך ומגיעה למקום הזה שמרגש וצובט את הלב דווקא מתוך התיאור האמיתי והלא סכריני, כולל החיוורון וריח הקקי…

  5. רונית בר-לביא

    נפלא, אומי.

    אני מסכימה בדיוק עם לי.

    כמה טוב לילדכם הקטן, והוא עוד אולי אינו יודע את זה.

  6. אני נבוכה ומודה לכן מאד 🙂 שבוע טוב.

  7. איזו מסיבה! במיוחד הצפוף והריח קקי, נהדר!

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאומי לייסנר