בננות - בלוגים / / צריך להיות חתיכת בת אדם
Oh, look to the western sky
  • ענת אבישר

    בת 33, משוררת, פרסומאית, אמנית במה ועיתונאית דה-לה שמאטע, עדיין חולמנית מדי. אשת קריאייטיב, יצירתיות, רעיונות, יוזמות ומילים. מנהלת המחלקה ליחסים בינלאומיים ומלכ"רים במשרד יחסי הציבור רוני ארנון תקשורת. עובדת עם עמותות כמו לא לאלימות נגד נשים, מוזיאון הילדים בחולון, האגודה הישראלית למדע בדיוני ופנטזיה ושדולות שונות לזכויות עובדים, נשים וילדים. בעבר, קריאייטיב דיירקטור במשרדי פרסום קטנים וממזרים. בעבר, ראש מערך קשרי חוץ באגודת ההומואים, הלסביות הבי והטרנס בישראל. לפני כן עבדתי בקרן לירושלים ועוד קצת קודם ניהלתי בפועל את עמותת בית הסופר - בית לאמנים בירושלים. ויש לנו גם כתב עת נפלא העונה לשם זוטא: http://zuta.org.il/ אשר הקמתי ביחד עם רונן אלטמן קידר, כפרות עליו ועל כשרונותיו. http://www.ynet.co.il/headlines/1,7340,L-5119-0,00.html - הטור שלי ב-YNET.  שירים שלי ניתן למצוא בהליקון "פחד" 2010, וגם בגיליון ט"ו של כתב העת "משיב הרוח" שהיה לי הכבוד גם להיות בוגרת כיתת השירה "מזמור" הראשונה שלו. ניתן למצוא אותי גם באתר במה חדשה http://stage.co.il/Authors/16415 וכאן. ובפייסבוק. ובכלל, די קל למצוא אותי, כאן ובמקומות אחרים :)

צריך להיות חתיכת בת אדם

עם משהו שהוא מעבר לאומץ, או ליאוש, כדי להצליח להקיא אל הנייר דבר כזה.
בקושי העזתי לקרוא.
מונולוגינה

אל תשתמשו בנשק חם ובברוטליות
בכדי לומר שצק צק צק זה נורא מה שעשו לה אבל לא אצלנו, לא.
אישה ששם אפילו אין לה
ואצל כולם בראש היא הואגינה הקרועה
העיזה להישיר מבט ולומר בקול מלא
שאקדחים ניסו, ושבעה ימים אנסו
וחתכו בה ועיוותו
אז מי אני שאמשיך לשתוק
כשבי הוטחו רק סכינים, אגרופים ומילים
ונותרתי שלמה
(או לפחות במובן הפיזי).

4 תגובות

  1. חנוך לוין

    שהם סמית שנראית כמו סוהא ערפאת, כתבה פעם לפני עשור איזה שניים שלושה ספרים של סיפורים קצרים, גרועים למדיי, חקייניים, עם פזילה קשה לאתגר קרת ועירית לינור, אחר כך הפכה למבקרת בהארץ. כמובן, שהיא לא ישרה, מוסרית או אמינה, והראייה, כיצד קטלה בהארץ ספרים את ספרה היפה של יעל איכילוב זמן פציעות, וזאת מדוע? כי מנחם פרי סירב להוציא לה ספר לאור!!

    אכן מטלון, סמית, ישראל, סופרות בישראל אם כוס ביוב פתוח, עלובות, פאתטיות, נקמניות, מומלץ לקנות את ספרן כדי לנגב את התחת עימו-יותר טוב מנייר טואלט!

    • אבל מי זאת שהם סמית? היא כותבת אנגלית?

      • נו באמת....

        מה זאת אומרת מי זו שהם שמית? ומי זויעל ישראל? ומי זה רן יגיל?

        שהם סמית היא סופרת נפלאה שכתבה ספרים של סיםפרוים קצרים לפני עשור בערך, מבקרת ישרה ושנונה, אישה יפת תואר ובלורית (גם מתחת בית השחי יש לה בלורית חיננית). והיא כותבת בבלוג המקסים בננות בלוג. באמת, לא לדעת מי זו שהם סמית! ואת עגנון את מכירה? ועמוס עוז? שהם סמית היא אושייה ואבן דרך בספרות ישראל בפרט והעולם בכלל!!

        • לכבוד ביהמ"ש

          הודעת מערכת 13/06/2010 17:49
          מה בסך הכול אמרנו, ליאור זרגיגון בן שפיכון, שאנחנו מזיינים את אחותך הקטנה בתחת? זה הכול. מה אתה נרעש?

          הגיבו לתגובה זו

© כל הזכויות שמורות לענת אבישר