בננות - בלוגים / / רגע לפני
Oh, look to the western sky
  • ענת אבישר

    בת 33, משוררת, פרסומאית, אמנית במה ועיתונאית דה-לה שמאטע, עדיין חולמנית מדי. אשת קריאייטיב, יצירתיות, רעיונות, יוזמות ומילים. מנהלת המחלקה ליחסים בינלאומיים ומלכ"רים במשרד יחסי הציבור רוני ארנון תקשורת. עובדת עם עמותות כמו לא לאלימות נגד נשים, מוזיאון הילדים בחולון, האגודה הישראלית למדע בדיוני ופנטזיה ושדולות שונות לזכויות עובדים, נשים וילדים. בעבר, קריאייטיב דיירקטור במשרדי פרסום קטנים וממזרים. בעבר, ראש מערך קשרי חוץ באגודת ההומואים, הלסביות הבי והטרנס בישראל. לפני כן עבדתי בקרן לירושלים ועוד קצת קודם ניהלתי בפועל את עמותת בית הסופר - בית לאמנים בירושלים. ויש לנו גם כתב עת נפלא העונה לשם זוטא: http://zuta.org.il/ אשר הקמתי ביחד עם רונן אלטמן קידר, כפרות עליו ועל כשרונותיו. http://www.ynet.co.il/headlines/1,7340,L-5119-0,00.html - הטור שלי ב-YNET.  שירים שלי ניתן למצוא בהליקון "פחד" 2010, וגם בגיליון ט"ו של כתב העת "משיב הרוח" שהיה לי הכבוד גם להיות בוגרת כיתת השירה "מזמור" הראשונה שלו. ניתן למצוא אותי גם באתר במה חדשה http://stage.co.il/Authors/16415 וכאן. ובפייסבוק. ובכלל, די קל למצוא אותי, כאן ובמקומות אחרים :)

רגע לפני

 

זה להתחיל לצעוד מול הרוח המתקררת. לדעת שזו התחלה חדשה, שהדרך עוד לא ידועה, אבל נמתחת כמו רחוב מחשיך. המוזיקה דמיונית, אבל כל צד הופך מנגינה. זה הכאב הקל בקצה של השפתיים, מתגעגע לטעם חדש לגמרי, למגע אחר. לחשמל הנרעד ברוך, ברכיים נמסות.
הסיפור הזה כתב את עצמו על החיים של כולם כמעט. אבל הוא עוד לא קרה ככה, ובטח לא לי.
הצעד הראשון הוא החלק היחיד שקשה בו. כל השאר בא בקלות. ואם לא, ממשיך הלאה כמו נוף בנסיעה. הלב מתרחב שוב, האישונים יחד איתו. זה תכף קורה. כל הסימנים מראים שתכף תתקצר הנשימה. תכף תתרגש הבטן.
תכף כל טלפון ינגן את הנשיקה הבאה. והדופק יהלום ביחד איתו, בכל צלצול.
זה רגע לפני. הדממה המתוקה של הדקה לפני הסערה. וההחלטה. למרות ובגלל הכל. אני אתאהב שוב. ממש תכף.
תכף אצטרך רוח מצננת מפני הדם שירתח בעורקים, בין פגישה לפגישה. וכמה טוב שלחמסינים יש סוף. והגלים תכף יכו בעוז על כל מה שינסה לשבור אותם. ריח של בושם יקר ופצ'ולי, הבטחה מתוקה, כבר טבולים בריח של הים.
אני תמיד יודעת כשהסערה בדרך. הגוף מתעורר משינה ארוכה, צמא לגלים בשיער, לדופק משתולל ולבגדים מתערבלים על רצפה. הגוף תמיד יודע לספר לפני, מפשיר ומתחיל לבעור.
ואז זה בא. מציף כמו אש, עוטף כמו רוח.
וזה כואב מרוב תשוקה ורועד מכדי לבקש. וצריך לזכור לנשום מרוב שזה חזק.
פעם חשבתי שהכי מסוכן זה לכתוב על זה, כי זה תמיד מתגשם. מילה במילה.
מחייכת אליך עכשיו. בוא כבר, בסערה המתבקשת, ביחד עם הרוח המתקררת.

 

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לענת אבישר