בננות - בלוגים / / אני רציתי לחיות את זה
מפה להליכה לאיבוד
  • אורי אלחייני

    בת 32, נשואה על פי התעודות, אמא לעלמה, שבקרוב ימלאו לה חמש. ביקרתי עד כה בתחנות הבאות: ילדות רוויית שמש ודת בנתיבות, התבגרות בפנימיית אבן בירושלים, שירות צבאי כאזובת קיר, לימודי פילוסופיה בתל אביב, נישואים ואמהות. ומקווה שכברת הדרך הראשונה במסע לא מבשרת את המשכו. בשנים האחרונות השלמתי כתיבת שלושה ספרי נוער, שאף הוצאה לא מוכנה להסתכן ולפרסם. גם בן זוגי הסתבך במילותיו כשהכרחתי אותו לקרוא את כתבי היד. אבל מה הוא מבין. הוא איש מחשבים.

אני רציתי לחיות את זה

 

 

אני רציתי לחיות את זה. היו שעות אחרות של אנשים אחרים, והלכתי בינן, שיערתי מה יהיה מראן של שלי, חרוכות כפטמות, וחומן חוף הגוף, ומורא הבשר בתוכן, אבל לי, לא היה לי אכפת, הסתובבתי, והיו מכשולים, נניח, פרחים ממין הסחלב, לועות לועתניים, אפילו ההמוניות של צמח השומר, היתה תבהלה. 
כמובן שלא הבחנתי בין אחד לאחיו, תגיות השם שהדביקו להם דינן לכזב, רק הוודאות של מה ששגוי עמדה לי, הובילה בדרך הזאת. אני תוהה אם עכשיו חושב הקורא – אתם, מה אתם חושבים – צורה משונה לתאר חלום מעורפל. אבל כל זה קרה, אני לא ממציאה, זה ממשיך וקורה: לא מוצאת ורוצה לחיות עד הסוף, כמו  ילדה, מתמידה והולכת בינן.

 

 

3 תגובות

  1. עשית לי עצוב. ללכת בין – זו התנהלות ארספואטית. זאת אומרת, ללכת בין, לפקוח עיניים ומילים במקום להתפלש. ילדים צריכים להתפלש. מה שמזכיר לי, מבוגרים לא צריכים להגיד: "ילדים צריכים".

  2. אני מתאהבת.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאורי אלחייני