ללי ציפי מיכאלי
משוררת-על.
בפועל אשת הקוסמוס הגדול.
נולדתי בגיאורגיה. עליתי לארץ כילדה. בוגרת המחלקה לספרות משווה (עולם) באוניברסיטת בר-אילן. שיריי התפרסמו בבמות שונות, תורגמו לשפות אירופה וגם לערבית, בנגלית, הינדית, סינית, יפנית, רוסית אוקראינית גיאורגית ועוד. בני היחיד הוא שלומי.
בשנים שבין 2007-2005 שהיתי בדנמרק וערכתי טקסטים בנושא זכויות האדם. מתגוררת בתל אביב ופעילה בחייה הפואטיים.
תומכת פעילה בזכויות האדם.
עלית על מאפיין מעניין, לוסי. הפאוזה אכן בלתי נמנעת. הכרחית. כשלמדתי מוסיקה קלאסית בילדותי, המורה היתה מאריכה לי את הפאוזות בנגינה יותר ממה שהיה נחוץ למעשה כדי שאפנים שלפאוזה חשיבות לא פחותה מהצלילים. המתח שבין חלקי השדרה נוצר מתוך הריק שמאפשר דינמיקה אחרת…
היי ללי
שם השיר
את לא
1. בכל מקרה היא לא
2 היא לא היום
3וגם מחר יהיה רומנטי שם
למרות שהיא לא שם
אוהבת את הרווח בשיר, אלו מחשבותי ברווח
להתראות טובה
תתפרעי ברווח כאוות נפשך, טובה.
אהבתי. שיר כמו חומר, עם קונסטרוקציה. ואכן הרווח…בתווי נגינה הרווח, השקט חשוב לא פחות. כמו בציור הלבן של הדף.
עלית על מאפיין מעניין, לוסי. הפאוזה אכן בלתי נמנעת. הכרחית. כשלמדתי מוסיקה קלאסית בילדותי, המורה היתה מאריכה לי את הפאוזות בנגינה יותר ממה שהיה נחוץ למעשה כדי שאפנים שלפאוזה חשיבות לא פחותה מהצלילים. המתח שבין חלקי השדרה נוצר מתוך הריק שמאפשר דינמיקה אחרת…