בננות - בלוגים / / גולדי מפשילה עוד צעיף
גולדי לנצח
  • גולדי גת

                   בת חמישים ומשהו. גדולה מהחיים ובלי ילדים. הגובה - מאה ושמונים סנטימטרים, המשקל - מאה ועשרה קילוגרם.   נולדה בירושלים, ועברה לתל אביב כ"שהתפכחה מהחיים-קקה שלה". זה קרה בגיל 14. למדה בבית הספר הגבוה של גן החשמל, והשתלמה במערכת השירותים של  התחנה המרכזית. לא צורכת סמים, אבל צורכת כרונית של עוגות השלגזנה של "יהודית" בגן העיר. מתגוררת היום במרכז תל אביב, ועוסקת בשיקום הגבר הישראלי לדורותיו.  פעילה חתרנית ומעצבת דעת קהל. אשת חברה לעת מצוא. 

גולדי מפשילה עוד צעיף

בננות ובננים יקרות מפז,

איזה שבוע עבר עלי, חו-לי-רע!!! לא הספקתי להגיד מרים בן-פורת, וטראאאחחח – אדון יוסף ההומו מבן-יהודה התנחל אצלי. מגיע בבוקר עם קרואסונים ונשאר עד הערב. לא נותן לי לנוח מהקליינטורה התובענית שלי. מוזג לי קפה, עושה לי קניות, תריסים, ציפורניים, גבות, מוריד הכלבה לקקי-פיפי, ספונג"ה, אבק, מה לא. שאני המלכה שלו, ככה הוא אומר לי. אפילו הושיב אותי בסלון וצִייר אותי בעירום חלקי אה-לה-מאטיס. מעריץ צומח אצלי בדירה. ותדעו, שאני אין לי שום דבר נגד אוחצ"ות, להפך. אבל היוסף הזה מתעלק מתעלק. מה הוא רוצה מהחיים שלי, מה?

שלשום לפנות-בוקר, כשחזרתי מהשְטריך, חיכה לי האדון בחדר המדרגות. מה יש לך, יוסף, צעקתי לו, יאללה רד לי מהעורקים. אבל ההוא נפל עלי בכאלה בְּכִיות, יא ווילי… נו, לקחתי אותו תחת זרועי ועלינו הביתה. מה קרה, יוסיניוּ מותק שלי?

ההוא מגדל שדיים. שדיים! לא פחות ולא יותר. בולע הורמונים במחתרת, מורט שערות במסתרים, מדביק ריסים, אפילו צבע את הלָמבּרֶטה שלו בוורוד-ענתיק… אלוהים אדירררייימְמְמְ, שככה אני מגדלת לי קונקורנציה מתחת לאף. מה זה, אדון יוסף, גם אתה קוקסינֶלית? השתגעת?

היידֶה, הלכתי ועשיתי לו הצגת תכלית של כל הצלקות שלי, שיעור ראשון במבוא לטראנסגֶ"נדֶר: זאת על הצלע השמאלית, זאת מהנאחס הראשון שלי, מהאבא היקר מפז שלי שהביא לי אותה עם מכות יבשות, תמריץ תיאולוגי לטרנסווסטיט המתחיל, לשכנע את הצלע הסוררת שלי, שהשתלטה על הגבריוּת שלי, ולזֶכר הצלע ההיא, הנָשית, של אדם הראשון… וזאת על הצד של הבטן, זאת מהאח היקר שלי, מתנה ליומולדת עשרים, לכבוד אחיו השָרָמיט הסטָזֶ"רית, שאולי סכין בבטן תשכנע אותו/אותה לעבור לצד השני של החיים, איפה שהגברים תמיד-תמיד טובים ונחמדים, והנשים – תמיד בבישולים… וזאת האלכסונית על הישבן, זאת מהסרסור הראשון שלי, המה-זה מקסים, שאלמד קצת חשבון וניהול פנקסים, כי אני גרועה במס שבח, ועוד יותר גרועה בהלבנת הכספים (שמגיעים לו, כמובן)… ושתי האֶלה על הידיים, אלה מתנות שהענקתי לעצמי, עם מספריים, שאולי ככה אגיע מהר יותר למנוחה ולנחלה שלי…

אז מה אתה אומר, יוסל"ה?

נו, אדון יוסף חולם להיות יוספינה. ושום צלקת לא תזיז אותו מהמקום שלו. אין סיכוי. אישה כלואה בגופה של גבר. 

אז אולי תכתוב איזה בלוג, הצעתי. תהיה פוסטמה וירטואלית, שזה הרבה יותר חסכוני. 

אבל אדון יוסף רוצה להרגיש; להתלכלך בזרע ובדמעות, להידפק עם גברים סטרייטים שמנים דוחים לא מגולחים, להרגיש ת"חיים. לחתוך. כן, כן, הוא אפילו רוצה לחתוך!

אבל אין דרך חזרה, יוספינה יקרה מפז שלי. תִּראי שבסוף תצטערי. וזה יהיה מאוחר מדי. יש חור בַּדְלי, יא יוסף! יאללה, קח הלֶפּטופּ של גולדי ותכתוב.

אז הוא ישב וכתב:

בננות ובננים יקרות מפז,

לא יודעת מה יש לי, הדיכאון נחת עלי ולא רוצֶה ללכת. אולי זה הסתיו הזה באוויר, העננים, הרוח שבאה מהים ומדגדגת לי בפאה נוכרית. שאתמול אפילו סגרתי הבסטה לפני שתיים. שלחתי הקליינטורה לאריאדנה החולירע, שתרוויח על המצברוח הנאחס שלי. הלכתי בטיילת כמו איזה הומלֶסית, שפופה על החיים-קקה שלי. מלכה בלי בית, בלי כתר. נו… מין הון להון, על הפינה של פרישמן אני נתקלת באדון יוסף ההומו…

חו-לי-רע! מה זה, אדון יוסף כותב אותי?…

יופי, הגיעו ימות המשיח, עכשיו אני כבר לא יודעת מי אני… שתי קונילֶמֶל בתוך הפאה בלונד-פסים שלי.

התבלבלתם, בננות ובננים יקרות שלי? נו, גם אני. מי אמר שהחיים לא מעניינים?

ולכבוד השנה החדשה – פורטרט שצייר לי יוסף שלי, אה-לה-אנדי-וורהול… עוד צעיף בדרך להתערטלות הסופית.

מיליון נשיקות,
גולדי.

25 תגובות

  1. רונן אלטמן קידר

    גולדי גולדי גולדי
    צריך ערך באנציקלופדיה של המגדר שיוקדש כולו לך.

    • אוה, רונן אלטמן קידר יקר מפז שלי,
      שאתה כזה בובון שלי, משורר, סופר ומתרגם, המתעניין באהבה מתוק שלי. אולי תכתוב עלי ערך בוויקיפדיה? מה אתה אומר? זה חתיכת אתגרית. נו, נראה אותך מפשיל הקומבניזון ועושה לי כבוד באנציקפלופדיה של האינטרנטה.
      יורדת לך עם כל הכבוד, סגנית המלכה, גולדי.

      • מירי פליישר

        מושלם הציור
        והסיפור המבולבל
        למה לחשוף למה?

        • הוד מלכותך, מירי פליישר-אברהם הראשונה (והיקרה מפז, כמובן!), מה לא ברור כאן? איני מבינה… ההתערטלות או התמונה? מצייתת לך בהכנעה, ג"ג הפקות (לקחים)

          • מירי פליישר

            התאהבתי בך כבר כמוך מפחדת שתורידי את כל הצעיפים. האם תשארי גולדי גת האחת?

          • אוי מלכתי האחת והיחידה, איזו שאלה! תמיד אהיה גולדה גת שאהבת. שהרי מה משנים הכיסויים, כשהמנוש (האידאי) עובד שעות נוספות… ועל זה אני משתחווה לך, כבוד למלכה מירי הראשונה!

          • מירי פליישר

            אני לא מירי אני אברהם

  2. רונית בר-לביא

    אדיררררררר

    אני מרגישה כמו בלשית מתחילה…

    • רונית יקרה מפז שלי, אז גם את עכשיו במסע לגילויה של הגולדי. מצוין! ועכשיו רוצי לספר לכל הבננות. ומהר. שצריך להעלות אותי לאג"נדֶר, לפני שאני מתפשטת בגדול. תבטיחי להם שמה ציצים ומנושים, מה שאת רוצה. כולל סיפורי צמרמורת על הילדות הקשה שלי, רכילות עד חצי המלכות. נשיקות, גולדי לנצח נצחים.

      • רונית בר-לביא

        ילדים, עזרו נא לגולדי למצוא את הנקודה שלה.

        ואני מאחלת לגולדי הדמות למצוא לעצמה נחת וקצת שלווה.

  3. לפי הפורטרט נכונה האמרה שכל גבר – אםילו יוסי ההומו, מחפש באהובתו את הדמות של אמא שלו.
    גולדי שווה את משקלה בגולד גם אם תחתוך.

    • ועל זה נאמר אמן, איציק יקר מפז שלי!
      ואגב, איך אני מוצאת חן בעיניך? מתאימה למילים?
      יורדת לך נמוך, גולדה.

      • את נראית בפורטריט כמו גולדה מאיר ששוקי זיקרי או שאיך קוראים לספר הזה, עשה לה פזיור שיער ופן לאחר שכפת אותה בכוח לכיסא.
        אבל אצלך הנשמה מגרה.

  4. אני קצת מבולבלת, אבל משועשעת.

    • גולדי יקרה מפז
      אני מה זה סקרנית שתפסיקי להצטעף.

      אבל עם או בלי צעיפים יש לך מה זה גודל
      את גדולה מכולם

      את מדהימה
      את פשוט מה זה מתעתעת
      אפשר ליפול בחור שחור שלך
      אפשר לקבל זבטה מכלי זין שלך

      • לאחת שלא מזדהה אבל מעריצה באופן כללי, תודה מקרב המנוש הפילוזופי! וגם על זה נאמר אמן ונאכל עכבר שמן… השאלה היא אם יש לנו בית בליעה מספיק רחב. אבל זה כבר לפוסט הבא. נשקוקית, גולדה.

    • שירי מתוקה שלי, זה כל הרעיון, זה ה-רעיון! ונא לעבור מג"נדר אחד לג"נדר אחר. ומהר.
      מנשקת אותך תמיד, גולדי.

  5. כפרה שלי, פוסטמה וירטואלית???? פוסטמה וירטואלית?!!!! לא ירדתי לך מספיק נמוך שאת מעיזה להעליב את הבננות? פוסטות וירטואליות אנחנו בשבילך??

    יה מאדם מכלוף, תביאי לי פה מהר את מירי שחם שתענה לך, פיזדיומט, יה פאטי דיפוזיה שכמוך!!!

    שאני באה אצלך תיכף שלטריך עם אריאדנה, שלא כתבה רעל בביקורות שלה כבר שבועיים, ועוד מעט תנשך לעצמה את הלשון שלה ותרעיל את עצמה. אז שלא תהיי כמו ההיא הרעה, ברור? לא בשביל זה מאדם יעל הביאה אותך הנה, מותק. תרדי לי תיכף ומיד, בובה זקנה ומאופרת רע שכמוך.

    • מאדאם יזראל יקרה מפז שלי, חולירע על ראשך דוּז פוּאן! ככה להעליב את הגולדה???!!! ואני מצטטת, "בובה זקנה ומאופרת רע"… מההההההה???????!!!!! שתכף אני באה אצלך בקפה באזורי חן ומורידה לך התחתונים… שתיזהרי! מה את עושה לי פרופגנדות שליליות, מה? שככה אני, מתערטלת מהנשמה שלי. אוויר, אלוהים שכבר אין לי אוויררררררררררררררררררררררררר….. אה… נשקוקית, גולדי.

      • פיייייייי גולדי, שלא תיהפכי לי פוסטמה אוגורסוזה, אה? שאני כבר בדמי סזון של הזקנות, ואיףףףף…. הלב שלי….. אוח אוח אוח, תזמינו לי נ"טל תכף ומיד, הגולדי עושה לי פה צרות בבלוג, רוצה לחשוף טפח וטפחיים, כאילו שמישהו, ווי דה מינו, רוצה לראות בלונים מנופחים ועבודה ערבית על כוס זקן!

        • בלונים מנופחים על כוס זקן??? כוס זקן???… שתכף אני מביאה פה את לצי"קו מהקומודה, יעשה לך הנשמת ארסניק, ישלח אותך בחזרה לחורים שלך ברמת אביבית, אינעל רבכ… שהנה אני חוטפת התקף… אחחח… אחות, אחות… חמצן… אני מתה… מתה…

          • יאללה מספיק דאווין, תביאי פה את אדון יוסף מבן יהודה שיהיה בורר ביננו! חת שתיים שיגיד מי את ומה את, ויראה לכ-ולן את הפרצוף תחת היבש והאמיתי שלך!!!! יה חתיכת ספוג, יה חתיכת בלוג, יה חתיכת….. איף…. שלא באות פה קורבות ועושות לי שמות בבלוגיה של הבנות הכי שוות בעיר, אה?

            את מתייצבת מחר בשתיים אם.אם בקפה-או-לה באזורי חן, מביאה את אריאדנה והפביאנה שלך, וכולן עושות סולחה. אה, ותביאי בדרך גם את מירי שחם הנשמה. עוד חייבת לנו כתבה על פאטי דיפוזיה.

            יורדת לך בכבוד!!

© כל הזכויות שמורות לגולדי גת