בננות - בלוגים / / אז מי היא גולדי?
גולדי לנצח
  • גולדי גת

                   בת חמישים ומשהו. גדולה מהחיים ובלי ילדים. הגובה - מאה ושמונים סנטימטרים, המשקל - מאה ועשרה קילוגרם.   נולדה בירושלים, ועברה לתל אביב כ"שהתפכחה מהחיים-קקה שלה". זה קרה בגיל 14. למדה בבית הספר הגבוה של גן החשמל, והשתלמה במערכת השירותים של  התחנה המרכזית. לא צורכת סמים, אבל צורכת כרונית של עוגות השלגזנה של "יהודית" בגן העיר. מתגוררת היום במרכז תל אביב, ועוסקת בשיקום הגבר הישראלי לדורותיו.  פעילה חתרנית ומעצבת דעת קהל. אשת חברה לעת מצוא. 

אז מי היא גולדי?

 

בננות ובננים יקרות מפז,
 
וככה, בלי שהרגשתי בכלל, התנחל לו אדון יוסף היקר שלי בסלון, בין הפוטֶל של סבתא איבֶט למנורת הטיפאני של טָנְטֶה ליבּשֶן. חתיכת דייר משנה אני מגדלת לי, כמו פילודֶנדרון עגום בשלכת. אבל לא מתלוננת, חס וחלילה, שההוא מפנק אותי כמו שבחיים לא פינקו אותי. ומחלק לי קומפלימנטים על ימין ועל שמאל, אוהו! למות עליו ממש. אוי, אני הרוסה על הטוסטים שהוא קולה לי בבוקר, כשאני חוזרת אסקופה נדרסת מהשְטריך; מפטם אותי כמו אווזה פְּרובֶנסַלית. ואני משמינה מרוב עונג, תוקעת ת'מעדנים של ההומו ומגדלת מרפסת שלושה מפלסים על התחת שלי, שכבר בקושי נכנס לתחתוני אקסטרא-אקסטרא-לארג'. אבל מי סופרת קלוריות, מי…
 
אלא שדווקא בשיא היחסים האפלטונים שלנו, אדון יוסף הצמיח לעצמו כנפיים. כן, כן, בישל לי הפתעות  לא עלינו, חתיכת מתרומם בוגדני, התלבש על המוניטין של הדגדגן-מגדלי-עזריאלי שלי…
 
נו, שלשום לפנות בוקר, כשחזרתי מהשְטריך מוקדם מהרגיל – שהיה יבש אצלנו באריאדנה פינת פביאנה – אני נכנסת הביתה וטראאאחחח… תופסת את אדון יוסף עם האֶקס המיתלוגי שלי, ההוא מהוועדה לקידום האישה הסובלת, לא פחות ולא יותר. חו-לי-רע! האדון סגן שר היה מה זה עמוק בתוך היוסף שלי, עמוק מדי! שאני קפאתי על מקומי מרוב השתוממות; ההומו נשפך שם על הנֶגליזֶ'ה ורוד-אפרסק שלי, חבש ת'פאה בְּלונד-פסים שלי, ולבש ת'חזייה פְּרִימְיוּם שקניתי אצל מאדאם עליזה קרימלובסקי בקינג ג'ורג'. הייתם מאמינות?… והגוף המחוקק צורח לו מילים כאלה שאפילו אני מתביישת לכתוב. נו-נו, אני לא הייתי אֶתית מי-יודע-מה וישר נכנסתי ביניהם. לא צריכה קונקורנציות בין הציצקָאות, זה בטוח. שככה הלכתי והפרדתי אותם, זה לפוטֶל וההוא לפרוזדור. ונבחתי עליהם, אוּוּוּךךך… שהקִנאה אכלה אותי אש: מה זה, הגוף המחוקק מעדיף את הטוסיק הצימוק של היוסף על הפי הטבעת המשוכלל שלי???!!! אלוהים בשמים, לאן הגענו?
 
נו, האֶקס הממלכתי היה מאוד דיפלומטי, כרגיל. גימגם לי שהוא לא ראה טוב בחושך, ושהיה בטוח שיוסף זה אני, ושאִם היה יודע שהשדיים שדֵי עשיו והנֶגליזֶ'ה זה תחפושת היה משליך את ההומו מכל המדרגות ורץ להתנצל אצלי, שהרי אני האחת והיחידה שלו, האחת. חרא על ראשו, אני לא מאמינה לו, שתמיד חשדתי שהוא בקטע של גברים וכאלה. ולחשוב שהוא עוד ליכודניק, גועל נפש. לפחות היה מהחבר'ה הטובים של זהבה גלאון… נו, בשביל הפיוס הוא תקע אותי על הפוטֶל של סבתא איבֶט וגם השאיר לי טיפ מאתיים שקלים. פוליטיקקה.
 
אחרי שהלך הגוף המחוקק אני הענשתי את יוסף: קשרתי אותו לארון במטבח, הפשלתי קומבניזון והשתנתי עליו בקשת, תרתי משמע איך שאומרים. נו, ההוא ליקק לי ת'נעלי גולדה והתחנן על נפשו. אבל אני הייתי הכי אֶס-אֶנד-אֶמית שיכולתי, דרכתי עליו עם הרגלי גולדה שלי, ותקעתי לו את השפיץ של הפלטפורמה בחריץ של התחת, איפה שהפודינג וניל של הגוף המחוקק התקרש בינתיים. מה הוא חושב לעצמו, ככה יגזול לי ת'ידועים בציבור שאני מגדלת בזיעת אפיים אצלנו בשְטריך? זין בעין!
 
ואז התעוררתי. שאני חלמתי את עצמי. ככה, בכל אופן מסביר לי יוסף שלי. שאני הפנמתי אותו לתוך עצמי יותר מדי. נו, אני לא הבנתי, אבל בשביל ההתגוננות הבאתי להומו כאפה בתחת הצימוקי שלו. אני לא טיפוס של חולמת, מותק. הכול היה, ועוד איך היה. אבל היוסף אומר שהדמיון שלי משתלט לי על החיים. שאני עוברת מג'נדר לג'נדר מהר מדי, ובדרך שוכחת את המגדר האמיתי שלי.
 
אלוהים, אז מי אני, בננות ובננים יקרים שלי?
גולדה? גולדי? יוסף ההומו? יוספינה?
 
נו, בשביל להירגע עליתי אל לאצי בקומה שלישית, ההוא עם הקומודה. והיידֶה, התלבשתי לו על הטורקי הקטן שהיה בדיוק מוצץ לו את הזרבובית הזקנה. שככה אני מוכיחה לעצמי מי אני – גולדי גת גברת מעל ומעבר לעצמה!
 
לאצי היה דווקא מאוד סולידרי, ואחרי שהטורקי גמר לי על הפנים, הלך לבשל לנו מרק גולש בנוסח דראקולה. אז מי אמר שאין אלוהים. יש ועוד איך. והוא קוקסינֶל, זה בטוח.
 
ועכשיו, בננות ובננים יקרות מפז שלי, יש לכם שבוע שלם לחשוב עלי! מי אני?
טריליון נשקוקיות,
גולדי.

 

22 תגובות

  1. מירי פליישר

    אני רק יודעת שכשנדע, כבר תדעי לתאר יחסי מין בין גברים הכי טוב שאפשר.
    משתכללת. לא צריכה אוניברסיטה או סדנת כתיבה באריאלה. המרצים יכולים להמשיך לשבות רק מה אין להם כסף…

  2. פוסטמיקה, מאיפה הבאת לנו את הטריק הזה עם התמונה???? כבוד……. שתלמדי גם אותנו הבננות הפלוצות שנדע איך עושים אוונטות כאלה. שאת גונבות פה לכל הבנות עם הציקצעס האמיתיים את ההצגה דה לה שמעטע. ושלא תגידי לי את שאין לך אחות, שומעת??? למה שאני יודעת שכן יש לך, יה בת….. שאת ואחותך אקטורות שלא ברא השטן, מככבות בשטריך ליד אזורי חן, ששם פגשתי אותך ונתתי לה תצ"אנס להפוך למלכת הבלוגייה של הבננות הכי שוות מהתחת, כן? אז קצת ריסקרט למבוגרים ממך, יה בלונדה מחומצנת! יה מגעולה!

    וחוץ מזה, שלא תעליבי לי ת"אדון יוסף שלי, למה שאני פגשתי אותו על צלחת מלאה מרק שקומבה, שזה הרבה קיבה מסריחה של פרה שמנה, חריף אש, אצל התורכי בשדרות ירושליים, והוא אמר עלייך יה-קורבה-רקובה רק דברים טובים. ואיזה תחת צימוקי בראש שלך יה טרונצו?

    • יעל יקרה מפז שלי, מה קרה לך את, נפלת על המנוש? מה את עושה לי פה פרופגנדה שלילית… ומה את מגלה פה לכולם על אחותי השחקנית עיכסה עליה. לא חסר לי פה קונקורנציה ברוך השם יומיום. ובנוסף את כבר מאמצת לך את יוסף שלי, חו-לי-רע!!! תני ליהנות ממנו לפני שנעלם לי לתוך התודעה. היידה, שבת שלום ונשקוקית, גולדי.

  3. בשביל מה לפגוע בסמל לאומי? גולדה היתה אדם חשוב בתולדות מדינה ישראל. בוודאי מנהיגה יותר מצפונית ממה שיש היום.

    • דוד יקר מפז שלי,
      דווקא בגלל זה אימצתי לי ת"שם שלה! מה, לא הבנת את הקיק, מאמי?
      נשקוקית! וקצת הומור בטח שלא יזיק…
      יורדת לך בכיף, הגולדה.

  4. שירלינסקי המנהיגה שלנו החמיאה לך גולדית על הקונץ הנחמד הזה עם האנימציה על התמונה של המנהיגה הלאומית. ספרי איך את עושה את זה…. נרד לך בכבוד. סקרניות לקבל טיפים ממומחית.

    • את התמונה עשה לי אדון יוסף ההומו, שאני לא מומחית במחשבים מי יודע מה… אבל טיפים של טכניקות יניקה ופליטה אני יכולה לתת לך למכביר. נשקוקית, גולדי.

  5. שירי אבוקסיס-רוגוב

    מתה עלייך, גולדה. את הישראלית המוצלחת בעיני. תשמרי על הקו ואל תתני לכל מיני מירי-שחמיות להוריד לך את המורל.

  6. נו, באמת, מאיפה להתחיל.
    ליבשן יקרה שלי, כפרה על המותק-של-הקצה-של-הזין שלי, אני באמת כבר לא יכול. שהרי אני כותב אותך ולא את אותי, יא פרציפלוכה חצי-ממלכתית גבראישה שכזו. ודי, עלו לי המים לקורקובן של הפונפצן, למה אני לא מוכן שתעשי לי פה אאוטינג, כאילו את לפחות איזו ועדת אגרנט שרק מחכה ליומכיפורמפו כדי לתפוס"תי עם המכנסיים למטה. לא הוגן ולא פייר, ככה להשמיצ"תי, שאני בכלל לא בענייני אס אנד אם או אם אם אס, ואם בכלל אז אס-אמ-אס, ולא תצליחי להשתיק אותי עם הנעלי-פלטפורמה-מידה-אחת-פחות-ושלוש-שנים-כבר-לא-באופנה שלך, כי אני אעשה לך וקס-און-וקס-אוף שאת לא תדעי מאיפה זה בא לך, חשיפה מהסוג שהיה גורם גם לגולדה להתהפך בקברה ולהיות הדלוג.

    א-קיצ-קיצוץ, נא לתת טיפלה מור ריספקט, למה אני קומפליטלי יודע מי את גם מאחורי מסיכת הליפסטיק-בשניים-וחצי-שקל והשטריכים ברחובות על שם משוררים מתים בתל-אכזיב. שאם לא, אני מוציא לך את כל השווערצע מהקישקעס ומאכיל את החתולים למטה בפילודנדרון המלכותי שאת מחזיקה בבית הכיסא, מתחת לגיליונות של הארץ (יא סוטה).

    • אני מתה… מתהההההה… מי זה עושה פה קולות של יוסף שלי? מי זה הזיוף הקקה הזה שמתחבא מאחורי ההומו המותק שלי? חו-לי-רע! תצא, תצא, יא צ"יטה! תצא שנראה ת"ביצים-גודל-זיתים שלך, יא שפן צעצוע. שאני שמה פה כסף שזה משורר קומפלקסיבי עושה חיקויים בלירה. אני הדבר האמיתי, שמעת! תבוא אצלנו בשטריך ונראה לך מאיפה משתין הדגדגן שלי. לא יורדת לך ולא מוצצת… גולדה לנצח נצחים אמן!

      • מירי פליישר

        מלחמת בוץ בבוץ?

      • פיככככ… יה וולי יה גולדי, את צאלה כץ אולי? גונבו לאוזניי שמועות מדאיגות שאת היא ולא אחרת, יה משוררת אשפתות שכמוך, יה חבית מבקרות ספרות אקסיות.

        ואיפה, אני דורשת לדעת, איפה את מסתירה עם גופתה של אריאדנה???? הדאבה לא נראתה ולא נשמעה כבר חודשים. צבעה את השיער אדום להבה שלה בבלונד חקי מלוכלך. הרזתה 58 קילו, ולא בשומרי משקל!!!! עוד מעט לא יראו אותה. מי את שתעשי לה מייק אובר?????

        • גולדי, את מועמדת אצלי לעשות מייק אובר למשוררת עם תסביך עדתי. בואי נפתח לך בסטה מתחרה.

      • צופ-צופ-צופ גילו אותי, חשפו אותי עירום ועריה כמו שאומרים, אני הוא שנייעדר בר-פלפל מווז"ניץ" שהתחזה לאדון יוסף אבא-של-גולדי ועושה לו פה אוונטות על התגובובלוגיה. אבל למה לקלק ולשפוך את המים עם התינוק, אה? אני לא מפחד מפיות מלוכלכים ומדגדגנים מושתנים, יא גולדי אנא-עארף סמטוכה סלבריטאית, שדפקא מדליקיישן שלי לשמוע את הניבולי-שפיך האלה, בוצייה ושיגועים, אני ישר מתזקר לי השטרונגול-תרנגול לכדי מגל אייפל לפחות. אין כמו אורגיות וירטואליות! תחי גולדי-יוסף-צאלה-אמא-של-הבלוגיזם-היהודי, ויפה שעה אחת קודם ומנה אחת אפיים!

        • זה יקרה היום, או הערב… אז יש למה לחכות, בננות ובננים יקרות מפז שלי. ואתם, זיופים מושתנים, נא להיכנס לי לתחת! גולדי. המקורית!

© כל הזכויות שמורות לגולדי גת