בננות - בלוגים / / נעים להכיר, גולדי
גולדי לנצח
  • גולדי גת

                   בת חמישים ומשהו. גדולה מהחיים ובלי ילדים. הגובה - מאה ושמונים סנטימטרים, המשקל - מאה ועשרה קילוגרם.   נולדה בירושלים, ועברה לתל אביב כ"שהתפכחה מהחיים-קקה שלה". זה קרה בגיל 14. למדה בבית הספר הגבוה של גן החשמל, והשתלמה במערכת השירותים של  התחנה המרכזית. לא צורכת סמים, אבל צורכת כרונית של עוגות השלגזנה של "יהודית" בגן העיר. מתגוררת היום במרכז תל אביב, ועוסקת בשיקום הגבר הישראלי לדורותיו.  פעילה חתרנית ומעצבת דעת קהל. אשת חברה לעת מצוא. 

נעים להכיר, גולדי

 

ההיא מהבננות באה כל יום שלישי אצלי בשטריך, לרשום את המילים שלי. שאני חתיכת אקזמפלאר, ככה היא אומרת. עכשיו היא עשתה לי בלוג באינטרנטה שלה, פאדיחות. 

   אמרה לי: גולדי, תשבי ותכתבי! שככה יישאר משהו ממך. לנצח. הצחיקה ת'מנוש שלי. אני לא צריכה שיישאר ממני שומדבר בנצח. מה לי ולו… אבל ההיא מתעלקת מתעלקת. אז ישבתי וכתבתי… 

  בננות יקרות מפז:
גולדה, ככה קוראים לי. יותר נכון ככה אני קוראת לעצמי, שאני קצת דומה לה מהפיזיק. וגם מהמנהיגות שלי. אני טיפוס שליטה מהטבע שלי, אצלי אין חוכמות, מי שלא אוהב לא חתוכות אין לו מה לחפש אצלי. בינינו, הגבר הישראלי מת על נשים כמוני, שדיים במרפסת למעלה ושטרונגול עמוק במקלט. גיבורים קטנים על נשים גדולות, שואבים לי את הציצים ומתים להידפק. נו, קומפלקס של אמא יהודייה מסרסת. ולחשוב שאני גם יש לי פרצוף של גולדה, חתיכת נכס. אז אני תוקעת ת'קליינטים שלי והם מביאים לי מתנות. אוהו! וואחד רשימה יש לי, פוליטיקאים ודתיים וקצינים במיל, וגם סגן שר אחד שעושה אצלי שעות נוספות, למה מה. והגברת-סגן-שר בבית חושבת שההוא מתייבש בוועדה לקידום האישה. הצחיקה. הפנקס פתוח והיד מה זה רושמת. נו, בננות, אולי פעם אכתוב ת'זיכרונות שלי…

    אנחנו שלוש בנות בשטריך. הצומת של המגדלי נאמן זה המקום של אריאדנה החולירע, על יד הבודקה של החניון זה המקום של פביאנה קדוש, ואני באמצע. אני באמצע מכל הבחינות. גם רעה וגם טובה. ובעיקר קדושה. אוי ואבוי למי שתיגע בקליינטורה שלי, סדר זה סדר. אני מביאה שולחן מתקפל ופותחת להם בקלפים. זה השטיק שלי אצל החדשים. למה מי יסתכל על גולדה. אחר כך הם כבר באים אצלי כמו טאטאלך. הקלפים שלי תמיד זוכים. מבטיחה להם אושר ועושר אצל האישה והם נופלים בעתידות שלי. לא אמרת ג'ק רובינזון וההוא כבר מושך אותי מאחורי העץ, שבחושך זה פחות מאיים לעשות אהבה עם גולדה. אז מי מתלוננת. יאללה, מורידה לו את המכנסיים ומתפעלת מהג'וק שלו, שכאילו זה הזרג הראשון שראיתי בחיים שלי. וההם ילדים, מאמינים לי. נו, גולדה.

   יש לי את הקבועים שלי, זה החמאה. אבל בשביל שאפשר להחזיק ת'ראש מעל החרא צריך גם מרגרינה. אז אני לא מתחשבנת ומקבלת גם בשלושים שקל. אין לי כבוד לכבוד האבוד שלי. קודם כל החשבון בנק ואחרי זה המנהיגות, כמו אצל המגעילים בכנסת. חוץ מזהבה גלאון, שאותה אני מעריצה באופן לויאלי. היא בטח לא חתוכה, אין אפס. אני יש לי תאוריה שלמה על הנשים האלה, גולדה מאיר, שולה אלוני, דורית בייניש… שהן לא חתוכות על בטוח. אריאדנה אומרת שזה הכול מהקומפלקס שלי, אישה עם זין. אריאדנה חתוכה, הדוקטור ההוא בהרצליה פיתוח פיסל לה חתיכת ואגינה עם כל השכלולים. אני לא מאמינה בשטויות האלה, אצלי הכול טבעי, כולל השדיים האלה שצמחו לי אחרי מלחמת המפרץ הראשונה. מהלחץ. בחיי אלוהים! 

   יצאתי מהחדר האטום ואני רואה בראי של האמבטיה את ההתגשמות של החלומות שלי. ישר הלכתי ותרמתי פרוכת בבית כנסת של אבא שלי ז"ל. אבל אריאדנה לא מאמינה לי, אצלה אין נסים וכאלה. כואב לי הכוס ממנה… אני יש לי את הקדושים שלי. לדוגמה – החברה הכי טובה שלי בתל ברוך, פביאנה קדוש. נשמה שלי. היא אישה אוריגינל מהקופסה, אבל לא עושה מזה טראסקים. התגלגלה חרא בחיים וגמרה פה אצלנו בשטריך. ג'אנקית. אבל בקונטרול על הקוק פרסי שלה. אני לא בקטע של סמים, כי אני אישה שמודעת לעצמה באופן כללי. אצלי זה דגל, ושימותו הקנאיות. זה בכלל לא פשוט להיות מודעת לעצמך, בננות יקרות שלי. לדוגמה אריאדנה, שהיא יש לה בעיות עם החיי מין שלה, בכל גבר היא רואה את אבא שלה שהיה תוקע אותה, חתיכת סרסנית. הקליינטים יוצאים מאצלה עם סימנים כחולים. הולכים אצל פביאנה בשביל להירגע…

   אני לא מסרסת, אבל גם לא מתחנפת. אני מבינה את הגברים מהזין שלהם. מהגרגרת שלהם, מהשערות שצומחות להם על האוזניים ועל הגב. כדאי לכם ללמוד אצלי, בננות. תרשמו את המילים שלי. שאני עומדת שעות מול הראי ומורטת את הגבר ממני, כולל הרקטום שלי, שהוא האיבר הכי מקסים אצלי. למות עליו ממש. יש לי אחד גרז'ניק שמשוגע עליו. הוא קורא לו "איציק". אבל אני חושבת שמתאים לו יותר שם נשי. נו, לכי תתווכחי עם גרז'ניקים שמתעסקים עם הפי הטבעת שלך…

 אז יאללה, צ'או להפעם בננות יקרות מפז. 
מיליון נשיקות, 
גולדי

 

 

 

 

 

 

                       

 

  

 

 

20 תגובות

  1. אחד מהחבר'ה

    ברוכה הבאה גולדי. העלית חיוכים מרובים על פרצוף חרב

    • שלום לאחד מהחברה,

      שעכשיו נכנסתי מהעבודה, היה לילה לא משהו. אבל אין תלונות חס וחלילה. הכלבה הפכה לי את הבית מרוב געגועים… ככה זה אצל סופי, הזאבה המעורבבת שלי – דומיננטית. אז תקעתי לה עצם מגומי ונכנסתי למקלחת, לשטוף ממני את החיים.

      תודה על החיוכים ועל הפרצופים!

      נשיקות
      גולדי

  2. מי את גולדי?????
    בכל מקרה, הפלת אותי על הרצפה. אני מתענגת מטקסטים כאלה, ואני קוראת בננות ותיקה.

    • אוי נעמה נעמה,

      נעמת לי כל כך!

      נו, תפסת אותי באמצע של הגיהוץ… ככה אני מתעייפת – יורדת על הסמרטוטים שלי לפני שהולכת ליפול על המיטה.

      לילה טוב
      גולדי

  3. נעים מאוד, גולדי.

    את כותבת אנרכיסטי לגמרי, וגם חיה כך.
    לכן שווה להירשם לקבלת עדכונים ממך (לא – לא על שינויי המחירים…).

    • אדון חנוך היקר מפז,

      אני אולי אנרכיסטית, אבל יש לי סדר יום. קודם כל אני מגהצת, זה המוטו שלי בחיים – לגהץ! להחזיק פאסון ושימותו הקנאיות מהכניסה האמצעית.
      אחר כך אני עוברת לארונות במטבח… והמבין, יבין.

      עכשיו אני חצי מתה, וכשאקום משנת היופי שלי אולי יהיה לי משהו להגיד.

      לילה טוב,
      גולדי

  4. איציק אביב

    זה נחמד ומשעשע ובלי חשבון,
    אבל לענ"ד יש פה הגזמה מאולצת,
    כאילו דווקא כזה. כך או כך נהניתי.

    • אני?! הגזמה מאולצת?!

      שעכשיו התעוררתי משנת היופי שלי וצריכה לראות את זה ככה בפרצוף… לא יפה, איציק בובה"לה.

      ואני חשבתי שגברים שקוראים להם איציק הם קצת יותר טאקטים. מילא.

      ככה לא מתהגים עם אישה כמוני. שאתה יש לך משהו או שניים ללמוד אצלי. תבוא, נעשה לך אוברול כללי… שמן, מנוע, ג"אנטים

      נשיקות ועוד
      גולדי

      • זה בחינם האוברול או 30 ש"ח?

        • איציק נשמה,

          אני רואה שאתה לוקח אותי ברצינות. נו, כבר למדנו פה משהו. יש לי הרגשה שזאת התחלה של ידידות מופלאה… מה דעתך?

          להתראות
          גולדי

          • ידידות – הרבה יותר, ועכשיו תקראי מה
            שכתבתי לאיזה קורבן אני מסוגל, "מבחן האהבה" , קצת גם דומה לסגנון שלך.
            אז לכי תקרוא ותגיבי.

          • איציק יקר מפז,

            לחייה הלא מגולחות, רגליה הלא מגולחות… אלוהים בשמים, זה גברת או אדון?
            אוי, אני כבר מתה עליך, שאתה בדרך הנכונה מבחינת המיניות שלך, ללא ספק! חתיכת דוגמה!
            ועוד אומרים שאין אלוהים…

            מצפה לעוד הרבה קורבנות אהבה בהמשך.

            שלך, ידידתך האוהבת והיורדת נמוך למפרע
            גולדי

            נ"ב ואין לי התנגדות לבונבוניירה ופרחים.

  5. גולדי, אני מאוהבתתתת!!!!!!!!!!

  6. זה רציני?

    אתם רציניים??????????

    • עינת יקרה,

      רצינות? את מחפשת רצינות? שאלתי את אריאדנה החולירע, שהיא מומחית גדולה לעברית אצלנו בשטריך, מה זה רצינות… נו, היא פתחה ת"מילון דיגיטלי שהיא סוחבת איתה לכל מקום, יחד עם המסקרה, והתחילה להקריא לי: הקפדה, חומרה, כובד ראש, קושי, קפדנות…

      אוי עינת מאמא"לה, את צריכה איזה קוקטייל דחוף, זה בטוח. וחוצמזה תפתחי ת"טלוויזיה – תתחברי למציאות. איפה יש פה רצינות על הכדור הזה? אולי פעם היתה, בפנימיות מהוגנות לילדות אנמיות בשווייץ.

      ולחשוב שרק עכשיו התעוררתי מהשינת יופי שלי… התעקם לי הפרצוף.

      נשיקות רציניות
      גולדי

  7. לא יודעת, לא אהבתי.

    נכון שיש חוש הומור פה ושם,
    אבל חלק באמת מאולץ וזה מאד מורגש,

    ומעל הכל: לא מתה על זה שצריכים לרדת כל כך נמוך בכדי לקבל תשומת לב.

    ביג דיל, הבחורה זונה, או הבחור פרוצה או כותב/ת על פרוצה, ויש לו או לה זין. או מאנוש. או כוס. והוא מעניין לה את אזור החלציים.

    קצת יותר מידיי פצוע ופגוע בעיניי,
    ויותר מצד הקוראים שנשמע שלא שמעו מילים כאלה מספיק בימי חייהם.

    • היא לא יורדת, תרתי משמע.

      וחוץ מזה, זה יפה, שנון ומצחיק.

      את קצת כבדה דנה, לא ככה?

      גולדי תמשיכי, כולי אוזן.

    • דודה דנה היקרה מפז

      לרדת נמוך זה המקצוע שלי, האמנות שלי, ההנאה שלי. ובכלל, כל גברת שמחשיבה את עצמה צריכה לרדת נמוך מפעם לפעם, זה בטח לא יזיק. נעלבתי עד עמקי המנוש שאין לי!

      וכבר אמרה פעם אישה חכמה, שהאנשים רואים ת"עולם דרך העיניים שלהם… נו, אז מי פה הפצועה והפגועה? בטח שלא אני.

      הרצפט שלי בשביל, יקירתי, זה לרדת נמוך פעמיים ביום, לפני האוכל. אם זה לא יעזור, תעברי אצלי בפרופס פינת מגדלי נאמן, נמצא לך כבר איזה סידור.

      נשיקות נמוכות מאוד
      גולדי

  8. אלוהים ישמור !
    מה זה הדבר הזה ?!?
    שמש מאיפה שהוא זורחת
    בננות את יוסי בנה שולחת
    לך הבא לי גולדי גת !
    בסדר…
    ארד לסוף דעתה גם בפוסטים האחרים…

© כל הזכויות שמורות לגולדי גת