בננות - בלוגים / / גולדי יורדת לכנסת
גולדי לנצח
  • גולדי גת

                   בת חמישים ומשהו. גדולה מהחיים ובלי ילדים. הגובה - מאה ושמונים סנטימטרים, המשקל - מאה ועשרה קילוגרם.   נולדה בירושלים, ועברה לתל אביב כ"שהתפכחה מהחיים-קקה שלה". זה קרה בגיל 14. למדה בבית הספר הגבוה של גן החשמל, והשתלמה במערכת השירותים של  התחנה המרכזית. לא צורכת סמים, אבל צורכת כרונית של עוגות השלגזנה של "יהודית" בגן העיר. מתגוררת היום במרכז תל אביב, ועוסקת בשיקום הגבר הישראלי לדורותיו.  פעילה חתרנית ומעצבת דעת קהל. אשת חברה לעת מצוא. 

גולדי יורדת לכנסת

 

 

 

 

בננות ובננים יקרות מפז,
 

צרות נפלו עלי שלא נדע טפו טפו. הסגן שר שלי החליט שהוא לא בא אצלי יותר, חולירע. נכנס לו ג'וק בראש מאז שהוא יושב בוועדה לקידום האישה ואני סובלת סובלת. כמה דם לקח לי עד שהצלחתי להשיג לי מקום מכובד בכנסת, ועכשיו ההוא בקטע של זכויות האישה הסובלת. פמיניסט נהיה לי לעת זיקנה, שימות. אמרתי לו, חיימיקו חמודי, תוציא לך את הנקיפות מהראש למה אני לא אישה, תחשוב אתה יורד על גבר… אבל ההוא חטף ת'עצבים, שהוא לא חצוצרן וכאלה. נו, שוביניסט זה שוביניסט ולא יעזרו לו אלף ועדות לקידום האישה. אז ירדתי לו למפרע ועשיתי לו הצעת אי אמון וצעקתי ובכיתי ואיימתי עליו שאני כבר הולכת לוועדה לפניות הציבור כי אני לא אחת שייזרקו אותה כמו סמרטוט וכאלה… אבל ההוא זרק לי ת'מאה שקלים בפרצוף ואמר שלום ולא להתראות, גולדי מותק. שאני, בתור אחת שמוכרת ת'עצמה, ירדתי לו מהאג'נדה. ככה מתנהגים עם גברת? ככה?

 
יאללה, לא הספיק ללכת האדון סגן שר ובאו המשטרה לעשות ספירת מלאי, לבדוק שהים והזונות והקנדונים עומדים במקום שלהם, שימותו גם הם. אני לא התאפקתי והוצאתי את כל הזעם שלי על משטרת ישראל. נו, לא אמרתי מאמא תרזה והופ, מצאתי ת'עצמי בתחנה בדיזנגוף ממרת בבכי לשוטרת שאין לה כוח מהחיים, בטח שלא לאחת כמוני. סגרו אותי בחדר מאחורה כמו כלבה ולקחו לי ת'תיק ות'סלולרי – לנתק אותי מהעולם. אבל אני גולדי גת גברת תושייה אל"ף אל"ף: עשיתי עיניים ושפתיים לשוטר תורן וההוא הביא לי כוס תה עם נענע, לא פחות ולא יותר. פוצי מוצי והיידה דפקתי ת'כוס בשולחן, ואיימתי לחתוך לעצמי ת'גרון אם לא ייתנו לי להתקשר לעורך דין שלי לפי החוק. שאני גברת מאוד מודעת לעצמה ולחוק שצריך להיות בצד שלה, אפילו שהיא בצד של השוליים הנמוכים של הכביש. השוטר תורן מרח אותי בכל מיני מילים של שבת, אבל אני עמדתי על שלי – או הטלפון או הגרון…
 
לא עשיתי חשבון לגברת-סגן-שר היקרה שלי והתקשרתי והערתי אותם בארבע בבוקר. ההיא נבהלה כהוגן ושאלה מי אני. נו, אמרתי לה שאני מהוועדה לזכויות האישה הסובלת ושתעביר לי את האדון הסגן שר אם היא לא רוצה להיות סובלת בעצמה… אבל תכף ומייד התנצלתי, כי מה היא אשמה בעצם. ההיא היתה כל כך נסערת שהתחילה לבכות, מסכנה שלי. נו, כשהאדון הועיל בטובו לקחת ת'שפופרת ירדתי עליו בכל הכוח, חרא על ראשו של הגוף המחוקק. ההוא העמיד לי פנים, יעני לא מכיר אותי וכאלה, חתיכת חמור. אבל כשאיימתי שאני כבר הולכת ומוציאה הודעה לעיתונות אם הוא לא עושה משהו בנוגע לגולדי, ההוא התעשת על עצמו. חמש-עשר דקות והוא התייצב בתחנת משטרה בדיזנגוף, ועוד עם קרואסונים. מי לא מאמין שיש אלוהים, אה?
 
ככה וככה, והשוטר תורן אכל אצלו איזה לוקשים, ועוד שיחרר אותי בלי תלונה. הסגן שר שלי זימר לו על הוועדה לקידום האישה האומללה וכאלה. נו, פעם פוליטיקקי תמיד פוליטיקקי. ולחשוב שאני כבר התמלאתי בינתיים בזיפי זקן של בוקר ועברתי מג'נדר אחד לג'נדר אחר… הלכנו על דיזנגוף והגוף המחוקק שלי היה מאוד קוואלירי. הוא ריפד אותי במחמאות ואני האמנתי לו, איך לא. הוועדה לקידום האישה קידמה אותי לפינת שדירות בנציון ונפרדה ממני בנשיקה על לחי לא מגולחת. אני הייתי מאוד פמיניסטית ולא עשיתי צרמוניות. נפנפתי לסגן שר שלי לשלום וביקשתי שיימסור ד"ש חמה לגברת בבית, שיש לי המון סולידריות איתה, אין אפס. האדון עשה אחורה פנה ואני התפללתי לאלוהי הסגני שרים שישאיר לי אותו, אני לא אוהבת להיפרד מהכיסא שלי בכנסת.
 
יכול להיות שהתאהבתי בפעם ראשונה בחיים שלי? חולירע, זה בכלל לא מתאים לי… ועוד עם סגן שר בלי תיק!


 
אחת קטנה לפני שהולכת לרדת נמוך אצל גברים עם ליבידו בשמים:
אישה אמתית יודעת מתי לרדת נמוך, ומתי לעלות לגבהים. ולא פעם, כשהיא יורדת נמוך, היא מוצאת את עצמה דווקא על האוורסט.
אפשר, ואפילו צריך, לנסות בבית.
 
זהו לבינתיים בננות ובננים שלי,
מיליון נשיקות ועוד,
גולדי

 

 

 

 

16 תגובות

  1. גולדי את גדולה XL מחכה לבלוג הבא…

    • מיכה יקר מפז שלי

      אני תכף יוצאת לשטריך. חיממת את לבי קשות.

      נשיקות
      גולדי

  2. יעל מארץ ישראל

    גולדי כפרה, תלמדי אותי איך לחרבן על הגוף המחוקק!!!!!! כמה את לןקחת שיעור פרטי, מותק? באות אצלך בקבוצות או בפרטי? למה אני וחברה שלי ז"וסה כבר הרבה שנים רוצות ללמוד טריקים של אחלה נשים כמוך. תני צלצול בובל"ה.

    • יעל מארץ ישראל יקרה מפז,

      כדי לחרבן על הגוף המחוקק את צריכה למצוא לך איזה חבר כנסת, סגן שר, ראש ועדה וכאלה. וזה מאוד פשוט, תמצאי אותם בבר מצוות של גרוזינים, בחתונות של סלב ובסוכות אבלים… הם מאוד מאוד אוהבים שמחרבנים עליהם! אני באופן אישי מחזיקה לי תמיד אחד על המנוש, לכל מקרה. טריקים תבואי תלמדי אצלנו בשטריך – אריאדנה אלופה בלחרבן על אנשים…

      מיליון נשיקות,
      גולדי

  3. יעל מארץ ישראל

    אה, וגולדי, תיכף באים הימים הנוראים. מותק, תעשי לך מותק של "שנות טובות" מהפוטומונטז" הנחמד הזה, ותשלחי לי.

    אני בשדרות תרס"ט 5, בסיבוב על יד הבימה.

    קולגה שלך אני, מה לא ידעת?

    היתה באה ללמוד אצלי ואצל ז"וסה הגיברת הראשונה רובינקה, ההיא שהמכלואה מיסייה פן היה יורד לולן רק לו לה, למה שהיתה קצת זקנה, ככה אמרו כל האקטורים הגדולים.

    גם רודנסקי היה בא אצלי… אבל זה בשביל משהו אחר לגמרי. עוד אספר לך….

    • יעל מארץ ישראל

      יאללה גולדי, אני צ"לבה מתחנפת אני. שתלכי לך את עם הכישרון שלך. מה באת לכאן לגנוב לי ת"הצגה?

      • גולדי בובה,
        מאז שהגעת הנה אין לי רגע מנוחה. מי השטרונגול שנתן לך כאן בלוג? את לא מבינה מה את עושה לנו, הנקבות המחוררות כדרך הטבע? את לא קולטת שאת הורסת לנו את הקליינטורה, שלא לדבר על הקולטורה?
        גולדי, כל הגברים כאן כפרות שלך. רק אותך רוצים, רק אלייך נכנסים, פיכססססס…
        בדלעק גולדי, יש לך עוד זמן להתחרט ולחפש לך שטריך אחר. מה עם הדה מרקר, מה? שמה יהיו לך הרבה יותר קליינטים נשמה שלי. יאללה, תקפלי את המצנחים ותפרשי בשקט, כשעוד אפשר.
        אם תמשיכי ככה, אני אשב כל היום על המחשב יינעל רבו, וייתן לך רפליקות עד שייתייבש לך המחזור. רבק, גולדי, אני נשבעת בעיניים שלי, זה ייגמר בבכי. מי הרשה לך להיות מבריקה, מי, יה קורבה מרעננה?

        שלך, רעננית גבעון (יוד יוד מארץ הקודש)

        • יעל מארץ ישראל

          נ.ב.

          יה חביבתי, אם אני אתחיל לכתוב ספר, זה יהיה באשמתך. האצבע התחילה לגרד נורא. ככה מתחילה ידידות מופלאה? חחחחחחח……………………

      • אני לא גונבת הצגות!

        אני גונבת גברים, ועדיף שיהיו עמידים!

    • שנות טובות בדרך…

    • שנות טובות בדרך….

  4. אין (מ)עלייך, גולדי.
    וגם לא מתחתייך (כשאת בפוזה של למעלה).

    גהצי אותם אחד אחד, את הצבועים, ישר על הקרש.
    ואחר כך תתלי אותם באופן מסודר – עד שייצאו מהארון.

    • חנוך, אוי חנוך יקר מפז שכמותך,

      גם אני מתה (מ)עליך, איך לא.
      עוד נגהץ פה איזה גיהוצים, וגם נעשה סדר בארונות…
      מבטיחה!

      מיליון נשיקות,
      גולדי

  5. מקסים ומצחיק.

  6. יא גולדי מאמא, מה קורה עם איזה פוסט חדש? התייבש לנו המדולדל, מרוב החיכיון… הציפיה אכלה לנו כל חלקה טובה. שטריך הומה מכיליון. יאללה תני בפוסט. הכאב בטן מהצחוק, בהמתנה…

© כל הזכויות שמורות לגולדי גת