בננות - בלוגים / / המלכה גולדי יוצאת מהמקרר (ומהארון)
גולדי לנצח
  • גולדי גת

                   בת חמישים ומשהו. גדולה מהחיים ובלי ילדים. הגובה - מאה ושמונים סנטימטרים, המשקל - מאה ועשרה קילוגרם.   נולדה בירושלים, ועברה לתל אביב כ"שהתפכחה מהחיים-קקה שלה". זה קרה בגיל 14. למדה בבית הספר הגבוה של גן החשמל, והשתלמה במערכת השירותים של  התחנה המרכזית. לא צורכת סמים, אבל צורכת כרונית של עוגות השלגזנה של "יהודית" בגן העיר. מתגוררת היום במרכז תל אביב, ועוסקת בשיקום הגבר הישראלי לדורותיו.  פעילה חתרנית ומעצבת דעת קהל. אשת חברה לעת מצוא. 

המלכה גולדי יוצאת מהמקרר (ומהארון)

בננות ובננים יקרות מפז,

אה, להיות בראש הטבלה, זה כל כך מחייב אותי, נשמות. זה כל כך מיניסטריאלי. נו, אריאדנה אומרת שזה עוד יעלה לי ביוקר, כשאתחיל להידרדר בחזרה למקום הטבעי שלי, בשוליים של השוליים… שתמות הלוואי, אמן! לא נותנת לי ליהנות מהכמה הרגעים המתוקים האלה. מה, אני לא יודעת שזה הכול בועות של סבון? שבוע-שבועיים ופוּףףף – אני נוחתת בחרא של המציאות. אבל אני מנסה להוציא את המקסימום מהמלכוּת שלי. שתכף הלכתי למשבּיר וקניתי לי חליפה ייצוגית סטייל מרים בן פורת, לא פחות ולא יותר. שלושה חלקים פוליאסטר של זקנות, גוון חום-קקה. אוהו! אני נראית בה כמו אליזבת טיודור ממש, ואיזה כבוד אדון חוגי מהקומת קרקע עושה לי, פותח הדלת של הכניסה, מרים הבֶּרֶט, מנשק לי את היד. אוֹה, אני מתמוגגגגגגגגת… 

בינתיים אני מתהלכת אצלנו בשְטריך עם כל הכבוד הראוי לי. מלכה או לא? את הקליינטורה זה לא מרשים מי-יודע-מה, אני יודעת, אבל לא מתלוננת חס וחלילה. שההם צוחקים על הגינונים החדשים שלי, על החליפת-מרים-בן-פורת… 

שלשום, כשנכנסתי לסוּפֶּר בבן-יהודה, אפילו שרקו לי. בלבלו אותי עם מלכה אחרת. המנהל משמרת כִּרכר אחרי כאילו שהייתי איזה פנינה דבורין, או שופטת בעליון. זה בטח הפאה של יום שלישי – בלונד סינטתי עם נגיעות של כסוף שרמנטי… הזמין אותי לקפה, כיבד בקרואסון.  נו, אז גררתי אותו למקרר של הגבינות וירדתי לו למפרע. חולירע, ההוא חטף כזה שוק. אבל היה מאוד מאופק ושיתף פעולה עם הדגדגן-מגדל-עזריאלי שלי. חבל רק שהוא חת"כת קמצן, חשבתי ישלח לי הביתה פרודוקטים, יין, יפתיע אותי כמו גדול. אבל האדון המנהל, שייצמח לו עוף קפוא על הזין, אחרי שגמר לי על החריץ של הקממבֶּר, תכף רץ להביא את הסגן שלו: דחילק, כבוד השופטת, זה מסכן אלמן, לא הריח מנוש כבר מיליון שנה, תעשי לו טובה… נו, אז הייתי מאוד פרקטית  וירדתי לו על המקום, שאני יש לי גם חולשה בסיסית לאלמנות ויתומים וכאלה. אה, יצאו לסגן המנהל כאלה אדים של אושר מהאוזניים. אחר כך הגיעו גם השליחים, והקצב, והמנהל אגף ירקות, ואיזה קופאית לֶסבּיקה מקייב. לבדוק את המבקרת. נו, חגגו על המלכה. מזל שהמזג אוויר במקרר היה מתחת לאפס, שאִם לא, בטח הייתי מתעלפת… 

היידֶה, אחרי שקרעו לי הצורה יצאתי מהמקרר, תרתי משמע איך שאומרים. אפילו הפאה קפאה לי… בקושי הצלחתי ללכת. צלעתי עם הסלים שלי החוצה ונפלתי על המדרכה – בחיים אני הרבה פחות מלכותית, בננות יקרות שלי. אנשים טובים הרימו אותי והושיבו אותי באיזה פיצוצייה. מזגו לי מים, עשו לי אוויר עם עיתון "מעריב" (אפילו שאני מעדיפה את אוויר הפסגות של "הארץ")… אני הייתי קצת מבולבלת ושאלתי איפה הנהג שלי, שאני יש לי  ישיבת דירקטוריון בעוד חצי שעה. נו, הבְּלוג עלה לי למוח, ביחד עם השתן. שתכף התנדב איזה אדון להיות הנהג שלי. לקח הסלים וחזר עם למבְּרֶטה סטייל ימי תרפפ"ו. הושיב אותי בסירה הצמודה ויאללה, השיט אותי בבן-יהודה שטראסה. אני נופפתי לשלום לנתינים האדישים שהלכו ברחוב ולא ידעו שאני מלכתם, בעצם. 

מין הון להון העליתי אותו אלי הביתה. קוראים לו יוסף. הוא היה מאוד נחמד ושיחק במחשב בזמן שהתקלחתי. כשיצאתי עם נֶגליזֶ"ה ורוד-אפרסק הביא לי אותה בקטנה – מה, זאת את המלכה של הבננות? אתְּתְּתְּתְּתְּ?… חולירע, ומי אתה שאלתי, פרח משוררים? סופר מקרטון? קומפּלֶקס עדתי? שההוא עיקם לי כזה פרצוף: אני לא בקטע של נשים, גולדי. אני מהמועדון שלך. שלך! יופי, נבחתי לו, שאני התקלחתי והתאפרתי והתבשמתי בשביל חצוצרן סוג בי"ת? אבל מייד החזקתי ת"עצמי, שרק לא יוציא אותי מהארונות המוגפים שלי… אמא"לה! אבל ההוא היה חברותי דווקא. פימפם לי קפה, הניח כרית מתחת לרגליים המיוּבּלות שלי, התנדב לקפל הכביסה, ספונג"ה… נו, אני ישר התרכּכתי, ושלפתי תמונה מעודכנת וחתמתי, מזכרת מהמלכה.  

לפני שעתיים הלך אדון יוסף ההומו, השאיר לי בית מסודר לתפארת. העוגה בתנור, השירותים מבריקים, הפרחים עומדים כמו חיילים באגרטל בפינת האוכל. אהההה… הייתי מאמצת אותו לתמיד. 

נו, אולי זה סימן ששולח לי אלוהי הבְּלוגים: תצאי מהארון שלך, גולדי. תצאי מהמקרר, מאמי. שהרי את יפה גם בלי המסכות שלך. אולי הוא צודק, בננות יקרות שלי. אבל המסכות שלי הן חלק ממני, לא ככה? 

אז בתור בונוס אני מגלה לכן את פרצופי, וחסר לכן שתצחקו לי… היי, מי זה גיחגך שמה בפינה השמאלית?

בשבוע הבא אפשיל עוד וילון, בננות ובננים יקרות מפז שלי, ובינתיים: נשקוקית, המלכה גולדי 

19 תגובות

  1. גולדי, בעדינות. עוד לא הסתיים תאריך התפוגה

    • יקיר יקר מפז שלי, על איזה תפוגה אתה מדבר? שאני רק עושה קצת סטריפטיז בשביל ההתרעננות… נו, הגיע הזמן שתדעו איך אני נראית, לא? או שאתם מעדיפים אילוזיות יפהפיות בסגנון אנז"לינה ג"ולי? מה את אומר, בתור פרח משוררים מהסוג הגברי? יורדת לך בהכנעה, גולדי

  2. דווקא חליפה ייצוגית סטייל מרים בן פורת?
    זה הכי הכי שמצאת לך לקנות?

    מתאים לך משהו בנוסח…….
    לא יודע בדיוק איזה,
    אבל
    ל א מ ר י ם ב ן פ ו ר ת !

    • חנוך יקר מפז שלי,
      אז מה, התאכזבת ממני? שאני מפחידה אותך עם הפריזורה פנינה-דבורין שלי… עם החליפת מרים-בן-פורת שלי… מה, אתה יש לך קומפלקס מנשים גדולות מהחיים כמוני?
      לא מתאים לך, מאמי. שאתה השבוע החוליה החלשה שלי.
      היידה, תן כבוד למלכה!

      • מירי פליישר

        הפעם קראתי עד הסוף בתקווה שתתגלי לנו אבל לא.ריקוד הצעיפים של גולדי.

        • מירי יקרה מפז שלי, איזה כבוד למלכה… אה! שהמלכה האמיתית קפצה אצלה לביקור רשמי. לזה ממש לא ציפיתי. עושֶה לי חשק להוריד עוד צעיף, במיוחד בשבילך. חיבוק ונשיקה, גולדי.

  3. בננות ובננים יקרות מפז, רוצו לבלוג של אמירה. הגולד נוזל שם על המסך…
    http://www.blogs.bananot.co.il/showPost.php?itemID=1163&blogID=132

  4. פיהוק.

    • האמת, אני לא מבינה את הצורך הזה שלך, לזרוק גושי חרא בעיניים שלי. שככה את לא בדיוק מפריכה את הסטיגמות עלינו, בנות המין היפה. שאת, יקירתי, שייכת למין החלש! ה-ח-לש! בעצם, החלשלוש. אז הנה – חרא בפרצוף שלך. ורק אל תעני לי, כי זה כבר פאתטי. שאני אישה יוצרת אמתית, ואת… נו, עדיף שאני לא אמשיך…

      • עוד פיהוק.

        • גולדי גיליתי אותך את ממש מפז

          • ותודה לך שלינקקת אותי
            רק חבל שלכמה נהיה חרה בעינים
            זה צעיף ששם רסן חרא זה מצב תקין

          • הי גולדי
            תראי מה פראנויה שלי יכולה לגרום לי: את ענית למירי שחם וחשבתי שזה מישהו שאמר ליך שמה שכתבתי זה חרה ולכן הגבתי מה שהגבתי בהערה האחרונה.
            את לדעתי ממש מרתקת בלי שום קשר לכלום

    • יאללה יאללה יה מירי שחם שכמוך, מכשפל"ה רעה תחתונים וגופיה.

      כבוד גולדי.

  5. חבובית, לא להוריד הכול במכה, כן? יש לנו לב חלש…. קודם את הקומביניזון ורוד אפרסק, אחר כך את השאנל 19, אחר כך את הפאה…. שווייע שוויע, נסיכה שלי מתל ברוך צפון.
    שתבואי אצלי בקפה באזורי חן גימל, זה מפינה מהשטריך שלך, איפה שאני יושבת עם החברות על קפה אולה-לה ושנקה צימוקים משבוע שעבר. שנפתח לך שולחן "עד חצי המלכות".

    • מירי פליישר

      יעלה איפה יושבות כל המלכות והמלכות לשעבר והמלכות לשעבר לשעבר? היכונו למחול הצעיפים רק לא להוריד ראש ליוחנן ,אז מה אם הוא לא רוצה לסעוד איתנו אלוהים ציווה אותו לאכול רק חרא נזיר מסכן לא יודע מה זה מין אמיתי ולהזהר מהורדוס שמוריד את הראש לכולם כולם ליתר בטחון-גולדי יפה שלי,
      אבל מה זה נעשית בלונדינית והאריכו לך את האף עשית ניתוח פלסטי בזמן האחרון? רק בלי שיניים בבקשה.נבהלתי מעצמי. ככה זה כשהכתר נופל.

      • מה זאת אומרת איפה, מירי???

        בקפה באזורי חן. כולן באות שמה. תבואי גם.

  6. האקסית המיתולוגית

    כפרה עלייך כל פעם מחדש אני יושבת כמו איזו פוסטמה מול המחשב ונקרעעת מצחוק.
    אין, אין עלייך!
    בקיצור רציתי להתייעץ איתך לגבי איזה אחד, שעושה עליי יותר מדי פוזות,
    יום בא יום לא בא, יום אחד חייב לרוץ ויום אחר מתעלק עליי ל3 שעות.
    מה גם שאני בכלל לא החלטתי אם בא לי עליו….
    בקיצור הוא רוצה להזדיין ואני אמרתי לעצמי ואללה רוצה? אני לא!
    קיצר כל פעם אנחנו נפגשים אני נותנת לו להרגיש שעוד מעט זה יבוא ובסוף נותנת לו לגמור לבד אחרי שהוא עושה לי מסג" שעתיים, עושה לי נעים בשיער ומענג אותי בדרכים שונות.
    הייתי בטוחה שהקטע יבריח אותו אבל האהבל רק נדלק מזה ורוצה שוב ושוב להפגש.
    מה יהיה?
    ושוב מאמי את גדולה!!!
    אוהבת אותך

  7. שלום לגולדי
    קרעת לי את הצורה מהצחוק. אני מקווה הגוף שלך כבר נרגע מהקצב…
    תיכנסי אצלי בבלוג (הלינק בשם שלי) יש שם פוסט מתחיל בדיוק בשבילך…

© כל הזכויות שמורות לגולדי גת