בננות - בלוגים / / מברשת שיניים ב11.99 שקלים
פחות ממושלמת
  • תמר דרסלר

    מי אני? כבר בת יותר מ40 ועדיין כותבת מלים, במגזין של מעריב וגם באחת הסוכניות הזרות. אני מספרת להם בעיקר על פליטים (לא רק סודנים) ונזקקים אחרים. והרבה על הזונות איתן אני מתנדבת, וכל מיני סיפורים אחרים..... מנסה לכתוב פרוזה קצרה וארוכה. לא מסוגלת לדמיין את החיים בלי בעלי חיים לצידי. פתוחה להצעות. תמיד.

מברשת שיניים ב11.99 שקלים

 

הגבר הבא שלי יקנה לי מברשת שיניים

הוא לא יספר לי סיפורים על הקודמות בחייו וכמה הוא פינק אותן וכמה  כסף הוציא עליהן ולאן לקח אותן ומה הן נתנו או לא נתנו לו בתמורה, הוא לא יכמת רגשות ואהבה. הגבר החדש שלי ידע מראש שאהבה נמדדת במעשים ולא במילים. והוא לא יהיה חסכן במילים. ולא במעשים. 

הוא יקנה לי מברשת שיניים חדשה, סתם כך, אחרי פגישה שניה או שלישית או אפילו ראשונה, שאשאר לישון אצלו ובבוקר אצחצח את השיניים באצבע או במברשת שיניים שהבאתי איתי ותחזור מיד לאחר הצחצוח, עדיין רטובה, לתוך התיק. הוא לא יחשוש , הגבר החדש שלי, לא יהיו לו מברשות שיניים של בחורות קודמות באיזו כוס נדחת בפינה נשכחת של ארון האמבטיה וגם לא מלאי מברשות שיניים חדשות, ארוזות ומוכנות לכל אחת. לא. לא הגבר החדש שלי. 

הוא גם לא יתקשר לחבר מהצבא לתהות לגבי מברשת שיניים, פריט כל כך קטן וזול. הגבר החדש שלי ילך באותו יום או אולי למחרת לסופרמרקט או למכולת לקנות חלב ודיאט קולה ועיתון וליד הקופה יראה מברשות שיניים, סתם מברשות שיניים במבצע, לאו דווקא החדשות המדהימות האלו שיודעות לנקות גם את החניכים והלשון ומה לא, סתם מברשת ב11.99 שקלים. פשוטה כזו, בלי להתעכב אפילו על הצבע, הוא יחייך ויניח אותה על הדלפק ואחר כך, בבית, יניח אותה לצד הכיור באמבטיה. שתחכה לי שם, כשאבוא. ואני אבוא.

 

6 תגובות

  1. דרישה צנועה שיודעת למקם את תשומת הלב 🙂 מברוק על התמונה.

  2. איריס קובליו

    אוהה, חתיכת אמירה. לפי החיוך שלך אין ספק שזה יקרה בקרוב

    • מפיכם לאוזני האלוהים או מי שאחראי על זיווג זיווגים

      • מירי פליישר

        זוית ראייה אחרת. מוצא חן בעיני, למרות שהייתי מחפשת סימנים שונים ולא מתקבעת על אחד. לא שאני זוכרת איזה 🙂

  3. רונית בר-לביא

    מדוייק, תמר.

    הכל בבטחון הזה שבבחור שיודע שצריך לקנות לך מברשת שיניים וזהו.
    בלי ויכוחים.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לתמר דרסלר