בננות - בלוגים / / שלום, אני נוסעת – ליריד הספרים הבינלאומי בוורשה
אסתי ג. חיים
  • אסתי ג. חיים

    1.גדלתי בחיפה, בשכונת נווה שאנן.  2בת להורים שחוו את השואה בילדותם, והיא מלווה אותם עד  היום.  3.למדתי מחול ותיאטרון באוני' ת"א,  4.שיחקתי ב'קאמרי' בין היתר בהצגותיו של חנוך לוין שעודד אותי לכתוב.  5.אני קוראת וכותבת מגיל שש. אוהבת את שפת המילים ואת שפת התנועה. (נוטלת שעורי מחול אצל רנה שיינפלד) 6.ארבעה ספרים שלי יצאו לאור עד כה: 1997-'רקדנית שחורה בלהקת יחיד' ב'ספריה החדשה', 1999-"חיינו השניים'- 'הספריה החדשה', 2003-'מחר יקרה לנו משהו טוב'-'ידיעות/פרוזה'. 2007-'שלושתם'.(ידיעות/פרוזה) וחמישי יצא בחודשים הקרובים. 7.בנתיים אני מדחיקה את העובדה שבקרוב יצא ספר חדש. כל יציאה כזו לאור מטלטלת את הנפש. החוויה האהובה היא הכתיבה עצמה. 8. אני מלמדת כתיבה יוצרת במכללת סמינר הקיבוצים וובבית אריאלה 9.סיפורים רבים פרי עטי התפרסמו במדורי ספרות וכתבי עת. כך גם מאמרים בנושאים ספרותיים שונים.  10.זכיתי בפרסים ספרותיים שונים, בניהם פרס היצירה ע"ש רה"מ לוי אשכול לשנת 2003. 11.אני אמא לשני בנים, מאכילה חתולים, חובבת ציפורים וים, רגישה ובעלת חוש הומור...

שלום, אני נוסעת – ליריד הספרים הבינלאומי בוורשה

 

מחר לפנות בוקר, בשעה בה בד"כ אני הולכת לישון, אקום ואסע לוורשה, ליריד הספרים הבינלאומי המתקיים זו השנה ה53. ישראל שוב אורחת הכבוד. בד"כ איני מחבבת נסיעות והתרחקות מן הבית, אני מעדיפה את הנוף שבתוכי על פני נוף זר, ואני מעדיפה להיות סופרת כותבת על פני סופרת מעופפת, ועל-כן, איני מרבה לנסוע לירידים מסוג זה. הפעם לא יכולתי לסרב, ואני מאמינה שיהיה מענין מאוד. צפויים מפגשים עם סופרים פולנים, וסתם קוראים ופנאלים של סופרים ועוד ועוד.  להגיע לוורשה כמי שכותבת עברית, כאן, נראה לי כחוויה שעלי לעבור.
להתראות בעוד שבוע בערך, וסליחה על-כך שאיני מרבה להגיב לאחרונה.  הזמן מתכווץ ללא הרף ומכיל בתוכו יותר ממה שניתן להכיל, כמו המזוודה המתפקעת שלי עכשיו, ואין לי כוחות להכל.  אני  מאוד נהנית לקרוא כשיש לי זמן , ומאוד אוהבת לקרוא תגובות של אחרים. הבלוג הזה הוא ההרפתקאה האינטרנטית הראשונה שלי, והוא עולם ומלואו.

 

13 תגובות

  1. יעל ישראל

    שיהיה כיף בוורשה. תספרי חוויות.

  2. בהצלחה אסתי!

  3. נסיעה טובה ופוריה

  4. נסיעה טובה אסתי יקירה .

  5. טיסה נעימה ובהצלחה.
    אני דווקא אהבתי את פולין. קצת פרימיטיבית אבל מיוחדת. תהני!

  6. נסיעה טובה אסתי!
    גם אני טס – לפסטיבל שירה בברמן. הגיעה עונת הנדודים 🙂

  7. יקירתי העיקר בלי כביסה בלי כלים, להכיר פולנים רק יכול לעורר כל מיני קומפליקטים על עצמנו
    באהבה ובקינאה
    טובה

    • אסתי ג. חיים

      תודה לכולם, ואמיר, בהצלחה בניכר שלך.

    • אסתי, מברכת אותך לנסיעתך . אני מאמינה שזו תהא חוויה מיוחדת להיפגש עם סופרים שכותבים פולנית.
      תיהני והקונפליקטים לא יפתרו אולי יתחלפו באחרים…דרכו של עולם..
      בשושנה

  8. סעי בשלום ושובי בשלום
    שיהיה בהצלחה וגם בכיף

    הדס

  9. סבינה מסג

    גם לי הבלוג הזה הוא החווייה האינטרנטית הראשונה, והדי… מלהיבה.

    גם אני מצטרפת למברכים בנסיעה טובה.

© כל הזכויות שמורות לאסתי ג. חיים