.
.
מה אני יודעת / ©רבקה ירון
שֶׁ
הַוֶּשֶׁט מַעֲבִיר הָלְאָה
בְּלִי סִנּוּן, שֶׁ
הַלֵּב פּוֹמְפָּה, לִפְעָמִים
פֻּמְפִּיָּה (מִגְרֶרֶת, גּיבֶרֶת), שֶׁ
הַכְּאֵב לִפְעָמִים נִסְבָּל (עִנְיָן שֶׁל
נוֹיְרוֹנִים נוֹיְרוֹטִיִּים), שֶׁ
לִפְעָמִים
נַ-אֲדְ-נֵד, נַ-אֲדְ-נֵד
זֶה סִפּוּר אַחֵר, שֶׁ
כָּל תָּא יוֹדֵעַ הַכֹּל בְּכָל הַ
גּוּף שֶׁ
יוֹדֵעַ הַ כֹּל תַּחַת הָ
עוֹר הָרוֹאֶה הַ כֹּל בְּעֵינָיו הַ
פְּעוּרוֹת בְּ כָ ל
חֲגָוָיו וְגֻמּוֹתָיו, שֶׁ
לִפְעָמִים (לִפְעָמִים) הַ
כְּאֵב זֶה סִפּוּר אַחֵר.
.
בין שתי הרשויות שתי מוֹלדוֹת ומה שביניהן
רבקה שלום וברכה!
בקריאה השנייה של השיר אני מרגישה שכל החלק הראשון הוא פיגומים להגיע אל;
שֶׁ
כָּל תָּא יוֹדֵעַ הַכֹּל בְּכָל הַ
גּוּף שֶׁ
יוֹדֵעַ הַ כֹּל תַּחַת הָ
עוֹר הָרוֹאֶה הַ כֹּל בְּעֵינָיו הַ
פְּעוּרוֹת בְּ כָ ל
חֲגָוָיו וְגֻמּוֹתָיו, שֶׁ
לִפְעָמִים (לִפְעָמִים) הַ
כְּאֵב
זֶה סִפּוּר אַחֵר.
ככה זה מרגיש לי. תודה ~ רוחה
רוחה יקרה,
תודה גדולה על הקריאה שלך!
אומנם אני מעדיפה אֶת הסוף בשורה אחת, קרי: בלי החלוקה שעשית, אבל הקריאה שלך נכונה ומתאימה לי.
תודה שוב,
ושבת שלום, יקירתי.
כל תא יודע הכל…_כמה שזה נכון
עפרה
תודה על קריאה + תגובה, עופרה יקרה,
ושבוע טוב!
:))
עופרה יקרה, יש לי בקשה (אני מקווה שהבקשה לא תביך אותך :)):
תוכלי לשולח אלַי בקשת חברוּת בפייסבוק?
כי אני לא מצליחה שם לבקש חברוּת ממך.
תודה בכל מקרה, וסליחה.
שבוע טוב.