.
.
מלאך בגן עדן / ©רבקה ירון
הָעֲמִילָן בִּכְנָפָיו עוֹשֶׂה פְרוּ-פְרוּ
קַצְווֹת בְּהוֹנוּתָיו עוֹשִׂים קְרוּ-קְרוּ
הַשַּׁרְשְׁרָאוֹת עוֹשׂוֹת שְׁרוּ-שְׁרוּ
קוֹלוֹ מֵפִיק
פִּיק-פִּיק
שֶׁל סוֹפְּרָן
עוֹנֵד שְׁתֵּי טַבְּעוֹת שְׁטְרָאס
הַנַּעַר הַמַּלְאָךְ
הוֹמֶה כְּמוֹ יוֹנָה
עוֹשֶׂה קְרוּ-רוּ-רוּ
בַּכְּנָפַיִם הַךְ הַךְ הַךְ
וּבָרַגְלַיִם תַּךְ
תַּךְ–תַּךְ
סַרְסוּרְמַלְאָךְ
עוֹשֶׂה תַּךְ–תַּךְ
חַתְחַת-טְרָאח
לַמַּלְ
אָךְ
.
בין שתי הרשויות שתי מוֹלדוֹת ומה שביניהן
נפלא רבקה. המוזיקליות מתחברת עם תמימות הילד, קצב ההליכה או הריקוד הטמון בגופו. ומי אם לא ילדים הם מלאכים וניחנו ביכולת לחזות במלאכים.
השיר העניק לי שמחה.
שמחה שחזרתי הבוקר ל"בננות". תודהץ
חיה אסתר
צ"ל, תודה
תודה! פעמיים, חיה אסתר.
עוד נתראה כאן :)).
כמה יפה מלאך הילד של המשורר אותיות וצלילים
וכמה יפה את מחקה אותם בשירך רבקה
מלאך הילד שלך -תיקון טעות מלמעלה
הבנתי, חנהלה יקרה :).
תודה כפולה!
והערה:
אולי רק אצלי קורה, אבל בשבועות האחרונים קשה מאוד-מאוד להיכנס ל"בננות".
לכן אני מגיבה באיחור רב, וגם קוראת פוסטים אחרי זמן רב למדַי.
—
תודה כפולה שוב, חנה יקרה!