על קצה המילה . . על קצה המילה / ©רבקה ירון קוֹרֶה שֶׁאֲנִי מִתְעוֹרֶרֶת עַל קְצֵה הַמִּלָּה אִמָּא וְשׁוֹאֶלֶת אֵיפֹה מָתַי אֵיךְ כַּמָּה כַּמָּה פְּעָמִים יֵשׁ כַּמָּה חַיִּים יֵשׁ אִמָּא — 2013-11-18 רבקה ירון
מזדהה.
תודה, אומי.
כתבת מדוייק.
תודה, נעמה.
אמא ילדה ילדה אמא אותודבר
תודה, מירי.
כן. קורה ש-
אהבתי.
רות
תודה, רות.
שירך היכה בי, רבקה יקרה
עפרה
תודה, עופרה.
חיים על קצה המילה ולא תמיד מצליחה המילה לומר כל מה שאצור בה
ושירך מעט מילים האומרים הרבה
תודה!, חנה. תודה מכל הלב,
ושבת שלום.