בננות - בלוגים / / חשיפה – תמונות של מייקל לואיס בעירום מלא!
אל תהיי סופרת
  • תרצה ספקטור

    נולדתי בברית המועצות בתור הלנה, אבל כשעלינו ארצה, ואני בת שנתיים בסך הכול, החליפו לי את השם הטרויאני לתרצה. היום אני חיה בצפון, ועובדת כעיתונאית במקומון נידח (אל תשאלו איזה, אתם בטח לא מכירים...)  הוצאתי ספר שירים שלא זכה להכרה, "כבשים פואטיות", הוא יצא במספר עותקים מאוד מצומצם ולא ניתן להשיגו בחנויות.  כרגע עדיין ממשיכה לכתוב שירים למרות החוויה המצלקת...

חשיפה – תמונות של מייקל לואיס בעירום מלא!

 

 

 

 

 

אני יודעת, זה חצוף, זה פורנוגרפי, קצת נצלני לנצל את הבמה הזו בשביל לחשוף למייקל את הקוביות. אבל הבחור פשוט הורס והחלטתי  לקחת את הסיכון, גם אם יסלקו אותי מהבלוג ולהביא לכם את הפוסט הבא, את החשיפה הבאה. אלו תמונות חדשות של נער הקוביות, עלם החמודות ואני מקוה שתהנו! צפיה מהנה ! !

ועכשיו לאמת הכואבת. אני יודעת שזו לא במה למשחקים פסיכולוגים, לניסוים חברתיים אבל קמתי הבוקר עם חבילה מאוד גדולה של זעם או תסכול בבטן ולכן הפוסט הזה מפורסם. מה עומד מאחוריו? ודאי תשאלו. ובכן, בימינו בעולם האינטרנט, שאנחנו מפקירים את מיטב שירינו, סיפורנו ועבודות הביקורות שלנו לחסדי המבקרים, הקוראים אבל בעיקר מנועי החיפוש קשה להגיע לחשיפה אמיתית. נכון, עם הזמן, תגידו, ואם זה שווה משהו תצברי לעצמך קהל קוראים נאמן, אבל בזמן שאני מזיעה, טורחת, מקלידה ופוצעת את אצבעותי בהקלדה הזו יש אנשים שבזכות כותרת אחת מצליחים לזכות ביותר צפיות מסך כל הצפיות שאזכה להם במשך כל חיי. תכלילו את המילה סקס, עירום, חשיפה, מייקל לואיס, נינט ותזכו ב300 כניסות פר שניה. בעולם טכנולוגי כזה שמילות מפתח יכולות להפיל ולהרים פוסט אנחנו צריכים לשאול את עצמנו האם להכנע או להצטרף למשחק. 
אז נכון נכנסתם, התאכזבתם שהקוביות של מייקל, שביצי הקינדר שלו לא נחשפו ורובכם תעצרו אחרי השורה הבאה. למה היא מבלבלת לנו במוח, אבל אולי יהיו כמה שיעצרו, ימשיכו לקרוא, כי חלחל להם משהו ללב, לקופסא השחורה והם ימשיכו לדפדף, לקרוא פוסטים ישנים שלי, אולי יעברו לקרוא פוסטים של כותבים מוכשרים אחרים שיש פה בבלוגיה ויחשפו לעולם מקביל, עולם אלטרנטיבי, עולם שאינו כולו פלסטיקה ומשחקי פרסום ושיווק. עולם של תוכן. 
אני רוצה להאמין שבאמצעות ניצול חוקי המשחק אולי ניצור בהתחלה כאוס, חוסר אמון מול הגולשים, אולי אפילו נצליח לנטרל את יעילות מנועי החיפוש אבל נזכה לחשיפה, נזכה להגיע לקהל שאולי יחשף אלינו במקום למייקל לואיס. ושלא תבינו אותי לא נכון, מקומו של הבחורון במקומו וכל הכבוד לו, בנוי לתפארת ישראל, אבל אני כמוהו רוצה להיות מפורסמת, רוצה שתקראו אותי, רוצה שתחשפו אליי.
אני רוצה לנטרל את העוקץ של מנועי החיפוש, לנצל ולרכוב על תרבות השיווק, הפרסום ובאמצעות כותרות כוזבות, באמצעות זה שאכניס את צמד המילים דנה פרידר, האי, השמיניה, מייקל לואיס, נינט, ויקה פינקלשטיין, יהודה לוי ההורס!!, המאממם, אני אצליח להפיל ברשת מנועי החיפוש כמה נשמות אבודות ולגרום להם להיחשף במקום לסלב, אליי…

יעל, אל תהרגי אותי. מבטיחה שזה היה ניסוי חברתי אחד במינו. לא יקרה שנית. (:
נעשה באמת מאהבה ומכל מה שכתבתי למעלה. שלכם. תרצה.

 

 

 

 

 

16 תגובות

  1. היי תרצה. ראשית, אני קראתי בגללך ולמרות הכותרת. שנית, הרעיון הכללי של מרד נגד מנועי החיפוש לא רע בכלל. שלישית, ראי את הפוסט שלי:

    http://blogs.bananot.co.il/showPost.php?itemID=664&blogID=39

    יום טוב. אומי.

    • את אפילו לא מוכנה לחשוף את הפנים שלך ואת מדברת על חשיפה? שיווק? מגע עם הקהל? מה שחסר לך זה כללי השיווק הבסיסיים, ודווקא את מנועי החיפוש הייתי מנצלת כדי ללמוד כמה יסודות…
      בהצלחה!

      • תרצה ספקטור

        לא הבנת אותי. אני רוצה את החשיפה לחומר. את הפנים שמאחורי המילים למי איכפת. אני לא בקטע של חתימות וצעקות ברחוב וטלפונים מיוחמים עם התנשמות. אני רוצה שיקראו אותי ויגיבו אלי, כמו שאתה טרחת והגבת. נעצרת אחרי הקריאה ושפכת את מה שאתה חושב/ת. ואת זה אני רוצה, את החשיפה של המילים שלי, להגיע לקהל לטוב ולרע. מי אני ומה שמי – למי איכפת, מחר אני גם ככה אמות. (:
        תרצה

  2. כל בכבוד תרצה, אני כותב בבלוג ואני בעד המעשה, בעד הביקורת וסירת הלחי. את " השרופה" של האינטלקט, אבל הבערת תשומת לב לעניין טוב. רימית את הרמיה ראי ערך חיים צינוביץ" וסיפור 7 ימים ]

  3. מבינה את הצורך שלך בחשיפה ואת התסכול מעולם השיווק והרמייה.

    מהכותרת היה ברור לי שמדובר בהטעייה מכוונת, וגם אני, כמו אומי, נכנסתי על אף ולא בזכות הכותרת הזו.

    זו שיטת ההפוך על ההפוך, ואם את מרגישה שככה קוראים אותך יותר, למה לא ?

    בסה"כ אנחנו נמצאים בעולם הרשת שבו יש יותר כותבים מקוראים כנראה, ובעיקר בבלוגייה שלנו, בה כולנו כותבים ורוצים להיקרא.

    נדמה לי שבסופו של דבר, אחרי שמכירים כבר כותב, קוראים דברים שלו ללא קשר ל"פיתיון" שבשיווקיות, או להיפך: מחליטים שהסגנון שלו פחות מתאים לך, כי הוא למשל מאריך מאד בדברים (לי אישית יש בעיה ואין לי סבלנות לטקסטים ארוכים מידי), או שלמשל את/ה פחות נהנה מקריאת שירה.

    כתבתי מסורבל, הכוונה היא שהכל כשר, והנה, גם את כאן מגלה ומשתמשת בעצמך בקטע השיווקי, גם אם זה שיווק הפוך.

    רוצה שיקראו אותך AS IS, זה בא עם הזמן וההיכרות.

    בהנאה.

  4. חחייייי תרצה, כפרה עליך. תני פול גז בגוגל.

  5. בקיצור, בול שיט. עשית בדיוק מה שכולם צועקים חמס נגדו – שימוש בגוף הנשי לקידום מכירות. על אף ההצטעצעות – אני רואה בפוסט שלך לא יותר מפורנוגרפיה זולה, תרגיל זול, מיותר לחלוטין, כי לא כל מטרה מקדשת את האמצעים. רצית חשיפה – קיבלת – אבל התרגיל היה מלוכלך ולא, אני לא מוחלת. הוא היה מיותר ומרגיז!

    • נ.ב. למען הסר ספק – ברור לי שמייקל לואיס הוא אגון ולא גברת – כשכתבתי נצול הגוף הנשי – התכוונתי שאת עושה אותו דבר לגוף הגבר כמו שמרבים לעשות לגוף האישה – ושם את בטח תרגזת אם את פמיניסטית כמוני – אבל אם זה גוף של גבר – זה בסדר – אבל את יודעת מה, ממש לא.

  6. אווו גאד אח שלו ממש חתיך.

    עם מי הוא התנשק ? ><.

  7. היי פליזזזז תגיבו ליייייי טוב יאאלה אני חיבתתת ללכת ביי ><.

  8. למה אתם עושים את זה אני לא מבינה .
    אני ממליצה על חנות סקס טוי :
    http://www.adulttoyjoy.com

    • אתם אוהבים לראות סקס עירום ? אז האתר היחיד שאני יכולה להמליץ לכם זה על סקס מוב :
      http://www.sexmov.co.il
      באמת סרטי סקס חינם טובים אבל כל הזמן יש שם דברים חדשים זה מה שעושה אותו טוב ..

      סרטים של בלונידיניות :
      http://www.blondsex.co.il

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לתרצה ספקטור