או איך שקוראים למישור הגדול
  • סיגל בן יאיר

    לוקחת בשש בש ומפסידה בשח, קוראת שירה בקול רם ושותה בכוסות זכוכית, לא ישנה כבר 20 שנה, מעצבנת, נרגנת, מבולגנת, מחרטטת על הגיטרה ומזייפת בלי בושה, מוקירה לנצח את נושאי המגבעת, חיה ביקום דמיוני שבו האייטיז עדיין מתקיים, חובבת סרטי טראש, כפייתית בכל מה שנוגע לטעם במוזיקה, מתעלקת על בע"ח פרוותיים,לעולם לא גורבת זוג גרביים זהה, מטרידה סדרתית של כלבים ברחוב.

30.4

אֲחַרֵי הַיָרֵח הַמָלֵא

נְדָבֵּר

(עַד הֲלוֹם הַלָיְלַה)

עַד שֶכּל הַגוּף יִצְרוֹב מְזִיכָּרוֹן.

אֲנִי נִדְבֶּרֶת עִם עַצְמִי וְעִם כְּאֵבַי

לְהוֹשִיט בָּאַפֵילָה אֶת יָדִי

וְלִלְחוֹש שֶאֵינֵנִי מְבִינָה שָפַה אַחֶרֶת

מִלְבַד שִכְחָה.

 

14 תגובות

  1. אהוד פדרמן

    סיגל, במעט מלים את אומרת כל כך הרבה. ויפה התנועה המעורפלת במרחב ובזמן

  2. ובעצם לא ברור מה קרה פה. כמו פרגמנט יפה ממשהו שטרם נאמר.

  3. כמה אינה שוכחת השכחה הזו

  4. לטעמי הצעת ההגשה של השיר הזה קצת בנאלית, הוא נעדר את הברק המייחד את ההגשה של רוב שירייך האחרים, ובקצוות אף נגוע בליטראטיות יתירה, כלומר התייפיפות לשונית לשם התייפיפות לשונית

  5. סיגל, לפני שהירח התמלא הכל טבל שכחה, אחר כך כבר היה דיבור, עיבוד נתונים, ואז אפשר לזכור כל דבר וזה צורב…

  6. היגד חזק מאוד, במועד המסוים.

  7. הלילה הולם אותך (ובך), סיגל.
    (ולא בכדי אֶת השורה המשמעותית הזו בחרת להחביא בסוגריים).

    אני חייב לציין, סיגל (משוררת הבית שלי), שזה אחד השירים שנקבו בי פחות משירייך האחרים. אבל את כותבת יפה את השפה שאת מיטיבה להבין. אי אפשר לטעון אחרת.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לסיגל בן יאיר