נולדתי בשנת 1976 בעיר אחת לצד הים התיכון. בנעוריי עזבתי והלכתי מעירי. בבגרותי שבתי אליה. אינני רואה את כחול הים מחלוני או שומעת את רחשיו. יותר מכל אני רוצה עכשיו להפליג, לשבת בתא נידח, לשתות כוס יין, להצית סיגריה ולכתוב.
ספריי:
2007 - תשעה שירים לשמואל, הוצאת פלונית
2010 - לויתני האפר, הוצאת קשב לשירה
למקרא שורת הפתיחה נזכרתי בשירו הידוע של זלמן שניאור "יד ענוגה" ("הו יד ענוגה הייתה לה / איש לא העז געת בה" וגו'). שיר מוזיקלי וענוג ביותר שהעדר הפיסוק בו מאפשר לפחות שתי קריאות.
מעניין מאוד "ענן הנחש", שהוא דימוי אירוטי וגם רמז לאלוהות של סיפור הבריאה ("וירא אלוהים כי טוב"). הרמז יכול להסביר את התחושה החתרנית שיש בסיום השיר: האלוהות נמצאת דווקא בענן-נחש.
אהבתי את 'העורון היותר מעשי'
לטעמי שלוש השורות האחרונות הן שיר בפני עצמו
למקרא שורת הפתיחה נזכרתי בשירו הידוע של זלמן שניאור "יד ענוגה" ("הו יד ענוגה הייתה לה / איש לא העז געת בה" וגו'). שיר מוזיקלי וענוג ביותר שהעדר הפיסוק בו מאפשר לפחות שתי קריאות.
מעניין מאוד "ענן הנחש", שהוא דימוי אירוטי וגם רמז לאלוהות של סיפור הבריאה ("וירא אלוהים כי טוב"). הרמז יכול להסביר את התחושה החתרנית שיש בסיום השיר: האלוהות נמצאת דווקא בענן-נחש.
שיר יפה חגית, מעורר מחשבה ומדויק. מדויק ויפה – לדעתי יש מקום לשם אחר לשיר.
מרטיט