בננות - בלוגים / / סימני נשיכה בחיפה ובתל אביב
מה שהיה מותר
  • רונן אלטמן קידר

    רונן אלטמן קידר נולד בתל אביב ב-1972. הוא סיים תואר ראשון במתטיקה ובפיזיקה ותואר שני בפילוסופיה והיסטוריה של המדעים באוניברסיטת תל-אביב. הרומן הראשון שלו, "פרפרי כאוס" ראה אור בשנת 2000 בהוצאת שופרא, וספר השירים הראשון, "סימני נשיכה" הופיע בהוצאת הליקון בקיץ 2007. כמו-כן פרסם שירה ופרוזה בכתבי-עת רבים ובמספר אנתולוגיות, והיה מעורכי ערבי השירה ב'מרתף 10' בחיפה והמפיק בפועל של הפסטיבל הבינלאומי 'שער' לשירה, שנערך בתל-אביב-יפו. שיריו תורגמו לערבית, אנגלית ורוסית, וכמה מהם הולחנו ובוצעו בפסטיבל הבינלאומי "מוסיקה נשכחת" בגרליץ, גרמניה בשנת 2006. רונן אלטמן קידר הוא גם מיוזמי "הנונסלט - בשליגזין הוליסטי", עיתון נונסנס קצר-מועד שראה אור ב-1995; ממקימי צוות 'פעמון הזכוכית' של מופע הקולנוע של רוקי ודמות בולטת בקהילת 'רוקי' בישראל; חבר ותיק בקהילת 'עין הדג', שם כתב מספר ביקורות קולנוע מושחזות תחת השם 'נונין'; תורם ותיק לוויקיפדיה העברית; ובלוגר מתחיל. כמו-כן הופיע על במות שונות במסגרת פרוייקט תיאטרון-השירה "בני שחר ובנות לילית", היה ממקימי קבוצות המשוררים "קסת" ו"און" וכתב (יחד עם ענבר גלבוע) את סרט הסטודנטים "איפור" (Make-up) שזכה להצלחה בפסטיבלים שונים בארה"ב.

סימני נשיכה בחיפה ובתל אביב

אני לא ממש טוב בקטעים האלה של פרסום עצמי, אבל ספר שירה ראשון מוציאים רק פעם אחת. ולרגל העניין אני אמצא את עצמי בארץ בשבוע שאחרי-הבא, כדי לערוך שני אירועים עם חברים ומשוררים לרגל צאת הספר.
האירוע הראשון, כרונולוגית, ייערך ב"מרתף 10" בחיפה, ב-24/12/07, בשעה 20:30. הנה , תראו.
השני , ערב ההשקה הרשמי מטעם "הליקון", ייערך יומיים אחר-כך, 26/12/07, בשעה 20:00, בפאב "לימה לימה" בת"א, ואלה הפרטים שלו.

אשמח מאוד מאוד לראות את החברים מהבלוגייה בכל אחד מהערבים (יהיה מעניין).

12 תגובות

  1. רונית בר-לביא

    מברוק, שיהיה בהצלחה.

  2. בהצלחה מסייה.

  3. כל הכבוד ובהצלחה רבה. O.

  4. איזה יופי, נהדר! מקווה שאוכל להגיע. שיהיה בהצלחה!

  5. מרדכי גלדמן

    מצטרף למברכים.

  6. וואו! הרבה מזל טוב! אני אנסה לבוא ללימה לימה.

  7. תודה לכל-כל המברכים. מתנצל שאני לא מגיב לכל אחד בנפרד, אבל אני מניח שזה מובן. (-:

    • בהצלחה רונן כריכה מעניינת אקספרסיבית מאוד. תמונה של מה זה?

      • שרירי הצוואר של גבר…

        • שלום רונן. לא זוכר אם איחלתי לך הצלחה או לא – אז הנה הזדמנות נוספת. שיהיו לך ערבים מופלאים לכבוד הספר שלך, ואינך צריך להתנצל על עניין הפרסום העצמי. קודם כל – אתה בהחלט טוב בזה. ושנית – זה לא חיסרון אלא יתרון, ודבר חשוב עבור משורר, בעיני!

          ולכל המגיבים כאן, בין אם תגיעו לערבים של רונן ובין אם לאו – השיגו את ספרו (במילים פחות עדינות: קנו אותו), קראתיו והספר מצוין, זו שירה חזקה, בלתי מתפשרת, אמיצה, שרק מחכה לכם כדי לנשוך ולהינשך.

          בברכה רבה, אילן ברקוביץ".

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לרונן אלטמן קידר