הם התנשקו
עד שהיא לקחה לעצמה את הפה שלו
והוא לקח לעצמו את הפה שלה
הם לא הרפו עד שהלחימו עצמם
לצורת קעקוע כחול
של לוחם ופייה.
בקיץ נסעו לראות תערוכה של גוף מחובר לגוף
"אותו ניתן להפריד רק בעזרת חיתוך עמוק במרכז או
על ידי ביצוע של שבר חריף באזור הצוואר"
הסביר איש שמן חבוש קסקט לתוך רמקול זעיר
שהיה תלוי על צווארו ושהנפיק צליל חזק.
כשאמר זאת פרצה מפיה זעקת שבר.
בחצות היגיעה יפנית בגודל של בובה לחדרם
נושאת עימה מגש נחשים מתובלים במי וורדים
היא התחננה שיחדל מפמפום פיה בתולעים ארסיים
שעה ארוכה אחר כך כבר שכבו על פס האופק ועצמו עיניים
אבל בחשבון הסופי שהוגש בבוקר היה כתוב אפס חובות:
אפס חובות לחדרנית
אפס חובות למטבח
אפס חובות למלצרית
רק שיפנו כבר את קו האופק לזוג הבא
שברור יהיה שהפה שלו הוא לחלוטין הפה שלה
והחיך שלו, כשצחק ללא הרף במטוס בדרכם לתערוכה, הוא החיך שלה
ושהווריד תפח בשעה שהוא נישקה
חזק ומדוייק
תודה איריס
שיר מיסר וטוב.
שולמית תודה
דפנה
השיר שלך הוא חדשני ופוסט מודרני,ממש מהמאה העשרים ואחת. הרשימה אותי החזרה ארבע פעמים על המילה אפס. המילה אפס מזכירה פה זועק בדומה לצעקה של הצייר מונק. כאילו האהובה אומרת לאהוב ארבע פעמים אתה
אפס
אפס
אפס
אפס
תודה רחל על הקריאה, ואגב,לא חשבתי על האפס כפי שאת פרשת זאת . מעניין מעניין
מרהיב
יעל תודה
איזה מסע, דפנה! לוחם ופייה 🙂
והשורות היפות "רק שיפנו כבר את קו האופק לזוג הבא / שברור יהיה שהפה שלו הוא לחלוטין הפה שלה" הזכירו לי גם את המילון הלבן של ד.מ. תומס, מה שהעמיק מאוד את הנשיקה…
איזה יופי אמיר , איך עם כל קורא-קריאה נפתח חלון נוסף לבן שמעופף אותך לעוד ועוד כיוונים..
בנית עולם שלם, הזוי, אגדתי, אמיתי, גוף בתוך גוף קבל משמעויות חדשות טעמים וחושניות אחרת
תודה על הקריאה חני
נראה לי שיר מצוין במיפוי הקניבליזם בזוגיות. המעבר מפה לפיה הוא הפתעה נהדרת. אבל…משום מה אני לא מצליח להסתדר עם שלוש השורות בסוף המתחילות
באפס. להערכתי אפשר לוותר עליהן והכל יהיה טוב, כפי שאומר אליוט.
מוטי
לטעמי השיר בלי אותו האפס שמחולל הפתעה ומהפך הוא בלתי קיים. הכניסה של האפס כמאזן סופי יוצר את הכלום. וכמובן את הנקודה בה מתחילים הכל מחדש והזוג הזה ש"אוכל" אחד את השני מתבקש להסתלק ולפנות את מקומו לזוג הבא שגורלו יהיה כגורל קודמו. זה אירוני. זה עצוב בעיני. זה מחדד את הארעיות שלנו בעולם
אגב, האם כוונתך לשלוש שורות בהם כתוב האפס או גם אלו שבאות אחריהן?
דפנה, הכוונה רק לשלוש השורות הפותחות באפס.אחריהן כבר שב השיר למצוינות שלו. אגב, אין לי דבר נגד המסמן אפס כפי שאת בוודאי משערת, אבל משהו בשורות האלה לא מצלצל לי מספיק טוב, ביחס לרמתו המיוחדת של השיר.
אעשה כך וכך ונראה, למרות שאני נאמחזת באפס הזה בתשוקה
אהבתי את זה:נאחזת באפס בתשוקה. אנחנו תאומים בתשוקה הזאת.
אז מה, דווקא האפסים מעוררים בנו תשוקות??
זה שיר יפה עד מאוד ואת יעלת חן
זה בהחלט לב ליבו של השיר הזה הפועם הכועס
שירה ס
אכן כך
שלי
איזו מחמאה! הנה המחשב מסמיק לו