בננות - בלוגים / / פלפלים צהובים ואני
תרועה נאלמה
  • רקפת זיו-לי

    ילידת ירושלים ומתגוררת בה כיום. עוסקת בטיפול במוסיקה, פסיכותרפיה וכתיבה למבוגרים וילדים. בוגרת פסיכולוגיה ומוסיקולוגיה, טיפול במוסיקה, פסיכותרפיה ומ.א. בספרות עברית במסלול היצירתי. רומן הביכורים "קול של פרפרים" ראה אור בהוצאת מודן (2009). ספר ילדים "בתיה לא עפה" ראה אור בהוצאת ספרית פועלים באיוריו של אביאל בסיל (2015). איזה מין חתולה את יוסף" זכה בפרס אקו"ם ע"ש דבורה עומר לספרות ילדים ונוער (2018). "רחמי ציון", סיפור קצר, היה בין הזוכים בתחרות הסיפור הקצר של "הארץ" בשנת 2005. אמא לעידו וגל.  

פלפלים צהובים ואני

 

את הפוסט הראשון שלי במטע הקדשתי לסדרת הטלוויזיה המצוינת 'פלפלים צהובים'. בים הראליטי ואגמי התחקירים שטה בשקט ובבטחה סידרה שהיה בה הרבה כבוד לצופה הן בתכנים והן במשחק.
אני, בנוסף לקסמה, התרגשתי גם מנקודות ההשקה הרבות לספר הביכורים שלי "קול של פרפרים" שגם במרכזו משפחה המגדלת ילד לקוי תקשורת.
כמחווה ובברכת מזל טוב על הזכיות בכל פרסי הטלוויזיה החשובים, הנה שוב הפוסט שחנך את בלוגי וזכה לכניסות רבות (מי זאת החדשה הזאת?) ומיעוט תגובות (אביטל).
ואם מישהו מכיר את קרן מרגלית מסרו לה גם את ברכותיי החמות. (ושאני שומרת לה עותק של הספר :))

 

4 תגובות

  1. ספר הבכורים שלך הוא ספר נפלא וחבל שאת התכנית הזאת החמצתי אני ממעטת לצפות בטלויזיה
    כתיבתך יפה ועמוקה

    • רקפת זיו-לי

      בצדק את ממעטת לצפות בטלוויזיה.
      לנו בבית יש רק ערוץ 1 ן 2 כדי שגם הילדים לא יבהו מול המסך אבל לצערי יש להם באינטרנט את כל הסדרות המיותרות.
      יום נהדר

  2. רקפת יקרה, אני גם הגבתי הפעם ואני לא רואה את התגובה בכל אופן הספר שלך כתוב מצוין ומרגש ובדיוק היום דברתי עליך עם מנהלת הספריות ברמת השרון, היא אהבה מאוד את הספר שלך! כתבי עוד ועוד!!

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לרקפת זיו-לי