בננות - בלוגים / / אוי לבושה!!!
תרועה נאלמה
  • רקפת זיו-לי

    ילידת ירושלים ומתגוררת בה כיום. עוסקת בטיפול במוסיקה, פסיכותרפיה וכתיבה למבוגרים וילדים. בוגרת פסיכולוגיה ומוסיקולוגיה, טיפול במוסיקה, פסיכותרפיה ומ.א. בספרות עברית במסלול היצירתי. רומן הביכורים "קול של פרפרים" ראה אור בהוצאת מודן (2009). ספר ילדים "בתיה לא עפה" ראה אור בהוצאת ספרית פועלים באיוריו של אביאל בסיל (2015). איזה מין חתולה את יוסף" זכה בפרס אקו"ם ע"ש דבורה עומר לספרות ילדים ונוער (2018). "רחמי ציון", סיפור קצר, היה בין הזוכים בתחרות הסיפור הקצר של "הארץ" בשנת 2005. אמא לעידו וגל.  

אוי לבושה!!!

 

בתקופה האחרונה החלטתי לקחת פסק זמן של התנזרות ושתיקה מ"בננות" כדי לא להיות מוסחת בשעת כתיבה. אבל עכשיו אני מפרה לרגע, כמה סימבולי, את ההתנזרות והשתיקה כי אני חייבת, פשוט חייבת  לצעוק במלוא ריאותיי:
איזו בושה נוראה!
מנזר השתקנים בלטרון, כמו מנזר המצלבה שהושחת על ידי מחבלים יהודים לפני חודשים אחדים, הוא ממחוזות ילדותי, מהמקומות אליו היו לוקחים אותי הורי בילדותי כדי לשאוף שלווה. והנה אתמול בלילה הגיעה גם לשם ידם הרעה של המחבלים היהודים שהצמידו צמיג בוער לדלת המנזר ושרפו אותה ואילולא הפרו הנזירים את כלל השתיקה בחשיכה, לו הם נאמנים כבר שנים, וקראו לעזרה היו עלולות להיות גם אבדות בנפש.
אז אני אומרת, לא מספיק לומר "הם קיצונים" "הם לא מהמגזר שלנו." לא מספיק! הם מכתימים כל יהודי באשר הוא יהודי, צריך להוקיע ולזעוק: איזו בושה נוראה.
אני רוצה להמליץ לכל מי שלא היה במקום המקסים הזה לבקר בו עכשיו ולהוקיע בכך את הרעה החולה הזו מתוכנו. 

 

7 תגובות

  1. כל מילה בסלע ,אכן מהרסיך ומחריבים ממך יצאו…
    חבל שנאה גוררת שנאה ,אש מלבה אש

  2. הייתי במנזר ואני בוש ונכלם ממה שעשו ומה שעושים יום יום והשויות לא עושות דבר
    יותר מזה זה לא מופיע בכותרות החדשות ואילו לא היית כותבת לא הייתי יודע כמו שלא הייתי יודע ללולא הפייסבוק על התקפות של מחבלים יהודים על זקנות וילדים שרועים את עדרם וממשיכים לפגוע במטעי הזיתים ודבר לא נעשה
    אני בוש ונכלם כי השנאה שמאספת יותר ויותר מגיע למקום שלא נוכל להפשיר וזה נורא

    • רקפת זיו-לי

      תודה דוד על התגובה. באמת אין מספיק הד לדברים האיומים האלה. אסור לעבור לסדר היום. צריך לשים את הטיפול והלכידה של המחבלים האלה בראש סדר העדיפויות.

  3. בושה וחרפה !
    מאיים ומפחיד לאיזה מקומות שפלים מגיעים אנשים.
    מסתבר שלאף אחד אין באמת חיסון נגד טמטום שנאה ופאנאטיות

  4. בחילה מהמעשים.
    מקום נפלא של שקט ונועם.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לרקפת זיו-לי