בוסתן הפירות
  • משה גנן

    נולדתי בבודפסט. השואה עברה עלי בגיטו. הוריי נספו במחנות. עליתי ארצה במסגרת עליית הנוער. הגעתי לקיבוץ חפצי בה בעמק יזרעאל. עם חברת הנוער עימה עליתי התגייסנו לפלמ"ח. אחרי הצבא עליתי לירושלים ללמוד. הייתי מורה. למדתי באוניברסיטה. תואריי: מ. א. בספרות עברית, ספרות כללית ובספרות גרמנית – שלש ספרויות שאחר 3X3=9 שנות לימוד אינני יודע בהם כדבעי, לצערי. באוניברסיטה מלמדים על, ולא את, הספרות. אני אלמן, עם שני ילדים, אחר הצבא, תלמידי אוניברסיטאות שונות, הבן בירושלים, הבת בבאר שבע. אני מפרסם שירים, סיפורים, מסות, ביקורות, תרגומים משומרית, מגרמנית מאנגלית ומהונגרית ( רק מה שמוצא חן בעיני ומתחשק לי לתרגם): לאחרונה גליתי את האפשרויות הנרחבות שבפרסום קיברנטי. דוא"ל: ganan1@bezeqint.net

אזהרה

 

 
התנצלות.

טור זה עלה היום – בטעות – פעמיים.
אף על פי כן אינני מוחק אותו, אלא מנצל אותו לפרסום אזהרה.

מיררו כאן את חיי בפרסום השמצות,   – אולי אחרים לא שמו לב. לי נשבר. התייעצתי עם גורמי משטרה שיעצו לי לאסוף חומר כזה ולהגישו למשטרה. וכך אעשה.
הבלוג היה חשוב ויקר לי, הצטרפתי אליו מתוך אימון תמים. לא היה לי טוב בו – קלקלו לי.  
כעצתכם, מחקתי. חבל… היתה בידי הוכחה, ומשמחקתי – אין.   
מציע שלא יהיו ויתנו לנו לקיים בלוג נקי מהשמצות ומעשים  טרוליים שונים. 
כךל הכבוד למדינת ישראל בה משפט הוא משפט וחוק הוא חוק., ויד החוק תשיג   ותחלק שלל. (אתבע אותו  על הוצאת דיבה ועל תשלום פיצויים לא קטן).
 אם הוא נכנס לאחרים – יכולים להצטרף.

מ.  גנן

בית טריידל

08/12/2008 09:22

משה גנן
האתר שלי

לגב" סבינה,
מציע שתביאי תמונה של הבית ותכתבי ביתר הרחבה את תולדותיו.
ויש הרבה חומר, למשל: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2445314,00.html
ועוד. ( אם את רוצה).


הגיבו
למשה גנן

8 תגובות

  1. משה, לצערי עלי לבשר לך שהצעת חוק שהועלתה לפני שנתיים לאתר כתובת איי.פי של טרולים ולתבוע אותם, בוטלה על הסף ולא אושרה בכנסת. לכן אין אפשרות חוקית לבקש מספקית האינטרנט כתובת איי פי של מגיבים ולתבןע אןתם. אין לנו בעצם שום דרך להתגונן, מלבד למחוק תגובות מרושעות.

  2. יעל החמודה,
    לדעתי גם לא לעשות שום דבר איננו פיתרון. אלה דברים אווריריים מאד – מודעות ציבורית. אכתוב לך על כך אולי אישית. (כתבת שאת מעונינת בדוא"לים…) אז אכתוב.
    לידיעתך אבל, שוחחתי עם המשטרה, מפלג עבירות מחשב, לוד, כי הבלוג היה מקום יקר לי, וכתבתי בו בכיף, ואני חושב שלא כתבתי רק שטויות, והם הורו לאסוף הוכחות, להדפיסן, להגישן למשטרה (נתנו את הכתובת, ואפילו אם האיש מסתתר תחת שמות אין ספור או אנונימי וכותב 10 השמצות ליום ברצף, אחד מגעיל וטפשי יותר מהשני. אמרו שתפקיד המשטרה לאתר אותו. אמרו שאם כדבריי, הוא עובר עבירה נגד שלום הציבור או שלום הבלוג – בכל אופן (אפילו אם אינני זוכר בדיוק את שם הסעיף) יש דבר כזה. אפשר לנסות לשאול או להתעניין אם יש מודעות ציבורית או בבלוג ניתן ליהפך רודף אובססיבי (נחוץ פסיכולוג לשני הצדדים, לרודף ולנרדף, לברר מה יתרון לנפשו מהרדיפה או מה מושך אל אדם רודפים או מה לעשות במקרה שאתה קרבן מתמיד של איזה רודף סתם, המתקיף גם את מי שאתה אוהב בבלוג או יש לך קשר איתו ( אמיר, סיגל, – גם במשורר ההונגרי יוסף אטילה הוא ראה לנכון לפגוע ולהעליב אותו, בהכריזו עליו "א שמאטע יוסף אטילה" אבל הוא כבר מת, וגם לא עשה לו שום רע, בעוד שאני קיים וזה נראה לצנינים בעיניו.
    הצעת למחוק, מחקתי במרץ, אבל כעת אין לי הוכחות. מה יהיה אם הוא יחדל לספר הוכחות? ממש הפסד..

    משה

  3. למשה גנן, לדעתי למשטרה יש דברים חשובים יותר, יורים פה באנשים ברחוב! ואתה כאדם בוגר, תכתוב מה שתרצה, אל תקח ללב את התגובות ומה שלא נראה לך תמחוק, זה רק בלוג!! קצת פרופורציות, אתה אדם משכיל ויוצר, כתוב, חקור, חבל על הזמן שלך בהתעסקות הזו עם טרולים וכו" זו עצתי קבל או לא, כרצונך.

  4. לחני היקרה, שלום רב,

    תודה על התגובה, ועל כל הכלול בה. אני מבטיחך כי כל מילה בה יקרה לי וכי ערכה רב בעיניי. תזכרי נא את שכתבתי כאן.
    !!!!!עם זאת:

    מציע להשאיר את המשטרה לדאוג לעניניה. לא נחוץ לדאוג להם – הם יודעים לדאוג לעצמם. לפי שיחתי עם ראש מפלג עבירות מחשב, הם יקבעו אם ירצו לעסוק בזה ואם יש עילה.
    אני אעזוב את המטריד במנוחה אם הוא יעזוב אותי במנוחה, יפסיק להבאיש ריחי בעיני משתתפי הבלוג, להציף אותי בתגובותיו מדי בוקר, למלא בהן את מדף התגובות עד כי איש עוד אין לו חשק להיכנס לשם מפני הסירחון, לפזר עלבונות על ימין ושמאל. שימי נא לב: בעצת יעל מחקתי כל עלבונותיו, – יעל חשבה שעם הזמן יחדל, אך לא חדל, עד שהחלטתי לתבוע אותו לפני כס המשפט – גם לי כבוד והדר. ואת – אנא שלא תיעלבי מתגובתי זו – הרי את אדם בעלת ערך וטוב באמת אם ענינים אלה לא יגעו בכנפיך. – לי קשה לנשום בחדר שפושטקים מילאו אותו סירחון. (אגב, אזהרה: אם תוסיפי לצאת להגנתי כדבריך, סופך שהוא יידע להתלבש עליך כמו שהעיר לאמיר ולסיגל …ולמשורר ההונגרי יוסף אטילה ( שכבר מת ב-1929 לערך).
    (לשם ביטחון בדקתי במילון העולמי לעברית מדוברת – להשכלתי. שם כתוב: "פושטק"= הכינוי "פושט" בהדגשה. "פושט"= כינוי לאדם בור, קל דעת, חסר ערכים, בלתי מחונך, גס רוח"). מקור המילה בטורקית.
    חני, זו עמדתי ודעתי, ועימך הסליחה שאני בדעתי שלי אלך, בניגוד לדעתך.
    משה (ושוב סליחה).

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות למשה גנן