יפהפה. תחנת רכבת?
שירי, תודה!
רכבת תחתית, בקנדה.
אוי, לא היית צריך לגלות….
ואני חשבתי שמדובר בהופעת סיום מגמת תיאטרון בתיכון…
זהר, הצילום נפלא
תודה… הם קצת מבוגרים מדי לתיכון, לא? (אבל אולי בקנדה זה אחרת)
מאד אוהבת את הצילום זה. כאילו הקהל הוא התיאטרון עצמו
תודה, שולמית.
יש גם לשקספיר משהו בעניין…
במקרה זה, הקהל-שחקנים צופה ברכבת התחתית שנכנסת לתחנה-במה.
גם אני חשבתי בהתחלה שמדובר בקהל בתאטרון שצופה בהצגה.
בטרם אפול למחוזות הבנאליה (אסוציאציה אמנותיות נדושה שנכתבה ונמחקה במחי מקלדת), הצלם עבר את הקוים, וזה נחמד (מהקלישאה אל חיק הבורגנות)
התמונה יפה והחתול רצה להצטרף להעמדה אך לא עלה בכפו (וכל הבבל"ת הקודם לים…)
החתול דווקא היה ונבהל מהרכבת. רואים את קצה שפמו מתרחק בחושך, מימין.
איזה יופי. לא לגמרי ברור לא לגמרי מפורש נתון לכמה פרשנויות וגם…יפה מאוד
תודה, מירי. יש (גם אצלך) לפעמים קשר בין "הבלתי מפורש" ליופי חזותי, לא?
חשוב לי מאוד הצרוף הזה . גילית את סודי 🙂
מאוד מדויק, והפס האדום בולט היטב… זה ככה במקור או שהיה איזה עיבדו לתמונה?
וגם – במבט ראשון נראו לי שתי הנשים הצעירות כהעתקים, כאילו זו אותה אישה משוכפלת…
הי רונן, תודה.
היה עיבוד מינימליסטי: קצת חיתוך של הפריים המקורי, עבודה גלובאלית על בהירות, חדות וצבע. שום דבר מעבר לזה.
מעניין מה הפסקול של התמונה
כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *
התגובה שלך *
שם *
Email *
אתר אינטרנט
כתבו את האותיות והמספרים שבתמונה *
יפהפה.
תחנת רכבת?
שירי, תודה!
רכבת תחתית, בקנדה.
אוי, לא היית צריך לגלות….
ואני חשבתי שמדובר בהופעת סיום מגמת תיאטרון בתיכון…
זהר, הצילום נפלא
תודה… הם קצת מבוגרים מדי לתיכון, לא? (אבל אולי בקנדה זה אחרת)
מאד אוהבת את הצילום זה. כאילו הקהל הוא התיאטרון עצמו
תודה, שולמית.
יש גם לשקספיר משהו בעניין…
במקרה זה, הקהל-שחקנים צופה ברכבת התחתית שנכנסת לתחנה-במה.
גם אני חשבתי בהתחלה שמדובר בקהל בתאטרון שצופה בהצגה.
בטרם אפול למחוזות הבנאליה (אסוציאציה אמנותיות נדושה שנכתבה ונמחקה במחי מקלדת), הצלם עבר את הקוים, וזה נחמד (מהקלישאה אל חיק הבורגנות)
התמונה יפה והחתול רצה להצטרף להעמדה אך לא עלה בכפו (וכל הבבל"ת הקודם לים…)
החתול דווקא היה ונבהל מהרכבת. רואים את קצה שפמו מתרחק בחושך, מימין.
איזה יופי. לא לגמרי ברור לא לגמרי מפורש נתון לכמה פרשנויות וגם…יפה מאוד
תודה, מירי. יש (גם אצלך) לפעמים קשר בין "הבלתי מפורש" ליופי חזותי, לא?
חשוב לי מאוד הצרוף הזה . גילית את סודי 🙂
מאוד מדויק, והפס האדום בולט היטב… זה ככה במקור או שהיה איזה עיבדו לתמונה?
וגם – במבט ראשון נראו לי שתי הנשים הצעירות כהעתקים, כאילו זו אותה אישה משוכפלת…
הי רונן, תודה.
היה עיבוד מינימליסטי: קצת חיתוך של הפריים המקורי, עבודה גלובאלית על בהירות, חדות וצבע. שום דבר מעבר לזה.
מעניין מה הפסקול של התמונה