בננות - בלוגים / / האשה הארורה הזאת
תנועות גוף מוגזמות
  • עינת אלוני

    כותבת, בעיקר.   עובדת על רומן ראשון, כאשר בכל פעם שנדמה והנה- הנחתי עליו את העמוד הסוגר, רוח פרצים מחוללת סערת מקלדת. פרט לכך,  www.einataloni.com וגם: einataloni@gmail.com

האשה הארורה הזאת

הם היו טובים העונה
 
אני לא יודעת מה קורה לי פתאום, הי אמרה. זה קורה ואני משתגעת, באמת שאני לא רוצה שזה יקרה. אבל כשזה קורה רע לי ואז אני עושה לך רע. אני מרגישה איך אני עושה לך רע.
אני לא בן אדם נבזי, אתה מבין? אתה חושב שאני לא יודעת שזה לא נורמלי? לשגע אותך כל הזמן? אבל מה אני יכולה לעשות כשמתחילות לי כל המחשבות האלו, אני לא מצליחה לעצור אותן.
 
ואז היא בכתה ואני ירדתי למטה לבית הקפה לקרוא עיתון.
הייתה כתבה יפה על ה"הוראס" שניצחו למרות כל התחזיות השחורות. הם שחקנים טובים שעובדים קשה ועדיין לא מכרו את נשמתם לשטן ההימורים או התקשורת. והכתב, קשיש שאני מכיר טוב מאיזו סאגה מלחמתית קדומה, מחבב אותם, כותב על התמימות שלהם. גם עליי זה משפיע, בחיי שלא הייתי רוצה להיות כאן כשהכסף יתחיל לנזול להם מהאוזניים.
אני מתעייף מהם בעמוד השני, האשה הארורה הזאת. זאת הפעם האחרונה שאני הולך אחרי נשים יפות כל כך. יש לה עיניים כחולות שמאדימות כשהיא בוכה וזה עושה אותה קדושה ואתה רוצה שהכל ילך לעזעזל ורק לשתות את הקפה שלך ולכתוב.
היו לנו זמנים טובים, גם אז היא הייתה מאד יפה, אבל זה לא הפריע לה לבוא איתי להמר. הייתה נוסעת איתי באוטו המעופש ואומרת
זה נהדר ככה, אני כל כך אוהבת להסתכל על המשחקים איתך, אני לא מבינה בזה כלום, אבל מרגישה נהדר.
והיה לי שקט, יכולתי לעשות כסף כמו שאני אוהב והאשה שלי הייתה שמחה ויפה והשילוב הזה היה כמו נס בעיניי.
הייתי מביא אותה איתי לחור המעושן בקצה העיר, איפה שהשמן מכר נקניקיות חריפות ויכולת לקנות בירה אחת ולמלא אותה מהחבית כשהיא נגמרת. והיא הייתה שותה וממלאת את הקנקן עוד ועוד ומסתכלת על התוצאות ומחייכת גם כשכל הכסף הלך קיבינימט.
עכשיו המלצר מגיע עם כוס קוניאק, הוא מכיר את הסיפור. הוא יודע את השם שלי ומה אני מזמין, לא שואל שאלות והולך בשקט בשביל לא להפריע לכתיבה. עכשיו הוא מביא קוניאק עוד לפני שהשמש ירדה וזה אומר שהוא יודע בדיוק מה הוא עושה.
היא מסתובבת עכשיו ברחובות, להבין מה אני מרגישה, היא אומרת. להבין מה היא מרגישה עם ההוא או ההוא, איתי ובלעדי, מאחורה או מקדימה, זה ממש לא אכפת, שתבדוק את זה מכל הכיוונים, כל מה שאני רוצה זה לקרוא את הכתבה על ההוראס,
הם היו כל כך טובים העונה, בחיי שלא הייתי רוצה שזה יגמר.

10 תגובות

  1. סיפור טוב

  2. משה יצחקי

    עינת – סיפור מעניין, הסגנון יוצר תחושה של מרחב אחר, לא ישראלי – יפה בעיני.

  3. בהתחלה חשבתי שזה ממש טוב ואז הבנתי שזה בוקובסקי אבל לא מצאתי את חתימתו.

    • עינת אלוני

      תודה על המחמאה,
      למרות שאני לא קוראת גדולה של בוקובסקי

  4. אני אוהבת את הכתיבה מנקודת רעות של גבר, יש פה סיגנון, משהו נוקב
    להתראות טובה

    • עינת אלוני

      הי טובה, האמת היא שאני אוהבת לכתוב מנקודת ראות של גבר.
      תודה על התגובה.

© כל הזכויות שמורות לעינת אלוני