בננות - בלוגים / / איטיות מסמרת שיער ב"בננות" – מתי היא תבוא על תיקונה??
בוסתן הפירות
  • משה גנן

    נולדתי בבודפסט. השואה עברה עלי בגיטו. הוריי נספו במחנות. עליתי ארצה במסגרת עליית הנוער. הגעתי לקיבוץ חפצי בה בעמק יזרעאל. עם חברת הנוער עימה עליתי התגייסנו לפלמ"ח. אחרי הצבא עליתי לירושלים ללמוד. הייתי מורה. למדתי באוניברסיטה. תואריי: מ. א. בספרות עברית, ספרות כללית ובספרות גרמנית – שלש ספרויות שאחר 3X3=9 שנות לימוד אינני יודע בהם כדבעי, לצערי. באוניברסיטה מלמדים על, ולא את, הספרות. אני אלמן, עם שני ילדים, אחר הצבא, תלמידי אוניברסיטאות שונות, הבן בירושלים, הבת בבאר שבע. אני מפרסם שירים, סיפורים, מסות, ביקורות, תרגומים משומרית, מגרמנית מאנגלית ומהונגרית ( רק מה שמוצא חן בעיני ומתחשק לי לתרגם): לאחרונה גליתי את האפשרויות הנרחבות שבפרסום קיברנטי. דוא"ל: ganan1@bezeqint.net

איטיות מסמרת שיער ב"בננות" – מתי היא תבוא על תיקונה??

קראתי  במסר שכתבה ריקי דסקל.
באמת, ראוי ששירלי תענה.
ואמנם כבר כתבתי לה בקשר לאיטיות המקוממת בה עולות תגובות ומתחלף המנסך. היא כתבה שהבעיה מן הסתם במחשב שלי.
זה הזכיר לי את אדון שטיין מהמסעדה של האוניברסיטה בגבעת רם, שהתלוננתי לפניו פעם ושאלתיו באיזה מין שמן הוא מבשל ( במסעדת המנהלה, 1966 לערך), הגורם שאחר הארוחה בטני מנופחת וחצי שעה אחרי זה חשה ריקה כמו בלון, – והוא ענה שהבעיה בבטן שלי ולא בשמן שלו.  
ככה הבעיה במחשב שלי ולא בתבשיל המוגש – אך הפעם הנה נמצא סוף סוף שאחרם מצטרפים לתלונתי ועל הבעיה למצוא את פתרונה באופן מרוכז ולא באופן מרוגז. 
גם אשאל – אם עלתה תגובה שלי עצמי לפוסט שלי ויצאה משובשת – מה הדרך למחוק אותה? שכחתי.

4 תגובות

  1. אתה לוחץ על עריכת הבלוג שלי ומיד מוצגת טבלת הפוסטים אחר כך תלחץ בהצג תגובות ובחר באופצית המחיקה ,אשר וסע:)

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות למשה גנן