בננות - בלוגים / / קשה לי. אמנם נמצא שאני קשור בבננות האלה, ומאידך מאןוסים הם עלי כי עין כל עידוד והתענינות וענין בשום דבר שאני מפרסם.
בוסתן הפירות
  • משה גנן

    נולדתי בבודפסט. השואה עברה עלי בגיטו. הוריי נספו במחנות. עליתי ארצה במסגרת עליית הנוער. הגעתי לקיבוץ חפצי בה בעמק יזרעאל. עם חברת הנוער עימה עליתי התגייסנו לפלמ"ח. אחרי הצבא עליתי לירושלים ללמוד. הייתי מורה. למדתי באוניברסיטה. תואריי: מ. א. בספרות עברית, ספרות כללית ובספרות גרמנית – שלש ספרויות שאחר 3X3=9 שנות לימוד אינני יודע בהם כדבעי, לצערי. באוניברסיטה מלמדים על, ולא את, הספרות. אני אלמן, עם שני ילדים, אחר הצבא, תלמידי אוניברסיטאות שונות, הבן בירושלים, הבת בבאר שבע. אני מפרסם שירים, סיפורים, מסות, ביקורות, תרגומים משומרית, מגרמנית מאנגלית ומהונגרית ( רק מה שמוצא חן בעיני ומתחשק לי לתרגם): לאחרונה גליתי את האפשרויות הנרחבות שבפרסום קיברנטי. דוא"ל: ganan1@bezeqint.net

קשה לי. אמנם נמצא שאני קשור בבננות האלה, ומאידך מאןוסים הם עלי כי עין כל עידוד והתענינות וענין בשום דבר שאני מפרסם.

4 תגובות

  1. אומי לייסנר

    הי משה. ייתכן וזה חלק מאיך שהבלוגריה עובדת כרגע. זה שונה מאד ממה שהיה בהתחלה. לי אין בעיה עם זה אבל יכולה להבין את התסכול. סליחה. אומי.

    • אומי,
      תודה על התגובה. גליתי אותה רק במקרה. אין ציון שמופיעה תגובה, גם אין אזכור באי-מייל, מה שהיה נהוג פעם. לא באה התארה על קיום התגובה.
      רציתי לתקן אות בשם הפרסום שלי ולחצתי "עריכה". במקום זה הופיעה התגובה שלך – כך עלתית על קיומה, לגמרי במקרה. הבלוג הזה של "בננות" איננו ניתן לסמוך עליו יותר, אל המערכת שלו וכו'. פועל לגמרי haphazard' לסירוגין ובאופן מקרי.

      מוקירך

      משה

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות למשה גנן