בננות - בלוגים / / דחןף!!! שאלה לכל בעלי החתולים והכלבים.
יעל ישראל עושה אהבה
  • יעל ישראל

    סופרת, עורכת ספרים, מבקרת ספרות וקולנוע, מנחת סדנאות כתיבה, מייסדת ומנהלת את "בננות בלוגס". זוכת פרס אס"י של איגוד סופרי ישראל לשנת 2009 על הרומן "אני ואימא בבית המשוגעות"

דחןף!!! שאלה לכל בעלי החתולים והכלבים.

 

 

כנראה שאצטרך לאשפז את מוטל שלי בבית חולים וטרינרי, כי מצבו חמור מאוד, על סף קריסת מערכות, והווטרינר השכונתי שלי כבר לא מספיק לזה. אין לו את האמצעים הדרושים.

אם מישהו עבר התנסות עם חתולו או כלבו בבית חולים וטרינרי, באופן אישי, אשמח לשמוע המלצות ודעות.

לאחרונה שמעתי ממישהי שחתולה חזר מאיזה בית חולים וטרינר מלא דם וצואה.

אני לא רוצה להגיע לבית חולים רק דרך האתרים המפונפנים שיש לכל מיני ברשת, וגם לא בהכרח ללכת לידועים, כמו בית דגן, רק בגלל שהם ידועים.

אני רוצה לשמוע המלצות ממי שהיה והתנסה (באזור המרכז כמובן). (הכוונה לבית חולים ממש מצויד, כולל סיטי, אם,אר,איי וכו').

נורא תודה.

 

 

6 תגובות

  1. מירי פליישר

    כשפליס היתה נורא חולה אשפזנו אותה אצל הרופא ב"פט-חולים" שהיה לו מיכשור רב. רק בגלל שרצינו להחזיק אותה בחיים שילמנו אלפי שקלים . לא יודעת אם הייתי עושה אחרת היום . אבל…
    וחוץ מזה א ו י

  2. יש לי חבר טוב שמטפל אצל הוטרינר ד"ר שרון רגב ומאד מאד ממליץ עליו. יש לו אישפוז כולל את כל הציוד.
    מעבר לזה אני חושבת שלמרות שבית החולים בבית דגן מאד מאד יקר יש בו הרבה יתרונות- גם כל הציוד שקיים וגם צוות שלם של רופאים, ולא רק אופר אחד או שניים.
    החלמה מהירה!

    • דיאנה מן

      אני ממליצה על שרון רגב. הוא טיפל במסירות בכמה חתולים שלי. באופן עקרוני הוא מביע את חוות דעתו על כדאיות של טיפול – לטובת החתול או לכלב.
      צר לי על כאבך.

  3. כשכלבתנו אכלה עוגה של רעל עכברים לקחנו אותה לבית החולים הוטרינרי בבית דגן, על פי המלצת הוטרינר שלנו (שהיה אז בטיול בצפון, והוא משמש וטרינר איזורי בבקעת אונו, נשמה טובה שאוהבת חי, אם תרצי אתן לך טלפון שלו להתייעצות, תוכלי לשמוע ממנו לאן כדאי לפנות, הוא לא אינטרסנט). אציין, שנשארנו שם כשעתיים ומשהו, הם הצילו אותה, לא נאלצנו להשאירה בבית החולים, קיבלנו הוראות להמשך טיפול. ממה שידוע לי הם מצויידים במכשירים.

    • אורה ניזר

      יעל, אנחנו טיפלנו בביה"ח הוטרינרי בבית דגן, אני מכירה ומוקירה כמה מהוטרינרים שם, הם עושים כל מה שאפשר,בהצלחה, ורפואה שלמה למוטל.

  4. מצטערת מאד לשמוע. אני מוסרת את מספר הטלפון של הוטרינר שלנו ד"ר מרטין ויין שאני מאד סומכת עליו: 02-5639208 למקרה שתרצי להתייעץ איתו. נדמה לי שגם הוא היה ממליץ על בית דגן.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות ל