בננות - בלוגים / / מקום ראשון "ילדי ישראל כותבים"
כף האהבה
  • שוש ויג

    סופרת ומשוררת , מבקרת ספרות .  כותבת לאתרי תוכן באינטרנט ,אי-מגו, מחלקה ראשונה,  הפורטל לשיוויון ולצדק חברתי.  מנהלת האתר : ספרשת. פיוטית פרסומים: "דרך העיניים שלי" הוצאת אסטרולוג, רומאן , 2000 "חגיי ועונותיי" הוצאת אסטרולוג , רומאן , 2002 "תבואת השיגעון" הוצאת צור אות, שירים, 2006 "איפה את חיה " הוצאת צור אות שירים 2009   ספרשת

מקום ראשון "ילדי ישראל כותבים"

 

 

 

סופרת הילדים ריקה ברקוביץ מפעילה מדי שנה סדנאות כתיבה ברחבי הארץ לילדי ישראל בשיתוף עם אגודתהסופרים בעברים, בסיום הפרוייקטים מתקיים טקס ובו מקבלים הילדים שסיפוריהם נבחרו לספר היצירה תעודות וספר כלל היצירות הנבחרות.
ב 11.6.09 התקיים בצוותא טקס בשיתוף אגודת הסופרים העברים.במקום הראשון זכתה דנה כהן מביה"ס רימלט נתניה.דנה כהן זכתה במקום הראשון על פי בחירתו של יו"ר אגודת הסופרים העברים, המשורר בלפור חקק.


.

Normal
0

false
false
false

MicrosoftInternetExplorer4


/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"טבלה רגילה";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}

דנה כהן

 

כיתה ג', בית ספר "רימלט" נתניה

 

 

 

הבלון שלא אהב לעוף

 

 

 

לבְּלוּבי הבלון היו המון חברים. כל החברים אהבו מאד לעוף. 

 

בלובי מאד רצה לשחק עם סיגלית הבלונית הסגולה, אבל התבייש שהיא תדע שהוא מפחד לעוף. סיגלית הייתה בלונית לוליינית ולימדה את חבריה לעשות פעלולים באוויר.  פעם סיגלית נתקלה בבלובי באמצע הפעלול, ושאלה אותו אם הוא רוצה להצטרף למשחקי האוויר. לבלובי הופיעו שני עיגולים אדמדמים בצדדים, והוא אמר לה: "אאאהם… אפשר מחר או אולי מחרתיים?" והסתלק משם במהירות.

 

בערב בלובי לא יכול היה להירדם. עלו לו מחשבות: "אולי הייתי צריך לספר לסיגלית שאני מפחד לעוף, אולי היא הייתה מלמדת אותי איך להיות אלוף כמוה ולא לשבת למטה ולהמציא תירוצים". הוא לקח פיסת ניר וכתב:

 

סיגלית יקרה,

 

אני מצטער מאד שלא הסכמתי לשחק איתך אתמול. במיוחד אני מצטער שלא אמרתי לך מה הסיבה האמיתית לכך. אני מפחד לעוף בגבהים. מקווה שאת לא צוחקת עלי כעת.

 

שלך בלובי.                

 

 

 

בבוקר סיגלית מצאה את המכתב בתיבת הדואר שלה. כשקראה את המכתב חיוך קל עלה על שפתיה.  היא הגיעה לביתו של בלובי. בלובי היה ממש נרגש! בלובי סיפר לה על הפחד מהעורבים. סיגלית אמרה לו שאין מה לפחד מהעורבים, הם חברים טובים שלנו.  היא הזמינה אותו להצטרף אליה למעוף לא כל כך גבוה. הם תפסו משב רוח קל, התרוממו באוויר ושילבו חוטים. כשהם שילבו חוטים שוב הופיעו לבלובי עיגולים אדומים בצדדים. בלובי לא ידע מה קורה לו אבל הוא הרגיש נפלא. הם המשיכו במעוף גבוה, ובלובי שכח בכלל מהפחד. ואז סיגלית אמרה לו פתאום: "תראה, תראה את העננים!",

"עכשיו אני ממש מרגיש בעננים" אמר בלובי!
 

 

בלפור חקק מעניק את הפרס לדנה כהן.

 

 

5 תגובות

  1. בלופ..בלופ.. מאוד מרגש הסיפור, של ילדה בכיתה ג'….והרעיון של הפרוייקט גם.
    תודה שהבאת..שוש.

  2. בלובי הבלון, סיגלית בצבע סגול, עורבים ופחד בצבע שחור, ועננים לבנים שמגיעים אליהם מגובה נמוך ומרגישים בעננים. הילדה הזאת מדהימה! ומעודד לקרוא שיש ילדים בישראל שכותבים.

  3. חני ליבנה

    ספור חמוד להפליא, ויוזמה כולה ברוכה!

  4. הוראות למשלוח יצירות תמצאו באתר שלי
    http://www.rika.co.il
    בברכה, ובתודה על פרסום המידע ב"כף האהבה"
    מריקה ברקוביץ, מנהלת התחרות.

  5. מירי פליישר

    יופישל סיפור ויופי של יוזמה

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לשוש ויג