לֹא עִם אֲבוֹתַי אֲנִי שׁוֹכֶבֶת וְלֹא
שׁוֹכֵב לִבִּי. גַּם עוֹרְקַי מָלְאוּ שִׁכְבַת
שֶׁקֶט שָׁכוּחַ. בִּתְשִׁישוּת תִּשְׁרֵי שָׁרִים שִׁעוּלֵי
אָבִי. מִתְפָּרְצִים מֵגָּרוֹן מִתְיַתֵּם מֵאֵיבְרֵי נְשִׁימַת הַשִּׁיר.
דּוֹדִים לַחִים מִתְיַחֲדִים, תְּרִיסֵי תִשְׁרֵי מֻגָּפִים
מִן הָרֵאָה עַד הַפֶּה מְפַרְפֵּר יָם לִבּוֹ הֶחָסֵר,
לֹא עִם אֲבוֹתַי אֲנִי. רַק לִבִּי שׁוֹכֵב
בְּעוֹרְקַי מִתְמַלֵּא שִׁכְבַת
שִׁכְחָה תְשׁוּשַׁת אָבִי הַמִּתְפָּרֵץ
וּגְרוֹנוֹ יָתוֹם מִנְּשִׁימַת תִּשְׁרֵי.
אוקיינוס הקברניט
מצוין. אהבתי. השם הצליל התוכן התחביר הכל פשוט עובד. יופי של שיר.
תודה רבה.
חגית, השיר מיוחד ומורכב. מתכתב עם "אני ישנה וליבי ער"
אהבתי את המשחק תשישות תשרי שרים
גלית
גם אני מאוד-מאוד אהבתי. תודה.
השיר סובל משפה ארכאית מדי, מתייפה מדי, שאינה מצליחה להשיג את מבוקשה, סובל מגודש דימויים שאינם מצליחים להתחבר אחד לשני בשום צורה וחסר אחדות ובהירות שירית. השיר לא טוב, לטעמי.
זה נפלא להיות שונה. רק כך נוצרת תרבות. בזכות דעות שונות והתקטשויות. חזק ואמץ SAM. אך מדוע שמך נותר עלום?
רוב יושבי הפורום יודעים שSAM הוא ראשי תיבות של שמי. גם הוספתי קישור לבלוג שלי – אז שמי לא עלום כלל.
שאינה מצליחה להשיג את מבוקשה?
כיצד אתה יודע מה היה מבוקשה?
נראה לי שאתה קצת ממורמר וקטנוני.
שי מזרחי?
כן, שאינה מצליחה להשיג את מבוקשה, השפה, המתייפה, הארכאית, לא מתאימה לשיר, לדוברת, השפה נשמעת מאולצת.
ואם יורשה לי למחות בתוקף על הכינוי ממורמר וקטנוני, רק בגלל שהעברתי ביקורת על שיר שלא לטעמי.