בננות - בלוגים / / והפעם – אהבה ממבט ראשון
בראש של נערה מיוחדת
  • שני ורוחמה וייס-גולדמן

    שני ורוחמה וייס-גולדמן. שני בת 17 ורוחמה בת 49. אנחנו אם ובת. רוחמה – פרופ' לתלמוד ומשוררת, שני – תלמידת תיכון בחינוך המיוחד; אוהבת לאפות, אוהבת מוזיקה, אוהבת לרקוד ולבלות עם חברים. הבלוג 'בראש של נערה מיוחדת' שייך כל כולו לשני והיא כותבת אותו על מנת לספר לכם איך זה להיות נערה מיוחדת, איך אפשר להתחבר עם נערים ונערות מיוחדים ואם הם זקוקים לעזרה – איך אפשר לעזור להם. כל המילים בבלוג הן של שני. אני, אמא שלה, רק מקלידה ומעט עורכת. ואנחנו מקוות שתיהנו ממנו, תגיבו ותחלקו אתנו מעט ממה שקורה 'בראש שלכם'

והפעם – אהבה ממבט ראשון

את הפוסט הזה אני כותבת ונורא צוחקת כל הזמן, אני מקווה שגם אתם תצחקו.

שני מחומצנת

זאת תמונה מהימים שרציתי לצבוע את השיער לבלונדיני ואז לורוד, אבל בבית ספר לא הסכימו, אז הסתפרתי. כשיגמר הבית ספר אני שוב אצבע לבלונדיני

 

 

מה זה אהבה ממבט ראשון?
במבט הראשון שמסתכלים על הבן אדם מרגישים שמתאהבים, והבנאדם השני עוד לא יודע אפילו.
מרגישים שמתאהבים בלב. פתאום יש תחושה מוזרה של שמחה ואז הבנאדם מנסה להתחיל עם מי שהוא התאהב בו, ולשאול אותו אם הוא רוצה להיות חבר.
בהתחלה זה קצת מלחיץ אבל אחר כך מתרגלים.

איך אני יודעת אם מישהו מאוהב בי?
אני בודקת אם יש לו חברה, אם הוא אוהב עוד בת, שלא יהיה דו-קרב ¦ >  ♥♥♥
לי קרה פעם שהיה לי חבר בבית הספר היסודי. כשהוא רק הגיע לבית ספר ועדיין לא הכרנו ראיתי פתאום בן אדם חמוד ויפה תואר והתחלתי להתאהב בו. זה אהבה ממבט ראשון. באתי אליו ואמרתי: שלום, אתה חדש פה? והוא אמר: כן. הצגתי את עצמי והוא הציג את עצמו ואז הוא שאל אותי: הי, את רוצה להיות חברה שלי? אמרתי: כן, בשמחה רבה. והייתה ילדה נוספת שגם התאהבה בילד הזה ואז התחלנו לריב עליו. אני אמרתי: זה חבר שלי, והיא אמרה אותו דבר והיה בלגן, ואז הבן אמר: תפסיקו, אני חבר של שתיכן. עד היום אני והוא חברים. זאת לא בדיוק חברות רומנטית, לדעתי זאת ידידות.

האם לנערה עם צרכים מיוחדים יכול להיות חבר 'רגיל'?
אני אומרת שזה אפשרי להתאהב בבן אדם 'רגיל' וזה אפשרי שהוא יתאהב בי.

ואיך נסתדר?
בקלי קלות. אני אסביר לכם איך. קודם כל חשוב לבדוק אם יש אהבה ביניהם, זה קודם להכל. ואז כדאי שהם יעשו הסכם ביניהם. אני לא מתכוונת להסכם כמו חוזה, אלא להסכם מהלב. נגיד לי יש שכן והוא ילד 'רגיל' שצעיר ממני בהרבה שנים, והוא מאוהב בי מאד (כך אני מרגישה), אז אנחנו עשינו עסקה כזו בלב שהוא יעזור לי נגיד סתם באנגלית ובתרגילים בחשבון וברור ברור שבקריאה, ובתמורה שאני אתן לו בישולים טובים וטעימים ואם נתחתן אז גם נקיון בבית שאני אוהבת לעשות וכו'. ובעיקר אנחנו אוהבים לדבר ביחד על סתם דברים ולשחק.
אבל עדיין אני אוהבת מישהו אחר, אז אני לא יודעת מה יהיה על הקשר עם השכן שלי.
ואם נגיד הבן הוא קורא ספרים וגם משורר כתיבה, הוא יעזור לי עם קריאה ואני אעזור לו בדברים שאני טובה בהם.
וגם התאהבתי בנער עם צרכים מיוחדים
המישהו האחר שאולי אני מאוהבת בו, הוא גם עם צרכים מיוחדים, אבל שונים משלי. ואנחנו נסתדר נפלא מאוד כי לכל אחד יש חולשות וחוזקות אחרות. אני למשל אלמד אותו על רגשות, שזה מה שקשה לו, והוא יעזור לי במה שקשה לי וקל לו, ושנינו נסתדר יפה מאוד, וגם לו אני אבשל אוכל נהדר.
לסיכום, עוד לא החלטתי במי אני מאוהבת, ועדיין נעים לי להרגיש שבנים רבים עלי.

 

אם אתם מכירים זוגות של אנשים עם צרכים מיוחדים ואנשים 'רגילים' אשמח אם תספרו לי על זה.שני מחומצנת

2 תגובות

  1. שני, איזה כיף ומשמח לקרוא את הבלוג שלך!
    אומרים שבאהבה אין כללים והכל אפשרי, ונראה לי שאת מוכיחה את זה!
    שבת שלום ותמשיכי לכתוב ולשתף אותנו במחשבות שלך!

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לשני ורוחמה וייס-גולדמן