בננות - בלוגים / / והפעם – פורים וממתקים
בראש של נערה מיוחדת
  • שני ורוחמה וייס-גולדמן

    שני ורוחמה וייס-גולדמן. שני בת 17 ורוחמה בת 49. אנחנו אם ובת. רוחמה – פרופ' לתלמוד ומשוררת, שני – תלמידת תיכון בחינוך המיוחד; אוהבת לאפות, אוהבת מוזיקה, אוהבת לרקוד ולבלות עם חברים. הבלוג 'בראש של נערה מיוחדת' שייך כל כולו לשני והיא כותבת אותו על מנת לספר לכם איך זה להיות נערה מיוחדת, איך אפשר להתחבר עם נערים ונערות מיוחדים ואם הם זקוקים לעזרה – איך אפשר לעזור להם. כל המילים בבלוג הן של שני. אני, אמא שלה, רק מקלידה ומעט עורכת. ואנחנו מקוות שתיהנו ממנו, תגיבו ותחלקו אתנו מעט ממה שקורה 'בראש שלכם'

והפעם – פורים וממתקים

קודם כל – התנצלות
אני מתנצלת שלא כתבתי הרבה זמן הייתי מאוד עסוקה. היה לי טיול שנתי, וגם טיול של של"ח שהדרכתי בו בפעם הראשונה בחיים. הלכתי גם לדודים לכל השבת. אפיתי הרבה ללקוחות. אחרי כל הבלגן הזה רציתי קצת גם לנוח כמה ימים ועכשיו אני חוזרת לשגרה וכותבת לכם.

ממתקים
אודיה, הקונדיטורית של 'טלביה', שכבר סיפרתי לכם עליה, היא באה אלי פעם בחודש ללמד אותי אפיה. בעוד שבוע היא תבוא שוב והנושא של הפגישה שלנו יהיה 'ממתקים שאפשר להכין בבית'. אודיה ביקשה שאני אבחר סוגים של ממתקים שאני אוהבת, והיא אמרה: "לא אכפת לי. תבחרי איזה ממתקים שאת אוהבת, אפילו הכי מסובכים, אנחנו נגלה איך לעשות את זה." אני מבקשת מכם קצת עזרה. יש לכם רעיונות לממתקים מסובכים וטובים? אני מבטיחה לשים תמונות.

יש לי כבר כמה רעיונות
פיצת קינדר. חמצוצים כמו שקונים בחנות שיש כל מני צורות וצבעים וגם אחד של קוקה קולה ובננה. וגם תפוצ'יפס. זה מה שחשבתי עד עכשיו. יונתן היועץ שלי מציע נשיקות (האמת, שאת זה אני כבר עושה), סוכריות קרמל-טופי, סהרונים קטנים עם שוקולד (גם את זה אני כבר יודעת) וזה הכול כרגע. אז אם יש לכם עוד הצעות, אנא תכתבו בתגובה.

עכשיו פורים
אני מתלבטת למה להתחפש ועדיין לא החלטתי. אני רוצה תחפושת מגניבה ויפה. שתתאים לי מאוד ושיגידו "וואוו איך את יפה, מאיפה זה" ויונתן, היועץ שלי אומר: "יותר מתאים לאווירת פורים לומר: איזה קווול, איך היא מגניבה". אני עכשיו מתוסכלת כי אין לי רעיונות לתחפושות וגם אמא חושבת שהתחפושות שבחרתי הם לא טובות. מה עושים במצב כזה?

ולמרות שאני מתוסכלת אני מצרפת תמונות של העוגות האחרונות שעשיתי: עוגת שוקולד וקרמל ופשטידת בטטה ועוגת גבינה אפויה עם תותים. בתיאבוןApVpoZc0MSHZrizhID8X0nF42u2Mihaj2zByiaTQlB2YAi9IaQLpaQ_4SRJnnDHJupGTZvalC2Tv8RuM57w2LZxEArW8hvZHgfDnj138WnYbWDOc0Hva0EaJZrGeBfyuoYogAuQKTymGXNYXK6tcM898MsbLJIrxQHrExdSAmowMB9U5ן.

תגובה אחת

  1. הי שני, טוב לשמוע ממך ובתזמון מעולה לפני פורים. שיעור הכנת ממתקים נשמע כמו השיעור הכי מעניין וטעים. אני חושבת שכדאי ללמוד איך מכינים מקופלת ביתית, וביצת שוקולד ממולאת במשהו טעים שתיבחרי, ומעניין גם איך מכינים דובוני גומי מסוכרים. לגבי תחפושת: אני מציעה מוכרת ממתקים או רופאת שיניים 🙂 ציירת או אולי נערת פרחים? ליבי

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לשני ורוחמה וייס-גולדמן