בננות - בלוגים / / והפעם נדבר על אמנות
בראש של נערה מיוחדת
  • שני ורוחמה וייס-גולדמן

    שני ורוחמה וייס-גולדמן. שני בת 17 ורוחמה בת 49. אנחנו אם ובת. רוחמה – פרופ' לתלמוד ומשוררת, שני – תלמידת תיכון בחינוך המיוחד; אוהבת לאפות, אוהבת מוזיקה, אוהבת לרקוד ולבלות עם חברים. הבלוג 'בראש של נערה מיוחדת' שייך כל כולו לשני והיא כותבת אותו על מנת לספר לכם איך זה להיות נערה מיוחדת, איך אפשר להתחבר עם נערים ונערות מיוחדים ואם הם זקוקים לעזרה – איך אפשר לעזור להם. כל המילים בבלוג הן של שני. אני, אמא שלה, רק מקלידה ומעט עורכת. ואנחנו מקוות שתיהנו ממנו, תגיבו ותחלקו אתנו מעט ממה שקורה 'בראש שלכם'

והפעם נדבר על אמנות

איפה אני עושה אמנות?
לפעמים בבית ולפעמים בחוג במוזיאון ישראל. היום חזרתי מהחוג במוזיאון. היה כיף.
לפני כמה זמן עטפנו את כף היד שלנו בתחבושות גבס, חיכינו עד שזה יתיבש, הוצאנו את היד והכנסנו פנימה מילוי גבס. באחד הימים, הורדנו את תחבושות הגבס והשארנו רק את המילוי, אבל צריך לנקות את הפסל הזה וזו עבודה שלוקחת זמן.

מה התחביבים שלי?
אמנות זה תחביב שלי. זה התחביב השני. התחביב הראשון זה כמובן, כמו שאתם יודעים, האפייה (ואתם זוכרים שאתם מוזמנים להזמין עוגות, כן?), והשני זה אמנות, אחר כך זה נגרות ואחר כך חקלאות. אחרון חביב אצלי הוא ספורט.

למה אני אוהבת לעשות אמנות?
מגיל צעיר התחלתי לעבוד על אמנות; עיסת נייר, ציורים על קנווס ועוד דברים. אמנות משחררת קצת רוגע וגם את החופשיות שלי. זה עושה לי חשק טוב.

אני אוהבת גם לראות אמנות
לפני כמה ימים הלכנו לבית התפוצות עם הכתה ושם ראיתי ציורים נחמדים שצירו אנשים שאני לא מכירה. יש בן אדם אחד שצייר אשה אחת שמחה, עם שמלה לבנה וזר פרחים, ואני חשבתי שהיא מתחתנת וזה היה יפה בעיני. האמת. .. סתם אמרתי לכם שזה בת. זה מה שרציתי. בציור האמיתי זה היה בן עם בגדים של בת וזה מצחיק אותי וזה באמת מוזר. הנה תראו את התמונה הזו.

בית התפוצות

 

האמנות שלי בבית שלי
הקירות של המטבח הם הקירות שלי והוא כולו מלא בקנווסים שעליהם אני מציירת. אני אוהבת את הציורים שאני מציירת לעצמי. אני מדמיינת. בהתחלה רציתי לפזר את התמונות על כל הבית, אבל אמא אמרה לבחור מקום אחד ואז להתחיל לאט לאט לעשות בעוד מקומות. בינתיים אנחנו במטבח.

הנה תמונה של המטבח שלנו

המטבח

נתראה בפוסט הבא ותתכוננו כי אני אכתוב על היומולדת שלי

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לשני ורוחמה וייס-גולדמן