בננות - בלוגים / / והפעם – התייעצות דחופה
בראש של נערה מיוחדת
  • שני ורוחמה וייס-גולדמן

    שני ורוחמה וייס-גולדמן. שני בת 17 ורוחמה בת 49. אנחנו אם ובת. רוחמה – פרופ' לתלמוד ומשוררת, שני – תלמידת תיכון בחינוך המיוחד; אוהבת לאפות, אוהבת מוזיקה, אוהבת לרקוד ולבלות עם חברים. הבלוג 'בראש של נערה מיוחדת' שייך כל כולו לשני והיא כותבת אותו על מנת לספר לכם איך זה להיות נערה מיוחדת, איך אפשר להתחבר עם נערים ונערות מיוחדים ואם הם זקוקים לעזרה – איך אפשר לעזור להם. כל המילים בבלוג הן של שני. אני, אמא שלה, רק מקלידה ומעט עורכת. ואנחנו מקוות שתיהנו ממנו, תגיבו ותחלקו אתנו מעט ממה שקורה 'בראש שלכם'

והפעם – התייעצות דחופה

מדבקה שהיא כמו כרטיס ביקור

ההשקעה הראשונה שאני חושבת לעשות בקונדיטוריה היא מדבקות מעוצבות שהם כמו כרטיסי ביקור. על המדבקות יהיה גם סמל מיוחד שיעצבו לי וקוראים לזה 'לוגו'.

מה השאלה?

העיצוב של הסמל והמדבקות עולה (אחרי הנחה מיוחדת שקיבלתי) 800 שקל, שזה הרבה כסף. בקופה של הקונדיטוריה יש לי קצת יותר מ- 1000 שהרווחתי מאנשים מאנשים שקונים ממני עוגות.

יש לי שלש אפשרויות

אחת – לוותר על המדבקות והסמל

אפשרות שניה – לבקש מהמשפחה להביא לי במקום מתנות ליום הולדת, שיהיה בשבוע הבא, כסף והכסף הזה יעזור לי לשלם על המדבקות.

אפשרות שלישית – להוציא את הכסף מהקונדיטוריה ולבזבז את כולו על המדבקות. אז ישאר לי בערך 200 שקל שזה ממש מעט אם צריך לעשות עוד השקעות.

 

 אני חושבת

שכדאי לי לבחור באפשרות השניה ולבקש מהמשפחה שיעזרו לי בקניה במקום מתנות. אני מאוד אשמח אם תכתבו לי מה דעתכם.

 

אני מצרפת תמונה של עוגת תותים שהכנתי אתמול לארוחה אצל סבא וסבתא שלי (ואפשר לקנות גם את העוגה הזאת)

 

עוגת תותים

 

10 תגובות

  1. קודם כל מקסים לראות איזה יצירתית ומוכשרת את, וגם ממש בוגרת ורואה את כל האפשרויות. לדעתי האפשרות השניה הכי מוצלחת, כך תוכלי להגשים את החלום למדבקות בלי להרגיש שאת כאילו מפסידה כסף. בהצלחה! ויומולדת שמח!

  2. שני חמודה, גם לדעתי האפשרות השניה הכי טובה. לוותר זה חבל, כי זה חשוב לך ויכול לתת לעסק שלך מראה יפה ורציני, כמו שהעוגות תמיד נראות מושקעות ומקצועיות. אני בטוחה שבני משפחה ישמחו לתמוך בהתקדמות המקצועית ויהיו גאים להשתתף בהוצאה. יום הולדת שמח יקרה!
    (ותתיעצי עם הקוראים שלך גם כשיהיו הצעות שונות ללוגו, אני אוהבת לראות אפשרויות שונות ולעזור בבחירה).
    גילי צדקיהו

  3. שרה ברנשטיין

    היי שני. אני גם חושבת שאולי תוכלי לעצב מדבקה בעצמך עם קצת עזרה, ואז להדפיס או בעצמך או לשלוח להדפסה. ואם לא, אני גם חושבת שאפשרות 2 היא הכי טובה ומלאת הערצה מהאחריות והרצינות שלך. ואני רוצה להזמין עוגה כבר – אהיה הקשר הקרוב מאד…מזל טוב! יומולדת שמח!

  4. שני יקרה,
    אני חושבת שמדבקה עם לוגו + פרטי התקשרות היא דבר חשוב, והיא תעניק למוצרים שלך מראה מקצועי ומכובד, כמו שמגיע להם. כדאי גם להשאיר על המדבקה מקום ריק כדי לרשום עליה את השם של העוגה או התיאור שלה (כך לא תצטרכי להדפיס הרבה מדבקות שונות עבור כל מוצר בנפרד). כמו ששרה הציעה, הייתי מנסה לעצב לבד, או עם עזרה מחברות (אני אשמח לעזור, למרות שאין לי נסיון מקצועי בעניין), ואם את לא מרוצה מהתוצאה – לפנות לאופציה 2.
    ואני מרשה לעצמי לאחל לך כבר עכשיו מזל טוב ליום ההולדת שלך!
    בהצלחה רבה,
    ליאור

  5. אופציה נוספת היא לעשות ברטר עם מישהי/ו שיכולים לעצב את המדבקה שלך בתמורה לעוגה 🙂 כך כולם ירוויחו ולא יהיו לך הוצאות גבוהות על המדבקה.
    יש לי שתי חברות שאשמח לשאול אותן אם תרצי.

    חוץ מזה.. האם אפשר להזמין ממך עוגת תותים כזו לשבוע הבא?

    • שני וייס-גולדמן

      נטע יקרה
      עכשיו אני יודעת מה זה ברטר ואני אשמח מאוד. תודה. ובטח שאפשר להזמין עוגת תותים. למתי את רוצה אותה?

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לשני ורוחמה וייס-גולדמן