בננות - בלוגים / / תזכורת: שליחת ספרי שירה למדור ביקורת השירה בבלוגי – אנא ידעו את הוצאות הספרים
תמר משמר משוררת וקוראת
  • תמר משמר

      משוררת, מבקרת, חוקרת ספרות, תרבות ומגדר. עורכת. ילידת 1961.  ספרה עד כה: חיתוך דיבור (צ''''ריקובר ועיתון 77, 1989). החל ב-1979 מפרסמת שירה וביקורת בכל מוספי הספרות של העיתונות היומית, ב"עיתון 77", ב"מאזניים", ב"הליקון", ב"המעורר" ועוד. שירה "קיץ ראשון בתל-אביב" (מתוך חיתוך דיבור) הופיע באנתולוגיה של שירה ישראלית בוונצאולה, בעריכת עודד סברדליק.  עבדה שנים רבות כעורכת, בין השאר היתה שותפה בעריכת "משא" של דבר. חברת מערכת "עיתון 77". אוטודידקטית בעיקר, אך השלימה גם תארים אקדמיים: בוגרת החוג לספרות עברית והחוג לפילוסופיה, האוניברסיטה העברית, 1984. מוסמכת המכון להיסטוריה ופילוסופיה של המדעים והרעיונות, 1999. תחום המחקר: לאומיות ונשיות – רחל איתן ונתיבה בן-יהודה. מאמרים אקדמיים בתחום זה פורסמו בכתב העת "תיאוריה וביקורת". התמחתה בספרות אפרו-אמריקאית של תחילת המאה העשרים ("הארלם רנסנס"), בחוג לאנגלית, אוניברסיטת תל-אביב. בימים אלה כותבת דוקטורט בחוג לספרות עברית באוניברסיטה העברית בירושלים. מרכזת ומנחה קורסים בספרות באוניברסיטה הפתוחה, הנחתה בעבר סדנאות לכתיבה יוצרת (שירה).    

תזכורת: שליחת ספרי שירה למדור ביקורת השירה בבלוגי – אנא ידעו את הוצאות הספרים

 


שלום לכל המתעניינים,
אני מזכירה לקוראים/ות ולכותבים/ות ליידע את הוצאות הספרים על קיומו של מדור ביקורת השירה הקבוע בבלוג זה, כדי שישלחו לי ספרי שירה רלוונטיים. הדבר חיוני להמשך קיום המדור. 
המדור הוא בדרך כלל דו-שבועי, ועולה לרוב בסופי שבוע. עם זאת, אני ממליצה למעוניינים לקבל עדכוני מערכת, בזמן אמת, על המתפרסם בבלוג למלא את כתובתם האלקטרונית במקום המיועד לכך, בצדו הימני של העמוד.

אני מזכירה למחברים/ות כי לא אוכל לקבל ספרים ישירות מהם/ן.
כמו כן, מאחר שלא אוכל לכתוב על כל ספרי השירה היוצאים לאור, אני שומרת לעצמי את זכות הבחירה. 
 

הכתובת למשלוח ספרי שירה למדור:

תמר משמר

המחלקה לספרות, לשון ואמנויות

האוניברסיטה הפתוחה

רבוצקי 108

רעננה


ברכות,
תמר משמר

 

 

 

18 תגובות

  1. דפנה שחורי

    תודה תמר
    איידע את ההוצאה ונשלח אלייך את ספרי

  2. בן עמרם הנגן

    גברתי,גם לי יצא ספר בהוצאת גראפומאן 99
    ואם אבקשד ואיידע את ההוצאה הם ישלחו לך עותק,ממילא אני שילמתי מחיר כפול ומפולפל בשביל ההדפסה.אבל גם לי לא ברור מה יקרה לו בדרך.הספר כבר נסקר על ידי מ.חיוב ב"לפקיד-בטאון הסתדרות פקידי הבנקים למשכנתאות".האמנם יש לך מה להוסיף על סקירתו החיובית של מ.חיוב
    ממחלקת החייבים ואינם פורעים?רבות השאלות,ותשובות אין.אני גם בעל שלושה תארים אקדמיים מאוניברסיטת דרום קונגו
    בספרות קונגולזית,ספרות בבוניה המערבית
    וספרות השוואתית (בין הקונגולזית והבבונית).האםתשזוף את ספרי היקר עין אלמונים שהם טרולים בפוטנציה ?שכן כל קורא הוא טרול בפוטנציה,לכן איני נותן את הספר לאיש(תביעה וחקירה משטרתית בפוטנציה עומדת על הסף)
    ואולי עדיף,גברתי,שתכתבי ביקורת חיובית
    מדוגמת ביקורתו של מ.חיוב בלי הספר?הצעתי היא,כתבי,פרסמי בבלוג שלך שאני לא מכיר ואף פעם לא קורא,ונראה מה יהיה.בתקוה שתינצלי מתביעת דיבה ומעלבונות אישיים בבלוג שלך –
    את כבר יודעת ממי.
    בן עמרם הנגן (מצילתיים ותוף מרים)

  3. לדעתי סקירה אחת היא די והותר,ממש אין צורך בעוד אחת.חוס נא עאל זמנה של המבקרת הנכבדה.

  4. תמר, אין לך חוש הומר? את יותר מדי רצינית,תצחקי קצת!

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לתמר משמר