בננות - בלוגים / / מה הקשר בין התאהבות לקוסמטיקה למען השן?
הולכת על גחלת
  • נולי עומר

    כבת להורים שאינם ניצולי שואה גדלתי מהר מאד ובגיל שלוש עשרה הגעתי למימדים שלי היום. הבטתי על כל הבנים בכיתה מלמעלה ואמרו עלי שאני מתנשאת. זה מאד פגע בי וכדי לחזק את בטחוני העצמי הלכתי לברכה והחלטתי להשתזף על מנת להיות מולאטית . אם יוצאת דופן , אז לפחות אקזוטית.  התוצאה הייתה בזוקה תחת בבּוּני .  כמה שנים לא מאד מוצלחות עברו , נרשמתי לבית ספר למשחק  וכיוון שהפחדתי עד מוות את הבוחנים בקרן שרת עם  עיבוד משונה ל''מדאה'' קבלתי מלגה בהצטיינות. אך  לא החזקתי מעמד בתיאטרון הרפרטוארי יותר מרבע שעה. הפאתוס והדיקציה (כוללת היריקות) קצת הביכו אותי ולכן התחלתי להופיע  עם מי שהייתה אז חברה שלי- דבי -  בקטעים מצחיקים במסגרת הצמד "דבי ונולי".  אחרי כמה שנים מלבבות זה נגמר. כיוון שהנרב של הבטוי העצמי המשיך להציק לי - פניתי לאמנות וכתיבה. פרסמתי כמה שירים וסיפורים ב''מאזניים'' וב''גג'' ,  ספר ילדים  בשם  "הקוף שהתאהב בתרנגולת".( הוצאת ''כרמל''). ויחד עם יעל ישראל כתבתי  את רומן המיילים "יקירנט " שהתפרסם  בווינט מקוצר  וברשת - לאחר מכן - כולו. בשנה הבאה יראה אור ספר חדש משלי "מילון הפנויה המפוכחת "בהוצאת ה''קבוץ המאוחד''.  אני בעלת בלוג ברשימות  www.notes.co.il/nuli       

מה הקשר בין התאהבות לקוסמטיקה למען השן?

 

 

תמיד חשבתי שהקוסמטיקה הכי טובה  היא התאהבות.

אבל כל עוד אין התאהבות כנראה שכדאי להשתמש בקוסמטיקה הכי טובה.

 

לפני שבוע  דיווחתי כולי עוז עזוז צלצולים וגעיות על סדרת מוצרי קוסמטיקה חדשים שקבלתי בשם המדיף ניחוחות חו"ל:  ג'נפיק של לנקום. http://blogs.bananot.co.il/showPost.php?itemID=15252&blogID=54

 

קבלתי את המוצרים על מנת שאשתמש בהם ולדווח על טיבם.

היה לי מצב רוח מרומם, כמו שאומרים, ולא חסכתי שבחים והתפעלויות. אחרי שקראתי מה שכתבתי אמרתי לעצמי: תשמעי גיברת עומר, זה ממש נשמע לא אמין. מה ז"א כבר למחרת השימוש הרגשת שינוי מרטיט לטובה?אבל ככה באמת הרגשתי, עניתי לעצמי בקול ענות חלושעס. האמת , כך הרגשתי. לכן לא לוקחת בחזרה את דברי.

 

עבר עלי שבוע לא משהו. קרו לי כל מיני דברים מבאסי טוסיק.

עבודה נחשקת שהייתי אמורה להתחיל – מוטלת בספק אדיר מימדים. גברבר שסיקרן אותי עד כדי התרגשות מלווה בחיוך אווילי , הפסיק לסקרן מהסיבה הפשוטה שהבנתי שאני לא ממש מסקרנת אותו.

אבל בראש הביאוסים עמד הריב שלי עם הילד שלי, שהוא כבר לא ילד בכלל, אלא גברבר גבוה מתחוכם ומשובח  בן שש עשרה וחצי, ותפקידי כעיר ואם בישראל לגביו מסתכם כמיותר בעליל. אני זוכרת מצוין איך הייתי עונה לאימא שלי כשהייתי בגילו , כשהייתה שואלת אותי לשלומי :" בסדר". בדיוק כמו שהוא עונה לי היום, וכולנו יודעים שתשובה זו פירושה : ממש לא בא לי לספר לך מה עובר עלי.

אסור לי כמובן לנשק, לחבק ולשאול שאלות.  הוא טוען שגם השאלה : מה שלומך" היא חדירה גסה לפרטיותו.

 

אבל

כשיצאתי החוצה  קבלתי להפתעתי  שוב ושוב מחמאות  על מראי החיצוני.

הרי לכם ציטטות נבחרות:

בחור על אופניים, בשנקין:" כוסית! כוסית! תעצרי רגע! תביאי טלפון , משהו!"

 

מישהי שאני מכירה,מבית הקפה ולא מאד מחבבת :" תגידי , עשית מתיחת פנים?"

 

מורה למשחק לשעבר : "מה שלומך"?

אני:  "מעולה , תודה" ( שיקרתי בסבבית)

מורה :" רואים! את נראת פנטסטי! ( המילה האחרונה מעידה על גילו של הנ"ל) .

 

מה שמוכיח, לפחות במקרה שלי, שמוצרי הקוסמטיקה המשובחת שקבלתי עושים את שלהם בשקט , בקפדנות וביסודיות בלי להתרגש כלל ממצב הרוח האפרפר קודרני דוקרני  שליווה אותי כל השבוע. 

כיוון שאיש אינו אשם בתחושת הלה- מרמור שתוקפת אותי מידי פעם, אני תמיד  מקפידה (וגם בשבוע הלא נחמד שהיה) לחייך חיוך אמיתי  וגדול לכל מי שאומר לי שלום. בזמן האחרון אני חושפת שיניים ללא בושה כי אני שומרת עליהן שיהיו נקיות, לבנות ואם אפשר, צמודות זו לזו (יש לי פחד אימתני מנסיגת חניכיים).

 

והיום, על הבוקר, אחרי שצחצחתי שיניים ומרחתי את הקרמים הנערצים החדשים, החלטתי על ניסיון של שיתוף פעולה בין הפנים לחוץ. עם תחילתו של שבוע חדש , אני מנקה את נפשי מלכלוכי באסה מיותרים  שהופכים מהר לאבנית על הלב  אם לא שמים לב. אין לי יכולת לפזר  שם עדיין פרפרי אופטימיות עליזים  ואמנם קצת ריק לי, אבל הריק יתמלא. התקלחתי , התאפרתי קצת ,הלכתי לשוק הכרמל וקניתי המון כלניות , שישמחו לי את העיניים.

 

עוד כמה ימים, כשממש יגיע האביב, כמו בכל שנה גם ארגיש מאוהבת, רק שכמו בכל שנה, לא יהיה לי מושג במי.  

 

 ולמי שמעוניינת 

 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3853732,00.html

 

 

 

13 תגובות

  1. קיבלת בחינם מוצרים שערכם בשוק הוא מאות שקלים , יכול להיות שזו הסיבה לצליל המנדולינה שבלב ולמתיחת הקמטוטים הפתאומית ?
    לנקום וכל שאר מותגי הקוסמטיקה שעולים ת'לפים "עושים את העבודה" בדיוק כמו אלו שעולים עשרות שקלים בודדים
    תמשיכי לצחוק ולהצחיק אלו מייצרי הקמטים הכי מומלצים 🙂

    • תשובה לתגובה הראשונה:
      א. קצת קשה לי לענות לך כי אין לי מושג אם את/ה . בן או בת – מה, ולמה בלי שם. אה, כי ככה הכי כיף לנזוף , באנונימוס. כבר שכחתי. אז כמו שהודיתי שחור על גבי ירוק, כן! מאד שמחתי לקבל בחינם ערכה כל כך משובחת ולהיות שפנפנת ניסיונות . לא הייתי בשום פנים מדווחת על תחושת שינוי או הערות על עור אם היה זה שקר .

      ב. ובנימה אישית מהולה בעלבון אגוצנטרי : האם ראית אותי ? אין לי עדיין קמטוטים!

      ג. לעומת זה, כשאני צוחקת אני ניראית כמו גרמלין לדעתי

    • חוץ מלקנא בה על המוצרים מתנה אין לי מה לומר, אה כן. אני רוצה גם:)

  2. חני ליבנה

    אוהבת איך שאת כותבת

  3. הי נולי, שכנעת אותי בגדול. אני מוכנה לקבל את התכשירים וגם לכתוב את דעתי. חוץ מזה אני יודעת מנסיון שהם נפלאים רק שהם יקרים מידי לאמא שהילדה שלה מתלהבת מכל קרם פי שתיים מהכמות הסבירה.

    • חני יקרה
      תודרבה

      סיגל
      אני יודעת שזה יקר נורא. מה שאני עושה כשפעם ב- אני קונה משהו כזה- אני משלמת ב12 תשלומים עם הלייף סטייל בסופר פארם. ככה הפשע לא כל כך נוראי

  4. יהונדב פרלמן

    לא ממש מתעניין בקוסמטיקה אבל הרשימה שלך מפיחה חיים בעור יבשושי שעוטף אצלי, משום מה, את האביב המתקרב.

  5. פשוט מקסים
    אהבתי את ההומור והסרקסטיות שבך.
    את יודעת, אולי יש מוצרי קוסמטיקה שבאמת עובדים לא?!

    כל הכבוד

    קרן

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לנולי עומר