בננות - בלוגים / / הופעה של צאלה
הבלוג של מיכה שמחון
  • מיכה שמחון

    רחוב השומר 15 חיפה   אחוזה, חיפה נוה שאנן, חיפה בי"ס בארי בי"ס עירוני ג' השומר הצעיר נוער הליכוד נח"ל מלחמת לבנון מר"צ גשור אירופה אוסטרליה ניו זילנד תאילנד  יפן ישראל ירושלים אוניברסיטה אגי הרבה הונגריה תעודת הוראה גימנסיה רחביה מ.א. סוציולוגיה ואנתרופולוגיה יוליה קצת רוסיה בי"ס לצילום מוסררה הודו פלורנטין, תל אביב בי"ס לצילום מוסררה בי"ס גבעת גונן בקטמונים ירושלים סיגלית יד אליהו מכללת ספיר בי"ס לצילום גיאוגרפי  תלמה ילין ובאמצע התחתנתי התגרשתי התחתנתי לתמיד ועכשיו אבא טרי לאימרי מלמד באוניברסיטה העברית תעודת הוראה בסוציולוגיה ופסיכולוגיה מלמד במכון הטכנולוגי בחולון ועכשיו אבא טרי לעלמא

הופעה של צאלה

הזמנה להופעה

אני חייב להזמין אתכם להופעה של זמרת עם קול גדול. סליחה. ענק: 

צאלה

אני יודע שרוב הסיכויים שעוד לא שמעתם עליה או אותה, אבל יש לכם הזדמנות – מחר בצוותא – לשמוע זמרת משלבת בין מוסיקת נשמה למוסיקת עולם ומוסיקה תימנית עם מילים מהמקורות.

יש לה קול שמרעיד את אמות הסיפים ומזכיר בעוצמותיו את שושנה דמרי וריטה יחד. המוסיקה שונה משלהן, והחוויה היא טוטאלית. כל החומרים מקוריים, ונכתבו במיוחד בשבילה.

הנה, תקשיבו:

www.myspace.com/tzeella


אז אל תחמיצו: מחר – ה-5.8 ב20:30 בצוותא תל אביב. 
מחיר ההופעה הוא 26 ש"ח, אז מה יש לכם להפסיד.

 

5 תגובות

  1. באמת מדהימה.

  2. הקול שלה באמת מדהים.
    את השירים ששמעתי אהבתי פחות (מלל, לחן). לדעתי היא צריכה חומרים איכותיים יותר כדי לפרוץ. החומרים שיש לה כרגע פשטניים בעיני ולא מושכים אותי לשמוע אותם שוב, וחבל, כי הפוטנציאל שלה הוא באמת גדול.

  3. hi micha boker tov
    so u going?with imri to this show?lvvv

© כל הזכויות שמורות למיכה שמחון