.
.
ואחרי ארבעים שנות / ©רבקה ירון
וְאַחֲרֵי אַרְבָּעִים שְׁנוֹת בּוֹחֲנִים וְאוֹמְרִים:
עֵגֶל הַזָּהָב זוֹהֵר בְּאוֹר יְקָרוֹת, עֲטוּי גְּלִימָה
סַמְמָנָיו תּוֹאֲמִים כָּל אַחַת
מִשְּׁלוֹש הַדָּתוֹת, עֲשֶׂרֶת הַדִּבְּרוֹת עָבְרוּ
שִׁנּוּיִים קְלִילִים לְפִי כָּל זֶרֶם
(מִי זוֹכֵר מַה הָיָה בְּמַעֲמַד הַר סִינַי?)
(מִי שָׂם לֵב שֶׁעוֹבְדִים אֶת עֵגֶל הַזָּהָב?)
בַּעֲלֵי הַמֵּאָה יוֹשְׁבִים בֶּטַח, מַפְעִילִים
כָּל מַרְיוֹנֶטָה בְּיַד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה
רֹאשָׁם נָטוּי לְעֵגֶל הַזָּהָב, וַאֲנַחְנוּ
נוֹסִיף לְהִטַּלְטֵל עַד הַגּוֹלֵל
יִסְתֹם חָלָל אַחֲרוֹן
.
בין שתי הרשויות שתי מוֹלדוֹת ומה שביניהן
שיר חזק מאד,רבקה יקרה
עפרה
תודה, עופרה.
התגובה שלך חשובה לי מאוד.
אכן
אישור ממך – לא פשוט, אומי. 🙂
תודה.
האמת בנוגע לטייקונים, ובאשר לנו זו אמת בקשר להערכה שלנו אותם.
הקריאה שלך מעניינת, גליה.
תודה.