בננות - בלוגים / / אני ב"סופרים קוראים"
יהונדב פרלמן
  • יהונדב פרלמן

    משורר ואיש תיאטרון.  יליד קבוצת יבנה 1960 תנועת הקיבוץ הדתי בוגר לימודי משחק בבית צבי תואר ראשון  בתיאטרון עיוני באוניברסיטה וגם תואר שני מורה לתיאטרון  לפרנסתי.   ספרי: * אלישבע כובשת את שער ברנדנבורג, עמדה, 1996. שירים. * טנגו עם זקף קטן, סצנה/עמדה, עורכת: תרזה בירון, 1999, שירים. * ריקוד השמיניות, ספריית הפועלים, מאיירת: הלה חבקין, עורכת: מירה מאיר, 2004  ספר לילדים. * על פי הדיבור, כרמל, עורך: רן יגיל, שירים 2007.

אני ב"סופרים קוראים"

אז היתה מודעה בעיתון והחלטתי לפנות. לא פנו אלי – נכון. אבל החלטתי למחול על כבודי (קזבלן שכמוני) ולפנות. לעשות "ככה ככה" עם המרפקים, כלומר, להדחק קדימה ולומר: גם אני כאן, זוזו קצת, תעשו מקום. 
לא בשביל עצמי עשיתי את זה (כמובן), אולי בעיקר בשביל ילדי. שיהיה להם את התיעוד הזה של הגבר השמנמן עם החולצה השחורה והשיער הלבן, המקליש על גבעת הגולגולת מדבר עם הרבה "אההה" באמצע על מעשה הכתיבה שלו. 
לא התכוננתי. לא חשבתי מה אומר. פשוט ישבתי ודיברתי ומתוך 8 הדקות המצולמות הייתי חייב להקריב בערך 6 דקות קרבן לאלוהי הכרונולוגיה, לשפן הסופר שיושב במרומים ומתעד בדקדקנות כול פיפס וכל זכות ראשונים בשדה הספרותי. בדיעבד, הייתי כמובן מוותר על ששת הדקות הללו לטובת דברים מהותיים יותר על הכתיבה – אבל ניחא. 
מזמין את (ששת) קוראי להציץ:

http://www.youtube.com/watch?v=YQ9oMk4yF3w

10 תגובות

  1. לא נדחפת זה פרויקט שאמור לכלול ולהקיף את כולם, היו פונים אליך ,ותכף אקשיב

  2. מקסים יהונדב טוב שהצטלמת הנה זכית אותנו יפה דיברת ורהוט ו"פעמון רוחך" – שיר מרטיט אנא העלה זאת גם בפייס

  3. גיורא פישר

    שבעה קוראים יהונדב, שבעה! גם אני קראתי וראיתי.
    הייתה כנראה עריכה יוצאת מהכלל, ואיפור מקצועי, כי יצאת רהוט, מעניין ויפה.

© כל הזכויות שמורות ליהונדב פרלמן