בננות - בלוגים / / בוער באור מאת טרייסי שבלייה
הבלוג של עדנה שמש
  • עדנה שמש

    סופרת, מתרגמת, מבקרת ספרים בעיתון הארץ ועורכת עצמאית מחברת הספרים: אמסטל (הוצאת הקיבוץ המאוחד 2007) דיונות החול של פריז (הוצאת הקיבוץ המאוחד 2013) הוטל מלטה (הוצאת הקיבוץ המאוחד 2015) לכי, רצפי את הים (הקיבוץ המאוחד 2018) מרצה בארץ ובחו"ל Edna Shemesh is the Author of: Amstel, stories, Hakibbutz Hameuchad Publishers, 2007 The Sand Dunes of Paris, Hakibbutz Hameuchad Publishers, 2013 Hotel Malta, Hakibbutz Hameuchad Publishres, 2015 Edna Shemesh is a translator, editor and literary reviewer at Haaretz daily Gives Lectures in Israel and abroad about the influence her being second generation to holocaust survivors has had on her life and writing

בוער באור מאת טרייסי שבלייה

 

 

 

 

 

שמחה לכתוב לכם שבימים אלה יוצא לאור הספר 
בוער באור 
מאת טרייסי שבלייה, בתרגומי.

שבלייה כתבה כמה ספרים, ביניהם את 
נערה עם עגיל פנינה

בספרה החדש שבלייה מספרת את סיפורה של משפחה בלונדון של תקופת המלך ג'ורג', דרך עיניהם החדות של שני ילדים, מגי וג'ם, הפוגשים את ויליאם בלייק שכנם, לימים המשורר והצייר הנודע.

 

 

 

 

 

12 תגובות

  1. רות בלומרט

    תודה על התרגום, ארוץ לקרוא. לאחרונה אני מתרגמת מעט מבלייק ובלי ספק אתענג על הרומן וההקשרים.

  2. איזה יופי! בהצלחה!

  3. טובה גרטנר

    נשמע ספר מרגש
    להתראות טובה

  4. כל מה שקשור בבלייק– מעניין!

    אני יושבת לי כאן מול הכנרת, רואה את ספינות המתפללים…. ולפעמים הם שרים שיר של בלייק שדי מרגיז אותי. זהו השיר על רצונו לבנות את ירושלים על מדשאות בריטניה הנאווה.

    • בינה, זה נשמע שיר מיסיונרי, אבל אם הרצון המובע בו הוא לעשות את ירושלים אוניברסלית – אני בעד – אבל אני לא מכירה את השיר, כך שאינני יודעת אם כוונתו היתה "לנכס את ירושלים" לעצמו או לא…

  5. בהצלחה! ואקרא בשמחה

    • תודה חני

      • שיהיה בהצלחה רבה עם הספר!

        • תודה מקרב לב!

          • קראתי, נהניתי – התרגום שלך אחלה. טרייסי שבלייה במיטבה – לונדון מתוארת מדהים – בכל זאת 'נערה עם עגיל פנינה' הוא הספר הפייבוריטי שלי של הסופרת הזאת. מקווה שתתרגמי עוד ספרים שלה – לא יודעת אם היא כתבה עוד ספר אחרי בוער באור. ידוע לך?

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לעדנה שמש