בננות - בלוגים / / צל סקסי, למרות שלא התכוונתי…
הבלוג של עדנה שמש
  • עדנה שמש

    סופרת, מתרגמת, מבקרת ספרים בעיתון הארץ ועורכת עצמאית מחברת הספרים: אמסטל (הוצאת הקיבוץ המאוחד 2007) דיונות החול של פריז (הוצאת הקיבוץ המאוחד 2013) הוטל מלטה (הוצאת הקיבוץ המאוחד 2015) לכי, רצפי את הים (הקיבוץ המאוחד 2018) מרצה בארץ ובחו"ל Edna Shemesh is the Author of: Amstel, stories, Hakibbutz Hameuchad Publishers, 2007 The Sand Dunes of Paris, Hakibbutz Hameuchad Publishers, 2013 Hotel Malta, Hakibbutz Hameuchad Publishres, 2015 Edna Shemesh is a translator, editor and literary reviewer at Haaretz daily Gives Lectures in Israel and abroad about the influence her being second generation to holocaust survivors has had on her life and writing

צל סקסי, למרות שלא התכוונתי…

 

7 תגובות

  1. דפנה שחורי

    זרמים זרעיים

    • דפנה, לא הבנתי…

      • דפנה שחורי

        כנראה שאני עצמי לא הבנתי
        אולי תסבירי את מה את רואה למרות שלא התכוונת?

        • עדנה שמש

          דפנה,
          אני קודם כל מתנצלת על גודל התמונה. יש לי הרבה צילומים שהייתי רוצה לחלוק עם כלם כאן באתר, אבל משהו תמיד מתפקשש לי בהעלאתן וזו למשל יצאה כאן כל כך ענקית שבסוף קשה לראות את הת מונה השלמה, תרתי משמע.
          מכל מקום נתקלתי בצל בפינת קיר שממש נראה כמו טורסו של אישה עירומה מצד הגב. אם תקחי קצת את התמונה ימינה ושמאלה, אני בטוחה שתראי את מה שראיתי אני והקסים אותי…

          • היי עדנה
            תמונה מעניינת. ולא צריכה כותרת. כשאת מעלה תמונה את יכולה לקבוע את הגודל, והגודל כן קובע, אם את רוצה שיראו בבת אחת על הצג המוגבל שלנו. שמרתי לי אותה וכך יכולתי להתבונן יותר.

          • בפעם הבאה שאשלח ת מונה אנסה להיעזר בשירלי – משום מה לא יודעת איך להקטין את התמונה… אוף, כל הדברים השטותיים האלה שהבן הקטן שלי עושה בעיניים עצומות, אפשר לחשוב… הרי זה ברור שזה לא ביג דיל. אולי אפשר לתקן את הגודל העכשווי? אנסה. מכל מקום תודה.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לעדנה שמש