בננות - בלוגים / / הקוראת בכף היד (בשיטת הולצמן)
אוקיינוס
  • חגית גרוסמן

    נולדתי בשנת 1976 בעיר אחת לצד הים התיכון. בנעוריי עזבתי והלכתי מעירי. בבגרותי שבתי אליה. אינני רואה את כחול הים מחלוני או שומעת את רחשיו. יותר מכל אני רוצה עכשיו להפליג, לשבת בתא נידח, לשתות כוס יין, להצית סיגריה ולכתוב. ספריי: 2007 - תשעה שירים לשמואל, הוצאת פלונית 2010 - לויתני האפר, הוצאת קשב לשירה

הקוראת בכף היד (בשיטת הולצמן)

 

פעם הלכתי לקוראת בכף יד, שגילתה לי מהויות נסתרות בתוכי. היא עקבה 
אחר כל ההתרחשויות המשמעותיות מימי ילדותי, אשר עצבו את צורת 
אצבעותיי. 

פגישתנו עודדה אותי להאמין בכוחותיי. 

היום גיליתי שהיא בנתה אתר באינטרנט. אני מעלה את הלינק שלה, אולי גם 
אתם תשמחו לפגוש אישה חכמה ויוצאת דופן.

http://www.lilacheylon.com/

 

11 תגובות

  1. שיטה מאוד לא אחראית לאיבחון לקויות למידה!! שאלו הן בעיות נוירולוגיות! מה קרה לפסיכולוגים/יות מדופלמים שלומדים מתמחים ומתמקצעים בזה שנים?!
    לא צריך לאמץ כל פרח… מיסטיקה אינה קשורה לבעיות מוחיות-תפקודיות שכאלה.

    • יעל, זו בשום אופן לא מיסטיקה אלא מחקר מדעי מעמיק שנחקר במשך מאות שנים. בארץ החוקר הראשי לנושא הוא ד"ר הולצמן. הכירולוגיה אינה מיסטיקה. ובעת טיפול הקוראת בכף היד בעצם מאבחנת את הלקויות. הולצמן חקר ועבד במשך שנים בבתי חולים לחולי נפש, וספריו מאוד רציניים ומקצועיים.

      בשום אופן לא מיסטיקה!!!

  2. אמרתי לעצמי שבחול המועד איני מגיבה אך מאד קשה לי במקרה הזה, גם לי קראו בכף היד בשיטה הזאת וזה היה נכון, אך על השאר ( שיטת אלבאום)יש לי כל כך הרבה מה לומר לך חגית שזה לא יאמן, אולי אכתוב לך מה דעתי על מכלול השיטה אחרי החג.

  3. בגיל 26 הלכתי לארנולד הולצמן, המורה של הקוראת ביד שלך. שלחה אותי פסיכולוגית שלי שלמדה אצלו. היא חשבה שזה יכול לקצר את הדרך הטיפולית מבחינת התובנות. אז בגללה קיבלתי את השירות ברבע מחיר.
    ומה אגיד, ארנולד פשוןט קרא אותי, כאילו הכיר את נימי נפשי. יש לי את הקלטת שלון עד היום, למרות שעברו מאז 22 שנים. לפעמים אני מקדישה לה ונדהמת מהדיוק. ואני לא סיפרתו לו דבר על חיי. והוא כאילו ידע הכול על ילדותי.

    ואגב, עשיתי מה שאמרת לגבי הפונט. אין אצלי במסך האינטרנט את מה שאמרת. לפעמים אני בשוק איך הפכתי חיית אינטרנט, בלי להבין בכלל בטכנולוגיה.

    • אגב, ארנולד כבר מת? את יכולה לשאול אותה?

    • יעל, איזו הפתעה. שמעתי שהוא מרתק אך אדם לא קל בכלל. איזה כיף לך. אני רוצה גם. לפי דעתי הוא עדיין חי ונושם ואפילו ממשיך לאבחן. ולגבי הפונט זה נשמע לי מוזר שאין לך את זה כי זה לק בלתי נפרד מתצוגת מסכי האינטרנט. אל תוותרי.

    • יש לך למעלה בצד ימין או שמאל קובץ,עריכה, תצוגה, מועדפים, כלים ועזרה. או באנגלית file, edit, view favorites, tools, help כנסי לתצוגה או view. ואז לגודל טקסט, משם לכי שמאלה או ימינה עם העכבר תלוי באיזה שפה זה מופיע אצלך ויופיעו הגדלים. לחצי על מדיום.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לחגית גרוסמן